Rosco Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Std imo. Det är ju UNDER bordet, lite väl pedandiskt att ge sig på det imo![/QUOT Putsar du aldrig skorna? Citera
mr-flow Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Std imo. Det är ju UNDER bordet, lite väl pedandiskt att ge sig på det imo![/QUOT Putsar du aldrig skorna? Tbh, rätt sällan men det tycker jag var en rätt dålig jämförelse. Samtidigt så är jag lite mer mån om mitt utseende än att hålla det kliniskt hemma. Rent visst men inte alltid städat. Citera
JohnH Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Jobbar du upp nackmusklerna eller har du inga glasögon? Citera
Nice Hand GG Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 nöten är ju belysningen i bakgrunden Citera
pjharvey Postad 31 Augusti , 2009 Rapport Postad 31 Augusti , 2009 Kul att se andras kontor! Här är min grindhörna. Citera
mr-flow Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Snyggt! Men är det inte lite väl bragigt att slänga upp klockorna, manchettknapparna(visst är det det?) m.m i en inglasad hylla ? Och sen också, rätt tiltande att få allt ljud från samma håll? Citera
spinky Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Ahh lite meck med ljudet... är inte riktigt klar med de hela... De är inga manchettknappar det är en ring. Kanske den fulaste ever men har en viss symbolik... Kanske lite bragigt tycker de är rätt gött att ha dem där iof... Citera
mr-flow Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Ahh lite meck med ljudet... är inte riktigt klar med de hela... De är inga manchettknappar det är en ring. Kanske den fulaste ever men har en viss symbolik... Kanske lite bragigt tycker de är rätt gött att ha dem där iof... Jag är bara avundsjuk! Citera
spinky Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Dont be =)..... är inte ett gäng breitlings och rolex klockor där precis... Citera
Slasktratt Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Bara jag som tycker att glasmontrar hör hemma i affärer och på museum? Känns också väldigt malplacerad. Jag är mest nyfiken på com-radiogrejorna. Annars trevligt Citera
AdslVerbe Postad 1 September , 2009 Rapport Postad 1 September , 2009 Generellt imponerande grindhörnor från dom allra flesta....men sladdar!!!....alla dessa synliga sladdar överalt gör att det kliar i näsan på mej och jag börjar nysa. Citera
Lixifer Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Generellt imponerande grindhörnor från dom allra flesta....men sladdar!!!....alla dessa synliga sladdar överalt gör att det kliar i näsan på mej och jag börjar nysa. Möjligen.. Men bord/skåp i björkfanér är tio resor värre imo. Citera
spinky Postad 5 September , 2009 Rapport Postad 5 September , 2009 Möjligen.. Men bord/skåp i björkfanér är tio resor värre imo. +1... sen är de svårt med kabel dragning imo jag vet inte riktigt vad de finns för schyssta lösningar till de där??... trådlöst ofcourse men jag pallar inte de till mus osv klassiskt den dör i en pott osv.. Vad finns de för nötiga kabel kanaler har inte kollat? En förutsättning är att veta exakt hur man vill ha de och ställa iordning allt och sen därefter göra en plan för alla kablar... Citera
sandis84 Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 +1... sen är de svårt med kabel dragning imo jag vet inte riktigt vad de finns för schyssta lösningar till de där??... trådlöst ofcourse men jag pallar inte de till mus osv klassiskt den dör i en pott osv.. Vad finns de för nötiga kabel kanaler har inte kollat? En förutsättning är att veta exakt hur man vill ha de och ställa iordning allt och sen därefter göra en plan för alla kablar... man kan ha sladdpåsar, dvs man rullar ihop alla sladdar å stoppar in dem i en tygpåse, som man hänger på en krok från skrivbordet, typ. Det kan bli snyggt, och är nästan garanterat snyggare än att ha alla sladdar liggandes. Citera
spinky Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 man kan ha sladdpåsar, dvs man rullar ihop alla sladdar å stoppar in dem i en tygpåse, som man hänger på en krok från skrivbordet, typ. Det kan bli snyggt, och är nästan garanterat snyggare än att ha alla sladdar liggandes. Ikea right? sant som du säger... ska försöka upp allt först så man vet vad man behöver fixa till.. återkommer ang sladd problem. Citera
Mickel Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Ikea right? sant som du säger... ska försöka upp allt först så man vet vad man behöver fixa till.. återkommer ang sladd problem. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50035115 Satte 2 såna under mitt skrivbord, det blev mycket lättare att dammsuga golvet och snyggt Citera
Teredo Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50035115 Satte 2 såna under mitt skrivbord, det blev mycket lättare att dammsuga golvet och snyggt Mer nöt att lösa hemhjälp, så slipper man damsuga...nä då, sköja ba men hade vart najs att slippa damsuga. Kablar suger hårt, bra läge där damråttorna gottar sig. Egna gridhörnan är dock bara en laptop nu, både bra och anus...men mest bra känner jag. Citera
latti Postad 28 Februari , 2010 Rapport Postad 28 Februari , 2010 när det en gång var städat när det inte är städat... (lägg märke till att papperskorgen bytt plats) Citera
Recommended Posts