fsista Postad 3 Augusti , 2009 Rapport Postad 3 Augusti , 2009 HACHACHAHAHAHA 16 på anorexiatestet. Citera
krissemAaN Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 13/37 på aspergers, 1337 lol. haha MENTAL Citera
Shibib Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 Fan jag fick 17 poäng! Låter riktigt illa men jag försörjer ju mig på poker åtminstone... Citera
Haslo Postad 8 Augusti , 2009 Rapport Postad 8 Augusti , 2009 13/37 på aspergers, 1337 lol. sick mannen!!! Citera
archtila Postad 12 Augusti , 2009 Rapport Postad 12 Augusti , 2009 fick 8 men några av dom frågorna är inte driekt riktade åt just pokerspelare eftersom testet förutser naturligtvis att du i längden går back på spela. Vilket inte måste stämma med poker. Tex: Har det hänt att du tagit tid från arbete/skola för att kunna spela? SVAR: Bra ide om man tex heter DURRRR. Har du någon gång spelat längre än du tänkt? SVAR: (ca 30sek in) http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=10691&title=This_Man_Is_A_Baller&player=1&page=3&FreeText=ivey&list=9 Har du någon gång känt att du vill fira en bra vinst efter några timmars spelande? SVAR: Efter en bracelet, va tror ni? Har det hänt att du spelat för att få pengar till räkningar eller andra utgifter? SVAR. Well Doyle, have you? Brukar du låna pengar för att kunna spela? SVAR: Highstakespoker? Spelar du tills alla dina pengar är slut? SVAR: ...nå...Jonny Lodden? Har spelandet påverkat ditt anseende? SVAR:http://www.youtube.com/watch?v=zcUxKtoa108 Fick 15 på aspbergers men till min stora förvåning och missnöja fanns inget testt för om man e psykopat eller liknande. För jag kännerett stortt behov av åka land och rike runt och döda random folk Citera
Zarec Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 2p när jag svarade själv!9p när min sambo fick svara åt mig! Man är inte direkt spelmissbrukare men viss förnekelse finns det kanske. haha. wd! Citera
Big Less Postad 25 Augusti , 2009 Rapport Postad 25 Augusti , 2009 Ditt score: 3 Du är troligtvis inte spelmissbrukare. Funderar ofta på att ta livet av mig när jag förlorar (fråga sex), så jag trodde att jag var i riskzonen, men det känns skönt att få svart på vitt att jag kan köra på som vanligt. Citera
blää Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 skumma frågor på vissa test, få nyanser när man bara kan svara ja eller nej och "en gång i veckan" eller " varje dag" eller "aldrig"....finns ju mycket däremellan. Många frågor är så situationspecfika så t ex en grav alkoholist skulle kunna svara sanningsenligt och få låg poäng. Hade ju velat se test för sexmissbruk, psykopati och liknande... Tydligen har jag inga spelproblem (2p),sen har jag tydligen vissa tecken på borderline och depression samt tendenser till att vara paranoid.....jäkla psykologer, dom försöker sätta dit mig! Citera
SouthEast Postad 27 Augusti , 2009 Rapport Postad 27 Augusti , 2009 Testresultat: Spelar du för mycket? Ditt score: 9 Du ligger i riskzonen och bör kanske ta dig en tankeställare på hur mycket du spelar. Citera
bananuz Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Postad 29 Augusti , 2009 Ditt score: 1 För övrigt är testet helt ok utformat vad gäller just spelMISSBRUK. Citera
n.gustafson Postad 7 September , 2009 Rapport Postad 7 September , 2009 Smällde in en helt ok 9:a. Tänkte köra Asperger-testet men så mindes jag ett stort personlighetstest jag gjorde för några år sedan och fick 0 poäng på empati, inte ens en störning utan en helt blind fläck. Tog fan flera veckor att rationalisera det till en god egenskap. Vad man inte vet har man inte ont av. Citera
Ferna Postad 10 September , 2009 Rapport Postad 10 September , 2009 18 och lol 18 på asperger testet, jag är nog en 18 Citera
oskarlife Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 12 på spelberoende. 24 på asperger? behöver väl inte vara negativt eller? 20 på tångstankar/ocd, tror inte jag är en perfektionist i alla fall att vara "känslokall" kan väl vara bra i pressade situationer. har för mig att jag läste en artikel för några år sen som visade att det var vanligt bland chefer och andra höga poster typ ministrar och liknande att ha en viss grad "asperger". Citera
AdslVerbe Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 1 på spelberoende. Ohälsosamt lågt. Hade kanske fått nån pinne till om frugan gjort det åt mej. 13 på Aspergers. Kom inte som någon skräll för mej. Hade kanske fått nån pinne till där också om frugan gjort testet för mej. Citera
Soni Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 För 1 år sedan hade jag fått 19 poäng som missbrukare, fick 4 today8-) Citera
frankylee Postad 13 September , 2009 Rapport Postad 13 September , 2009 ja det är jag. tråkigt men sant Citera
Recommended Posts