Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 160
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Kommentatorerna är ju helsköna emellanåt. :lol:

Synd bara att bilden är oskarp och ljudet inte det bästa, svårt att höra vad de säger ibland. De pratar ju inte så värst mycket om spelet heller utan diskuterar en massa andra grejer.

Postad

Ha ha, vilka sinneslöst sjuka utdragningar jag hunnit se ikväll då. AA som åker på stryk mot stege på turn och KK som dyker mot JT. Han lyckas pricka tvåparet på rivern. Snacka om rigning. ;)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Postad

Jag satte mig vid 25/50 bordet _enbart_ för att få vara med i det där programmet. Dels kunde kommentatorerna inte uttala mitt nick och dels spelade jag knappt. Hade kallsvettningar precis hela tiden så jag raisade en hand och sen gick jag ur. 8-)

Postad
Jag satte mig vid 25/50 bordet _enbart_ för att få vara med i det där programmet. Dels kunde kommentatorerna inte uttala mitt nick och dels spelade jag knappt. Hade kallsvettningar precis hela tiden så jag raisade en hand och sen gick jag ur. 8-)

Respec!

• 3 weeks later...
Postad

De kan alltså välja att visa vilket bord som helst av de som heter "tv broadcast"? Det finns även något som heter tv-table...Satt uppe och tittade natten till idag och sng-spelet ($50) var riktigt uselt, med bla en fold av AK i en oraisad pott.