santiago Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Märkligt. Jag har bara goda erfarenheter av deras support. Snabbt och tillförlitligt. Citera
Myssion Postad 1 December , 2005 Rapport Postad 1 December , 2005 Hur är det med Betsson, är det skattefritt? (Kolla gärna lite i denna tråden: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=19332) Citera
askilje Postad 7 December , 2005 Rapport Postad 7 December , 2005 har öppnat ett konto hos betsson, har dom nån bonus man kan använda just nu? Citera
z3___ Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 HUr laddar jag upp en printscreen här inne... har lite juste matrial Som betsson förnekar har hänt... Citera
TANDEMCYKELN Postad 11 December , 2005 Rapport Postad 11 December , 2005 HUr laddar jag upp en printscreen här inne... har lite juste matrial Som betsson förnekar har hänt... Du måste lägga bilden på en annan server och länka dit. Du kan t.ex. ladda upp bilden hos http://www.imageshack.us . Citera
cjhrules Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Vill i min ilska varna alla för denna site!!! Ska aldrig spela där igen!!! Satt i BB med 4,3 en kille vid bordet callar. FLOP: 4, 3, 7 Killen går allin, jag callar. Han har A, 10 turn 10 river A Jag är så förbannad så jag skriker!!!! riggat som fn enligt min åsikt. Citera
vetgirig Postad 18 December , 2005 Rapport Postad 18 December , 2005 Vill i min ilska varna alla för denna site!!! Ska aldrig spela där igen!!! Satt i BB med 4,3 en kille vid bordet callar. FLOP: 4, 3, 7 Killen går allin, jag callar. Han har A, 10 turn 10 river A Jag är så förbannad så jag skriker!!!! riggat som fn enligt min åsikt. Det är inte riggat - bara någon som hade stor tur. Motståndaren hade ca 12% på turn att få ett par och sedan 16% på river att få tvåpar eller triss. Det är inte stor chans iofs men det kan hända. Citera
Carlsberg Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Vill i min ilska varna alla för denna site!!! Ska aldrig spela där igen!!! Satt i BB med 4,3 en kille vid bordet callar. FLOP: 4, 3, 7 Killen går allin, jag callar. Han har A, 10 turn 10 river A Jag är så förbannad så jag skriker!!!! riggat som fn enligt min åsikt. Förlåt men kunde inte låta bli att skratta lite. Det här är sånt som händer, sällan men likväl... Citera
mikj Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Testade pookerrooms play money table med Java klienten. Otroligt mycket snabbare än betssons. Citera
PePPe Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 Testade att spela på Betsson för första gången i onsdags. Kan ärligt säga att jag aldrig någonsin fått så många starka händer på en timmes spel. Floppade färg två gånger, kåk på turn två gånger samt ett fyrtal på turn. Väldigt många fiskar, därav blev det en del klirr i kassan Citera
cjhrules Postad 25 December , 2005 Rapport Postad 25 December , 2005 snart är det du som får konstiga badbeats Citera
Carlsberg Postad 26 December , 2005 Rapport Postad 26 December , 2005 Testade att spela på Betsson för första gången i onsdags. Kan ärligt säga att jag aldrig någonsin fått så många starka händer på en timmes spel. Floppade färg två gånger, kåk på turn två gånger samt ett fyrtal på turn. Väldigt många fiskar, därav blev det en del klirr i kassan Hände mig också idag (=läs: inatt). Fick KK, 77, 88, 88 och det efter varandra! Problemet med sista handen var att floppen var 864, rainbow. Isolerade mig mot en kille. Turn:6. River: 5. Bådade gott förutom att killen satt med 66! Citera
Kotoryu Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Vad är det som händer på Betsson? För andra gången idag sitter jag i en turnering och allting bara hänger sig. Citera
mikj Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Har inte lirat på ett tag, men för några veckor sen kunde jag med stabil uppkoppling bli disconnectad från ett bord mens det funkade normalt på det andra bordet. weird.. Citera
nygreen Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 går det att fylla på med pengar med maestro lr ?? Citera
Fangface Postad 15 Januari , 2006 Rapport Postad 15 Januari , 2006 Nån som vet hur man skapar egna turneringar på Betsson? Under fliken PrivateTables kan jag inte komma till "skapa turneringar"-delen? Citera
vetgirig Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Usch! Visst är Bettsons nya skin fult ?!? Fruktansvärt mörk sida - undrar vad de tänkte på när de skapade den. Citera
vetgirig Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Nån som vet hur man skapar egna turneringar på Betsson? Under fliken PrivateTables kan jag inte komma till "skapa turneringar"-delen? Du behöver ett real-money konto för att skapa egna turneringar. Har du inte det så går det inte. Citera
Jennez Postad 30 Januari , 2006 Rapport Postad 30 Januari , 2006 Jag gillar det nya skinet! Sweet med lite fräscha bonusar också. Privata turneringar fixar du i menyn. Citera
ahmar Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag avgudar det nya skinet . Fy fan vad najs .. det är den bästa sidan jag sett i alla fall. Bra gjort betsson... Citera
jessve Postad 31 Januari , 2006 Rapport Postad 31 Januari , 2006 Jag gillar också utseendet på deras nya hemsida och klient. Riktigt så man känner filtens härliga värme. Fast nu när jag är inne och spelar börjar jag bara längta mer och mer till nästa livegame ... Dock tycker jag att Javaklienten har blivit lite "buggigare" ... händer ofta att den tappar kontakten, ibland hamnar SB och BB direkt i potten mitt på bordet INNAN någon ännu knappt fått korten, ibland hinner man knappt se att potten avslutas då det går för snabbt. Nåväl, dessa buggar lär väl snabbt vara åtgärdade ... Citera
Johnsthlm1 Postad 2 Februari , 2006 Rapport Postad 2 Februari , 2006 Smaken är som stjärten!! Jag tycker den nya sajten ser ut som ett extremt hemmabygge. En massa rutor som någon klistrat ihop i front page. Trodde jag hamnat på Telias hemsida först då jag såg den för första gången... Citera
dlinder Postad 7 Februari , 2006 Rapport Postad 7 Februari , 2006 Tänkte öppna konto för att prova mobilklienten. Nån som har åsikter om valuta man bör ha kontot i? Har ingen erfarenhet av sajter som erbjuder val där. Citera
Santa_Bege Postad 19 Februari , 2006 Rapport Postad 19 Februari , 2006 Ungefär hur många är online vardagar kväll samt helg kväll/natt? Är det mest svenskar eller finns det sydeuropeer och amerikanare också? Har tränat upp skickligheten mot duktiga svenskar på Bestpoker så nu känns det rätt att prova en site med dessa omtalade amerikanska gamblers... Citera
Njordir Postad 20 Februari , 2006 Rapport Postad 20 Februari , 2006 Övervägande amerikanare e.m, kväll, natt och rätt blandat morgon och f.m. Ungefär 10k-15k spelare online tror jag, aldrig svårt att hitta bord, lägst aktivitet 9-15. Var beredd på rätt många konstiga calls på de lägre borden . Citera
Recommended Posts