Gå till innehåll

The Well: Displeased


Displeased

Recommended Posts

Mitt vanliga Well-inlägg:

 

Jäklar - du har blivit strandsatt på en otroligt öde ö och vet dessutom att du aldrig kommer att komma härifrån. Till råga på allt är du oförmögen att ta livet av dig och kommer att leva på ön tills du är 80 år då du avlider smärtfritt i sömnen en natt, dessutom har du mist förmågan att onanera!

Du har obegränsad tillgång till färskvatten, frukt & gnagare på ön men inget annat i matväg.

En dag kommer det fram en god fé som låter dig välja ett av nedanstående alternativ, vilket väljer du? Motivera ditt svar.

 

~Varje fredag kl 12:00 flyter det iland en låda med 25 st Pripps starköl och en flaska Grants.

~Varje kväll kl 19:00 kommer Eurythmech fram och drar en ironisk oneliner för dig.

~Du får tillgång till en TV som du kan titta 30 minuter på varje dag - dock får du bara in The Voice & SVT24.

~Greta Johansson, 76 år, 1,64 lång & 86 kg, kommer en gång i månaden och erbjuder dig en avsugning. En gång om året ingår även samlag.

~På lördagkvällar kan du önska dig precis vilken trerättersmiddag du vill. Till maten kan du välja mellan vin eller cider. 1 snaps ingår också.

 

Jättelätt val! Jag skulle utan tvekan välja pilsnerlådan! Ska jag vara där i 54 år kan man lika gärna försöka ha så roligt det går och då känns alkohol som det främsta alternativet. Eury går bort först av alla, han skulle bara komma med en massa homosexuella idéer :shock:

 

Övriga frågor;

* För eller emot dödsstraff?

För

* För eller emot aktiv dödshjälp?

För

* Om 20 år gör du förhoppningsvis vad?

Bor i ett fint hus vid en fin sjö med familj. Jag har tack vare pokern blivit ekonomiskt oberoende och reser mycket. Är fortfarande hårdrockare och åker till Sweden Rock varje år för att grisa lite

* Blondiner eller brunetter?

Generellt sett är brunetter oftast lite hetare

* Stora starköl eller groggar?

Große bier!

* Favvofilm?

Mängder men Sagan om ringen trilogin är kanon. Annars mycket rysare.

* Nånsin haft ett finger i rectum? Om ja - vems?

Nej

* Nånsin hånglat med en kille?

Nej

* Vad heter du på riktigt i förnamn?

Daniel

* Största MTT-klonken?

$38k

* Bäst / sämst med pf.nu?

Allt är bra

* Coca-cola eller Ramlösa?

Cola

* Big Mac eller Whopper?

Whopper

* AKo eller 99 50 ggr på raken i ett cg?

AKo

* Vilken mobiltelefon har du nu?

Nokia, ingen aning om modell men ganska ny

* Har du någonsin provat att suga av dig själv? Om ja - lyckades du?

Haha! Ja det har jag faktiskt flera gånger i unga år men aldrig lyckats (tyvärr?)

* Vem är mest överskattad på pf?

Cyntax

* Vem är mest underskattad på pf?

Vet ej

* Hur många på pf känner du irl?

Känner flyktigt, 10-15. Umgås med på fritiden 1

* Vem tror du har tjänat mest $ på poker på pf?

Ingen aning men kanske nån som klonkat stora mtt

* Vem ljuger mest på pf?

Legolas som inte leverar varor som man köpt av honom

* Om du blev tvungen att tillbringa en längre tid med en av dessa - vem skulle du välja?

CDS, Eury, Hjort, Ola (gdaily), söderkrippa, nebbis, juggler, klyka, mig, Emilio15 eller Ängeln17

Dig

* Vem/vilka av ovanstående tror du att du vinner över i HU for rollz (texas nl)?

Ingen av dem, men slår samtliga i limit HU

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

DrRoland

* Anser du att du är bättre än 75% av pf`s medlemmar? (På poker alltså)

Troligen på mörkpoker, sng's och FLHE shorthanded. På allt annat troligen inte

* Tillhör du de 90% av befolkningen som tror sig vara smartare än 90% av befokningen?

Absolut

* Om du var tvungen (do it or die) att ge en medlem på pf en riktig örfil - vem skulle du välja?

Eury

* Om du dör och återföds - vilket av dessa saker skulle du helst vilja återfödas som; en tampax, en digitalkamera, en kudde, en sportbil, ett jaktplan eller en tablett xtc?

Jaktplan

* Har du testat några droger förutom alkohol / tobak? Om ja - vad / varför?

Hasch 1 gång pga att en tjatade så förbannat på mig att röka med honom. Gav mig dock inget mer än trötthet så passar det nästa gång

* Tre sämsta modsen på pf och varför?

Vet inte vilka som är mods mer än Ola och juggler :oops: så får passa den

* Skulle du kunna tänka dig att coacha i Dons och isf - vad skulle timpengen ligga på?

Nej

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en polis griper någon och sätter den i fängelse för att den har begått ett offerlöst brott, typ odlat gräs, som är olagligt enligt demokriskt framröstade lagar. vilka har begått en omoralisk handling av polisen som gör sitt jobb, de som betalar pengar till polisen, de som röstade för partiet som hade makten när lagen infördes, de som stödjer demokratin?

 

De som stödjer demokrati

 

samma jämförelse som ovan fast denna gången är det en svensk som får dödstraff för att ha smugglat med sig knark för egenbruk till singapore.

 

I detta fallet har ingen av ovanstående grupper begått en omoralisk handling

 

optimalt skattetryck för sverige enligt dig (idag har vi ~48%)?

 

22%

 

vem kommer framtiden se som den värsta presidenten, bush eller obama?

 

Bush

 

har jag mött dig på prima(har något vagt minne av det)? isåfall dina tankar om mitt spel?

 

Nej, det har du ej

 

sämsta pokerteoripostaren på flashback enligt dig?

 

Ingen aning

 

loopa tingaliin eller svennebanan i 24h?

 

tingaliin

 

vem har du helst sex med av maud olofsson och patrik antonius?

 

Maud

 

Golf VI 2009 eller Audi A3 2007?

 

Audi A3

 

Nissan GTR eller BMW M3 Cab?

 

Nissan

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några följdfrågor:

 

* Vem är mest överskattad på pf?

Cyntax

 

Varför?

 

* Vem ljuger mest på pf?

Legolas som inte leverar varor som man köpt av honom

 

Hur många kronor blev du blåst på?

 

* Finns det någon på pf som du skulle vilja banna omgående om du fick chansen att välja?

DrRoland

 

Varför?

 

* Skulle du kunna tänka dig att coacha i Dons och isf - vad skulle timpengen ligga på?

Nej

 

Och anledningen är....?

 

(För övrigt bra svar och några oväntade också...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Några följdfrågor:

 

 

 

Varför?

 

Följde hans sportbetting innan och på det planet verkar han ganska överskattad iaf (av ett antal anhängare). I övrigt har jag ingen aning faktiskt. Har personligen absolut inget emot honom men var ju tvungen att skriva någon

 

 

Hur många kronor blev du blåst på?

 

Bara ca 200kr som jag inte bryr mig mycket om men jag tycker att rätt ska vara rätt. Får man betalt för bok+porto så skickar man boken också.

 

Varför?

 

Brukar se honom skriva ganska idiotiska saker

 

Och anledningen är....?

 

Är inte tillräckligt bra så ingen skulle betala 1 öre för att bli coachad av mig antagligen! :lol:

 

(För övrigt bra svar och några oväntade också...)

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...