Chillarn7 Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 God Jul allesammans! semi-bookar december. +170k kr baam. Det får bli min julklapp till mig sj. Nu ska man bara klonka CPW också. Citera
denario Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 god jul grabbar! o gz hank till ännu en bra månad. kan inte va med cpw den 27de, kom med ändå på cupen >.< Citera
Myt4z Postad 24 December , 2009 Författare Rapport Postad 24 December , 2009 God jul chaps! Skriver från min nötiga nya iPhone. Fick vara en julklapp till mig själv. Det är jag värd:) ska kika film nu och leka vidare med telen. Cheerio! Citera
green__ Postad 24 December , 2009 Rapport Postad 24 December , 2009 God Jul allesammans!semi-bookar december. +170k kr baam. Det får bli min julklapp till mig sj. Nu ska man bara klonka CPW också. Sick nice resultat chill, gz och god jul! Citera
Myt4z Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 Förslag på sjyssta appar till Iphonen mottages tacksamt! Undrar även vad ni tycker om att jailbreaka den, ni som har erfarenhet kan väl vara snälla skriva ner lite för och nackadelar? Vore jäkla fint! Citera
Starfitter Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 once I was a boy, but now Im a man!!! DAYMAN FIGHTER OF THE NIGHTMAN AAAAAAAAHAAAAAA! osv mkt glädje till denna dagbok med mysiga dudes =) Citera
DjLuppy Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Förslag på sjyssta appar till Iphonen mottages tacksamt! Undrar även vad ni tycker om att jailbreaka den, ni som har erfarenhet kan väl vara snälla skriva ner lite för och nackadelar? Vore jäkla fint! spotify är nuts om du har premium. Citera
Myt4z Postad 25 December , 2009 Författare Rapport Postad 25 December , 2009 spotify är nuts om du har premium. Har ej premium vilket suger raket. Känns inte värtlägga 99kr /mån bara för att ha det i iphonen:( Fixade skype, fan va sugit att man ej kan ringa via 3gnätet ännu. Blir najs när man kan det dock. Samt fixat ebuddy så jag kan msna. Jävligt nöjd med den hittills iaf. Citera
DjLuppy Postad 25 December , 2009 Rapport Postad 25 December , 2009 Har ej premium vilket suger raket. Känns inte värtlägga 99kr /mån bara för att ha det i iphonen:( Fixade skype, fan va sugit att man ej kan ringa via 3gnätet ännu. Blir najs när man kan det dock. Samt fixat ebuddy så jag kan msna. Jävligt nöjd med den hittills iaf. Är ju nuts att man kan lyssna även när man är offline, så slipper man krångla med ipod å grejer när man är utomlands =) Sen är spelet rope'n'fly sjukligt beroendeframkallande med.. Citera
Chillarn7 Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Måste tyvärr skippa CPW imorgon pga sjukdom. gl all. Citera
DjLuppy Postad 26 December , 2009 Rapport Postad 26 December , 2009 Måste tyvärr skippa CPW imorgon pga sjukdom. gl all. Kry på dig! Citera
Myt4z Postad 26 December , 2009 Författare Rapport Postad 26 December , 2009 Måste tyvärr skippa CPW imorgon pga sjukdom. gl all. Krya på dig chillboi! Citera
Chillarn7 Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Har bestämt mig för att inte lira mer i år. Har noll motivation plus att jag är semi-sjuk och känner att jag måste ladda inför nyår, köpa kläder osv. Gött att komma rejält motiverad till 2lax10 sas. Någon summary av 2009 får ni inte av mig av den enkla anledningen att jag inte tänker räkna på det för jag får verkligen sjuk ångest när jag inser hur mkt av de pengarna jag har gjort av med på "booze, chicks and rockn'roll m.m." Ångrar inte att jag slösar dock, gäller ju att leva också annars blir d inte skoj ändå. Kan iaf bjurra på hur spelet har gått på ongame senaste 4-5 månaderna efter deras update. Jag kör med PT så om man vill ha ut en big blind/100 winrate får man dubbla den bb/100 som står där eftersom bb=big bet i PT. ggwp vid borden 2009. Ses vid borden nästa år. Citera
NikLasVegas Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Någon summary av 2009 får ni inte av mig av den enkla anledningen att jag inte tänker räkna på det för jag får verkligen sjuk ångest när jag inser hur mkt av de pengarna jag har gjort av med på "booze, chicks and rockn'roll, nuggets m.m." Ångrar inte att jag slösar dock, gäller ju att leva också annars blir d inte skoj ändå. fyp Citera
Lemiux Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Har bestämt mig för att inte lira mer i år. Har noll motivation plus att jag är semi-sjuk och känner att jag måste ladda inför nyår, köpa kläder osv. Gött att komma rejält motiverad till 2lax10 sas. Någon summary av 2009 får ni inte av mig av den enkla anledningen att jag inte tänker räkna på det för jag får verkligen sjuk ångest när jag inser hur mkt av de pengarna jag har gjort av med på "booze, chicks and rockn'roll m.m." Ångrar inte att jag slösar dock, gäller ju att leva också annars blir d inte skoj ändå. Kan iaf bjurra på hur spelet har gått på ongame senaste 4-5 månaderna efter deras update. Jag kör med PT så om man vill ha ut en big blind/100 winrate får man dubbla den bb/100 som står där eftersom bb=big bet i PT. ggwp vid borden 2009. Ses vid borden nästa år. Anatar att inte limitsen står för NL100 NL10 osv? Bra jobbat om du gjort 6K på 180 händer NL100 Citera
speltorsk_LOL Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Anatar att inte limitsen står för NL100 NL10 osv? Bra jobbat om du gjort 6K på 180 händer NL100 siffran anger bigblindens storlek Citera
Lemiux Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 siffran anger bigblindens storlek Då är jag med på noterna Citera
Myt4z Postad 27 December , 2009 Författare Rapport Postad 27 December , 2009 Snyggt Chillboj! GG! GL nästa år! Själv ska man väl dra igång idag igen efter 3 dagars ledigt. Vore gött få in några K händer till innan månaden är över. Är uppe på ca 24k. Vore gött med 3-4 k till iaf. Citera
OsantVassSpelare Postad 27 December , 2009 Rapport Postad 27 December , 2009 Fina resultat Chillarn, mycket nice BB/100 på NL400 under stor hand-sample. Synd att du inte skulle ner till CPW idag. Citera
Myt4z Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 Sådär, då var grinden igång igen efter lite Julledighet. Kände mig rätt ringrostig efter 3 dagar ledigt, och första passet gick rätt dåligt. Slutade dock lite plus ändå. Körde sedan ett till pass, som rulla på väldigt väl, sedan ett kortare pass och avslutade precis det 4e och sista passet för dagen. Fick in 6 timmars spel idag, 2400 händer ungefär. Slutade ca 1$k upp, tappade lite sista passet på några småtråkiga setups. Men överlag en gemytlig och lukrativ dag! Ska försöka få in en hel del lir imorgon också. Ska försöka ta mig upp i vettig tid och åka och nyttja gymmet på jobbet. Körde ett gym och simpass igår på jobbet, najs komma igång igen då det inte är så lång tid kvar tills fotbollen drar igång igen, nämligen 7e januari. Är dock jäkla trött i kroppen idag, borde dock va ok att köra tyngre pass imorgon samt simning. Nåväl mina små railbirds. GN! 26.5k händer för dec btw, vore smutt att nå 30k händer. Citera
Teh_MoUsE Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hur ligger resultatet nu i December, har ju verkat flyta på bra de sista Citera
Myt4z Postad 28 December , 2009 Författare Rapport Postad 28 December , 2009 Hur ligger resultatet nu i December, har ju verkat flyta på bra de sista Hm, vet inte exakt, strax under 40k sek tror jag, ink rb dvs. Hur gåre för dig? Citera
Teh_MoUsE Postad 28 December , 2009 Rapport Postad 28 December , 2009 Hm, vet inte exakt, strax under 40k sek tror jag, ink rb dvs. Hur gåre för dig? Okej, stabilt! jag ligger strax över 30k. Inte spelat ngt under Julen nu dock. Insåg dessutom att mitt HM räknade fel på rejken. Så får 4-5k mindre än vad jag trott i rb. fortsatt lycka till! Citera
Recommended Posts