#LOUDmouth# Postad 10 Maj , 2010 Rapport Postad 10 Maj , 2010 Vi har nyligen upptäckt problemet med rankingen och skall försöka lösa det så fort som möjligt. Orsaken verkar vara implementationen av Euro Tables förra veckan och deployen av den nya Euro Table sajten. Detta slog ut mycket.När vi har löst detta återkommer vi direkt i forumet med mer information. Och det är förståss heeeeeeeelt omöjligt att publicera rankingen i denna tråden /#LOUDmouth# Citera
#LOUDmouth# Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Haaaaaallllllå! Misslyckad implementation hit och deployment dit. Den slog väl inte ut er förmåga att kolla igenom resultatlistor och huvudräkna. Eller att posta i forum heller för den delen /#LOUDmouth# Citera
sharken Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Haaaaaallllllå! Misslyckad implementation hit och deployment dit. Den slog väl inte ut er förmåga att kolla igenom resultatlistor och huvudräkna. Eller att posta i forum heller för den delen /#LOUDmouth# Håller med man tappar ju helt förtroende för Betsson. Citera
sharken Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Fortfarande ingen ranking så spel på söndag hänger nog i luften vad det gäller mej. För mycket strul med dom helt enkelt gäller ju inte bara dom här turrarna. Citera
betsson Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Rankingen är uppe på siten nu och kan ses här: https://poker.betsson.com/sv/#/private-poker-rankings/ Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att detta krånglat och dröjt så länge. Vi ses på söndag kl. 19 när nästa rankingturnering spelas! Citera
Fredde Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Jag postar den "hemliga" listan. För med tanke på hur den ser ut kan den vara värd att inte posta i forumet. Min gissning är att Per vann freerollen och placerade sig dåligt i andra rankingturneringen men att freerollen ger dubbelt så mycket poäng till vinnaren. Om Betsson vill att folk ska känna sig stimulerad att spela för det adderade värdet borde man kunna redovisa hur många poäng spelarna fått för vardera turneringen. Själv är jag på 42:a plats men då spelade jag inte freerollen eftersom jag var upptagen med annat, dock var jag anmäld så fick en placering på nedre halvan. 1 Per, E 276 2 Robert, L 146 3 Robert, W 133 4 maria, M 119 5 Stefan, H 95 6 kennet, W 92 7 Sofia, V 83 8 Sören, E 82 9 Göran, L 79 10 Mattias, A 78 Citera
kaffebarn Postad 15 Maj , 2010 Rapport Postad 15 Maj , 2010 Jag postar den "hemliga" listan. För med tanke på hur den ser ut kan den vara värd att inte posta i forumet. Min gissning är att Per vann freerollen och placerade sig dåligt i andra rankingturneringen men att freerollen ger dubbelt så mycket poäng till vinnaren. Om Betsson vill att folk ska känna sig stimulerad att spela för det adderade värdet borde man kunna redovisa hur många poäng spelarna fått för vardera turneringen. Själv är jag på 42:a plats men då spelade jag inte freerollen eftersom jag var upptagen med annat, dock var jag anmäld så fick en placering på nedre halvan. 1 Per, E 276 2 Robert, L 146 3 Robert, W 133 4 maria, M 119 5 Stefan, H 95 6 kennet, W 92 7 Sofia, V 83 8 Sören, E 82 9 Göran, L 79 10 Mattias, A 78 Skulle hällre sett att ni postade endast nicken istället betsson. Per vann både freerollen och i söndags i alla fall så blir svårt att ta igen det Citera
Fredde Postad 15 Maj , 2010 Rapport Postad 15 Maj , 2010 Dålig gissning från mig om han vunnit bägge turneringarna. I så fall kanske freerollen inte har något större mervärde jämfört med övriga. Övriga får slåss om andraplatsen verkar det som. Citera
sharken Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Är det någon som vet var man hittar handhistoriken på Betsson? Citera
#LOUDmouth# Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Jag undrar om rankingen verkligen är uppdaterad. Är inte hundra men jag har för mig att jag hade exakt samma poäng efter den andra turren. /#LOUDmouth# Citera
sharken Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Är inte uppdaterad får nog vänta nån vecka:-) Citera
Syrgas Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Handhistoriken är en dold mapp så man får göra den synlig. Sen går man in på C-disken och in på Documents and settings och in på den USER man har och sen application data, p5 och däri ligger betsson och handhistorik. Någonting sånt, sitter inte vid min pokerdator och har det inte i huvudet så jag kan ha glömt ngn del. Googla annars... Citera
sharken Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Handhistoriken är en dold mapp så man får göra den synlig. Sen går man in på C-disken och in på Documents and settings och in på den USER man har och sen application data, p5 och däri ligger betsson och handhistorik. Någonting sånt, sitter inte vid min pokerdator och har det inte i huvudet så jag kan ha glömt ngn del. Googla annars... Tack Citera
dvo74 Postad 19 Maj , 2010 Rapport Postad 19 Maj , 2010 Man är ju rätt sugen på en Malta biljett. Några som kommer spela på söndag? Citera
betsson Postad 23 Maj , 2010 Rapport Postad 23 Maj , 2010 Hej! Glöm inte vår fjärde av fem rankingturneringar ikväll, vilken kan ta dig till poker-SM på Malta. Kl. 19:00 börjar turneringen på Betsson Poker och heter Malta Challenge. Mer info hittar du här: http://www.betsson.com/kampanj/malta Aktuell rankingställning hittar du här: https://poker.betsson.com/sv/#/private-poker-rankings/ Lycka till! Citera
sharken Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Tänkte o kolla hur det gick i sista turren i kväll inte fa..... gick det o se jäkla strul jämt med den saiten Citera
#LOUDmouth# Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Tänkte o kolla hur det gick i sista turren i kväll inte fa..... gick det o se jäkla strul jämt med den saiten Jag vann, tihi tihi Om du vill ha placeringarna så kan jag posta en screenshot så fort jag installerat photoshop? /#LOUDmouth# Citera
sharken Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Jag vann, tihi tihi Om du vill ha placeringarna så kan jag posta en screenshot så fort jag installerat photoshop? /#LOUDmouth# Är ju bara att gratulera, och vi syns ju i finalen då men då vinner ja. Skitbra om du kan posta listan för på saiten får man nog inte fram den. Citera
#LOUDmouth# Postad 30 Maj , 2010 Rapport Postad 30 Maj , 2010 Tack och skall bli, ge mig en halvtimme-timme bara så jag hinner käka middag! EDIT: En halvtimme-timme blev till några timmar efter tarmtömning etc. men .......... : /#LOUDmouth# Citera
sharken Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Tackar, men du har du inte tagit fel på tiden att äta middag det är ju 12,00 på dagen när det är ljust ute du vet;-) Citera
sharken Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Fick inbjudan och bilett till finalen på torsdag dom skriver max 13 spelare låter inte det lite. Bra värde i det fallet. Placeringar 2-10 i rankingen efter 5 turrar = 9 st samt 1-3 i varje turre = 15 st totalt 24 st Är det så att alla som placerat sej 2-10 tagit biljett redan i turrarna och 2 st outsaiders? Hur eller hur syns vid borden på Torsdag. Citera
#LOUDmouth# Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Fick inbjudan och bilett till finalen på torsdag dom skriver max 13 spelare låter inte det lite. Bra värde i det fallet.Placeringar 2-10 i rankingen efter 5 turrar = 9 st samt 1-3 i varje turre = 15 st totalt 24 st Är det så att alla som placerat sej 2-10 tagit biljett redan i turrarna och 2 st outsaiders? Hur eller hur syns vid borden på Torsdag. Det stämmer nog med 13 spelare, jag hamnade på topp 10 i.o.m. vinsten igår och det innebär ju att "en av mina biljetter" och med största sannoliket är det samma sak för fler spelare. /#LOUDmouth# Citera
Recommended Posts