magico Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Eftersom du förde över alla pengar fram och tillbaka förlorade du 13kr på hela beloppet(dina 2000kr) och inte på dina 15 kr som du vann. Citera
Nice Hand GG Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Sjukast var nog ändå supporten hos Betson som helt enkelt inte poängterar skillnaden mellan 2$ och $299. Citera
EnGeneralPortion Postad 12 Oktober , 2010 Rapport Postad 12 Oktober , 2010 Sjukast var nog ändå supporten hos Betson som helt enkelt inte poängterar skillnaden mellan 2$ och $299. Ja, jag tänkte på det nu jag med. Första kontakten med supporten sa dom att jag hade rätt, men jag hade ju så jävla fel. Jaja, alltid lär man sig något. En (bort)förklaring är att jag tidigare mest spelat med enbart SEK som konto-valuta och därefter har valutakursen varit detsamma vid cashout som när man satte sig ned vid bordet. Tack för era svar! Och moderator får gärna radera eller ändra rubrik på denna tråd. Mvh EGP Citera
EnGeneralPortion Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 ....men kolla igenom deras cashier och gör överföringar från och till era pokerkonton. För du exempelvis över 1000 sek till Betsson Poker så blir det samma sekund eller direkt efteråt 993,96. Jag har nu testat detta 6 ggr och totalt förlorat 42 sek på det. Detta har jag aldrig märkt av på annan sida, visst man har förlorat något öre, men det har kunnat vara åt andra hållet också. Nej, undvik betsson. Citera
Shahin86 Postad 19 Oktober , 2010 Rapport Postad 19 Oktober , 2010 Mjo det där suger verkligen, för dom flesta brukar ha samma kurs in o ut, men betsson påstår att folk har abusat det systemet för o få fördelar, så därför ger dom cpkurs både in och ut. Iskallt när man för över 20-30k sek för o sportsbetta eller nåt o sen tar tbx så torskar man flera hundra kronor. Lite spillerill när det gäller en transaktion, men när man spelar en månad och tar ut till cashiern med jämna mellanrum för o bomba på sporten så blir det fan väldigt dyrt. Citera
robster80 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Problem: Klienten fryser om jag öppnar mer än 1 bord. Har testat att installera om och det hjälpte inte. Har frågat supporten men de vet inte heller. Har för mig att jag hört att folk har haft detta problem på pf förut så frågar här!? Kör Vista 32bit, 4gb ram etc.. Klienten har fungerat felfritt i 6mån. Problemet uppstod i förra veckan. Har inte ändrat på någon hårdvara eller mjukvara. Någon som kan hjälpa? Mvh Robster Citera
Bubblan Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Problem: Klienten fryser om jag öppnar mer än 1 bord. Har testat att installera om och det hjälpte inte. Har frågat supporten men de vet inte heller. Har för mig att jag hört att folk har haft detta problem på pf förut så frågar här!? Kör Vista 32bit, 4gb ram etc.. Klienten har fungerat felfritt i 6mån. Problemet uppstod i förra veckan. Har inte ändrat på någon hårdvara eller mjukvara. Någon som kan hjälpa? Mvh Robster Använder du hold em manager eller liknande program samtidigt? Vet att många har haft problem med det senaste tiden iaf. Citera
robster80 Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Använder du hold em manager eller liknande program samtidigt? Vet att många har haft problem med det senaste tiden iaf. Ja, använder hm. Är det därför det strular? Citera
Jakelamotta Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 Ja, använder hm. Är det därför det strular? Antagligen, jag kör inte HUD och har inga problem alls medan halva 2+2 inte verkar kunna lira. Citera
fiddegogogo Postad 25 Oktober , 2010 Rapport Postad 25 Oktober , 2010 HM tillsammans med ongame gör att borden fryser. Använder man force on top under table options i HM så funkar det bra men har ju andra nackdelar. Om man inte har flera skärmar och vill surfa lite under grinden t.ex. Citera
Recommended Posts