döfiskdö Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 Nytt försök till slutsats: Alla som puffar "vet" att det är helt ofarligt. Alla som inte puffar "vet" att det är farligt. Och jag själv vet inte om det är farligt eller ofarligt så därför säger jag inte att det är varken farligt eller ofarligt. Däremot vill jag gärna veta svaret. Ja puffar ibland å ja vet fan ingenting Citera
Neuen Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 Jag puffar aldrig och har aldrig gjort det. Men jag tror att det är najs och ganska så ofarligt i lagom mängd. Men klart som med det mesta som finns i världen så i allt för stor mängd så blir det nog negativa effekter. Så spela lagom... Citera
okocha Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 zzzz starta en ny tråd där ni kan bråka om Cannabis vara eller icke vara. eller så startar du en ny tråd om du vill diskutera nabbes666? Citera
matjo Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 eller så startar du en ny tråd om du vill diskutera nabbes666? Eller så startar du en tråd med Betongbarn och diskuterar hur man bäst spewar bort pengar. Citera
okocha Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 Eller så startar du en tråd med Betongbarn och diskuterar hur man bäst spewar bort pengar. eller så vet vi redan det? alla kan ju inte vara lika tajta som dig och sigma, klienten skulle ju dö av uttråkning då edit: lol, kolla upp i hm hur vi låg till inbördes och det visade sig att jag är upp 73k på dig, spew>tag obv. gl med liret osv. Citera
Bluwajt Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 Att folk börjar med cannabis och går över till tyngre beror ju endast på att knarklangarna även säljer tyngre saker och efter ett tag eller direkt frågar "ska du inte ha lite xxx också ? ". Hade det varit lagligt hade vi sluppit detta problemet och det är också därför cigg och snus aldrig diskuteras i gatewaysammanhang torts att dessa är beroendeframkallande på ett helt annat sätt. Citera
void Postad 26 September , 2009 Rapport Postad 26 September , 2009 Hur går pokern Nabbes? Jävligt bra fråga.. Sluta snacka gås..bara så töntigt. Vill man så gör man annars låter man bli... Citera
mrface Postad 26 September , 2009 Författare Rapport Postad 26 September , 2009 Har inte blivit mycket spel sista tiden. Mycker fester och annat skoj. Citera
NYC_BLT Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Har inte blivit mycket spel sista tiden. Mycker fester och annat skoj. Citera
AnteSvante Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 eller så vet vi redan det? alla kan ju inte vara lika tajta som dig och sigma, klienten skulle ju dö av uttråkning då edit: lol, kolla upp i hm hur vi låg till inbördes och det visade sig att jag är upp 73k på dig, spew>tag obv. gl med liret osv. Balllllleeeeerrr! And I like it! Citera
Yxel Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 eller så vet vi redan det? alla kan ju inte vara lika tajta som dig och sigma, klienten skulle ju dö av uttråkning då edit: lol, kolla upp i hm hur vi låg till inbördes och det visade sig att jag är upp 73k på dig, spew>tag obv. gl med liret osv. Boom! Citera
jkkman Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 eller så vet vi redan det? alla kan ju inte vara lika tajta som dig och sigma, klienten skulle ju dö av uttråkning då edit: lol, kolla upp i hm hur vi låg till inbördes och det visade sig att jag är upp 73k på dig, spew>tag obv. gl med liret osv. okocha goes wild Citera
swahnroger Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Det skadligaste när du röker en joint är tobaken du meckar ut rökat med" Låt bli att blanda ut med tobak då Citera
emop1 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 sluta diskutera cb.. ingen av er vet ett skit om det förmodligen. och att folk som inte har en aning om det kommer och argumenterar är ju bara sinnesjukt. "det måste ju vara farligt på nåt sätt för de är ju olagligt" herregud.. diskutera nabbes spewpoker ist. Citera
sexyterran Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 OnT: ere nabbes..... eller nabbles? Citera
Leooo Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 sluta diskutera cb.. ingen av er vet ett skit om det förmodligen. och att folk som inte har en aning om det kommer och argumenterar är ju bara sinnesjukt. "det måste ju vara farligt på nåt sätt för de är ju olagligt" herregud.. diskutera nabbes spewpoker ist. Ähhh vi disukterar hur du planerar att erövra emop touren nästa år ist. Gogo Citera
AnteSvante Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Låt bli att blanda ut med tobak då +1, just do it. Citera
emop1 Postad 11 Oktober , 2009 Rapport Postad 11 Oktober , 2009 Ähhh vi disukterar hur du planerar att erövra emop touren nästa år ist. Gogo du har känsla Citera
gEeWhiZm8 Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Postad 13 Oktober , 2009 Vad har hänt? klonk i ipoker million gratz! Citera
Recommended Posts