Ängeln17 Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 En hörna för två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Jag behöver en ny stol, just nu kör jag med en IKEA-stol som jag är hyfsat nöjd med, men det finns utrymme för förbättring. Har haft lite nackproblem osv, så jag är rätt petig med att skärmen ska vara i höjd med ansiktet osv. Kan någon rekommendera en riktigt bekväm stol, som ni upplever att ni sitter rakt i och gärna med nackstöd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 stolen ser rätt bra ut, var köpte du den? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prislapp Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Heltok har väl en riktig stekarstol om jag inte missminner mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hagan Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Samma här, har nog haft mina två ungefär lika länge och har absolut inget att klaga på. Har haft mina 1,5 år och inte varit nå problem hittils iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-mange- Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Någon som kan ge ett utlåtande om storlen Marcus ifrån IKEA http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 för 1895kr. Såg ut som Yxel har en sådan och kanske ngn mer, prisvärd eller rekommenderas ngt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-mange- Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 Heltok har väl en riktig stekarstol om jag inte missminner mig. ser ut som en Aeron, kostar väl +15k, en sån hade vart najs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 ne är en herman miller mirra. finns för runt 10k sprillans nya. har haft både aeron och mirra. dåliga imo. åtminstone för mig. första timmen jag satt i dom var de underbara. kändes som att man svävade i luften men ju mer jag satt i dom ju mer ont i ryggen fick jag och ju oskönare var den. beställde en sprillands kinnarps istället. ljusår bättre. haft den ett par tre månader nu och den är underbar. billigare också. drygt 7000 kronor. fast förlorade några tusen i mitt tradeande av herman miller . Kör på kinnarps är mitt tips! Humanscale freedom har jag inte suttit i, möjligt dom är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 9 Augusti , 2009 ser ut som en Aeron, kostar väl +15k, en sån hade vart najs Tur att du förtydligar med plustecknet, så ingen får för sig att dom skänker bort stolar tillsammans med 15k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Tror han menar mer än 15k. Dvs >. Annars var det som sagt ett fint förtydligande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
w00d Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Tror han menar mer än 15k. Dvs >. Annars var det som sagt ett fint förtydligande. Mjo, rätt givet att han menar det. Jag gör bara det jag kan för att förhindra att folk får för sig att +15k SEK är detsamma som 15k+ SEK :] Likaså att jag tiltar på att folk säger "vart" istället för "blev" :TILT: Edit: Wow, jag tyckte likaså någon tidigare (heltok kanske det var) att det behövdes mer bilder och mindre struntprat. Och här sitter jag nu och pissar ner tråden för fulla muggar :TILT: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sulla Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Stekigaste musmattan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 moar pics Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Jag behöver en ny stol, just nu kör jag med en IKEA-stol som jag är hyfsat nöjd med, men det finns utrymme för förbättring. Har haft lite nackproblem osv, så jag är rätt petig med att skärmen ska vara i höjd med ansiktet osv. Kan någon rekommendera en riktigt bekväm stol, som ni upplever att ni sitter rakt i och gärna med nackstöd? Hade också en stol från ikea men skiten gick av i delar när jag satt på den för ett tag sen... skrapade sönder hela ryggen ffs borde stämma skiten ur dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerPlogg Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Någon som kan ge ett utlåtande om storlen Marcus ifrån IKEA http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 för 1895kr.Såg ut som Yxel har en sådan och kanske ngn mer, prisvärd eller rekommenderas ngt annat? En polare är jättenöjd med den och han spelar >6h/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 ser ut som en Aeron, kostar väl +15k, en sån hade vart najs inte aeron, är en mirra. provsatt båda och föredrog mirran. verkar vara en del andra som håller med: http://www.google.com/search?client=opera&rls=sv&q=aeron+vs+mirra&sourceid=opera&ie=utf-8&oe=utf-8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Någon som kan ge ett utlåtande om storlen Marcus ifrån IKEA http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 för 1895kr.Såg ut som Yxel har en sådan och kanske ngn mer, prisvärd eller rekommenderas ngt annat? Bra värde i den, helt klart.. rekommenderar denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dorrrr Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Så är ser min lilla hörna ut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Bra värde i den, helt klart.. rekommenderar denna +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Käkar du sylt när du grindar? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Så är ser min lilla hörna ut ! mkt cleant.. snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Stekigaste musmattan? Nej inte stekigaste imo men kanske substekigaste? No offense men jag föredrar en plain musmatta utan tryck etc. som stealpad exempelvis...men de tär ju jag=) Är det en vinst från PS eller en egen beställning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddyponken Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Marcus är nötig förresten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XaaL Postad 10 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 10 Augusti , 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts