Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

hej alle.

jag säger det kort, för den var en lång mardröm för mig igår!!

Jag var inn i min kanske dårligse stime ( har spillet aktiv i 7-8 månadar )

alt gik totalt galt... och nej, inte för att jag var på tilt, jag var mycket forsigtig med kun att spille de bästa händer.

bara några exmplar ( der var många flere!! )

1. efter river kort har jag fået min Flush ( hade 10 Q of hearts i middel position), men idioten viser J3 och har ramt et fuldt hus!!

2-efter lång tid med dårlige händer får jag KK och raisr och en anna kille re-raiser och jag re-raiser innan floppet kommer.

men jeg kunne fornemme at han sitter med AA, och ja, det gjorde han också...

3-igen efter 50 dårlige händer i rad får jag denne gången AA och tänker: nu ska jag fanme få liten penge ... an kille re-raise and i'm happy for that! flop: 4d Ks 7d... Fuck att efter the river kort viser han pocket kings!! ( och jag kunne igen fornemme det redan efter floppet kom )

4-AK! en idiot kalder med JQo. Flop: A K 10!!! top to pair, men kun för att fucke mig up...

5-....

6-.... 7......................

and dear friends, vad fanen skal man göra når båda AA, KK, QQ, AK....kommer kun för att vise dig finger??! jag holdt en liten paus, men den fortsatte igen och igen....

några goda tips?? :rolleyes: