-xfx- Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Då och då efter en hand fryses spelet (MTT's) och kan stå så i upp till två minuter, det enda som fungerar under denna tid är chatten. Vad beror dessa på och går dem inte att lösa? (Osäker på om turneringsklockan tickar på eller inte) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Då och då efter en hand fryses spelet (MTT's) och kan stå så i upp till två minuter, det enda som fungerar under denna tid är chatten. Vad beror dessa på och går dem inte att lösa? (Osäker på om turneringsklockan tickar på eller inte) Vid bubbelspel eller nästa hack i pengastegen? Kallas hand-för-hand-läge eller nåt liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 nej detta är något annat och inträffar helt random. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 Gäller bara MTT's händer inte i CG? Låter ju skumt i alla fall och låter mer som om det är något fel på interpipan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-xfx- Postad 29 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 ingen som vet vad jag menar? Det är inte jag som disconnectas eller nåt utan som om Stars-servrarna gör något/väntar på något innan nästa hand påbörjas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 ingen som vet vad jag menar? Det är inte jag som disconnectas eller nåt utan som om Stars-servrarna gör något/väntar på något innan nästa hand påbörjas. Ja, det är lagg/tekniska problem som förekommer ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts