jafar Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Någon mer än jag som inte kan logga in på Full Tilt Poker? Har testat ladda ner senaste versionen. Kan logga in på andra sidor, står bara "Trying again" när jag ska logga in... Citera
byling Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 ska ligga nere 90 minuter för underhåll Citera
jafar Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 ska ligga nere 90 minuter för underhåll Ok. 90 minuter från? Citera
Drunken_Penguin Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Ok. 90 minuter från? Spelar det jättestor roll om det är från nu? Tålamod. Dessutom lär de inte kunna säga med 100% säkerhet att det kommer upp igen efter 90 minuter. Citera
jafar Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 Spelar det jättestor roll om det är från nu? Tålamod. Dessutom lär de inte kunna säga med 100% säkerhet att det kommer upp igen efter 90 minuter. Ville spela på Happy Hour. Den varar fram till 14.00. Citera
Lixifer Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Det är uppe igen. De har förnyat sin hand history replayer. Ser mer ut som stars nu. De har pillat i table options också. Problem: Lobbyn lägger sig som "always on top" efter uppdateringen. Har mixtrat med "bring lobby to front" fram och tillbaka men får det inte att funka. Bugg? Någon som har samma problem? Citera
palmeman Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Klarar inte av den nya uppdateringen. Kan man inte välja att använda den gamla stilen? Dessutom fungerar inte Last Hand history! Varför ändra på saker som fungerar? Citera
Nice Hand GG Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 När man får korten ser man baksidan av de på nån sekund innan de "vänds" om. Så var det väl inte innan? Ganska säker på att det var så. Citera
ffredd Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Klarar inte av den nya uppdateringen. Kan man inte välja att använda den gamla stilen? Dessutom fungerar inte Last Hand history! Varför ändra på saker som fungerar? Dessutom så fungerar varken Hold'em manager eller Full Tilt Shortcuts som de ska efter uppdateringen. Bra läge att ta ledigt i några dar. Citera
jafar Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2009 Mitt hänger sig i ungefär 10 sekunder var och varannan minut. Är det bara jag? Och hur tar man bort de fruktansvärt fula korten som kommer när man förminskar borden? Citera
ponttuss Postad 8 Juli , 2009 Rapport Postad 8 Juli , 2009 Mitt hänger sig i ungefär 10 sekunder var och varannan minut. Är det bara jag? Och hur tar man bort de fruktansvärt fula korten som kommer när man förminskar borden? FT har hakat på trenden att förstöra en bra klient !! Citera
crizzo Postad 9 Juli , 2009 Rapport Postad 9 Juli , 2009 Hmmm jag kan inte se någon text eller siffror i ftp klienten. Någon mer som samma problem ? mvh Citera
Tikkster Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Någon annan som inte kan komma in på FT nu? Jag får upp att det finns nya uppdateringar igen när jag skall logga in, när jag trycker ok så försvinner rutan men det händer ingenting. Igår när jag spelade så hängde det sig för mig oxå ca 10 sek lite då och då. Däremot så tycker jag att den nya "last hand" funktionen är mycket bättre nu. Citera
_Fibonacci Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Har samma problem. Har provat att avinstallera programmet och installera om det men fungerar inte.... Ngn som har samma problem men lyckats lösa detta? Citera
Recommended Posts