Krell Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Jag gör det, och inte fan hittar jag några satelliter. Vad sjutton är det för fel? Nu är jag ju inkvalad i alla main events, men jag borde väl ändå se satelliterna? Börjar tro att det är något fel? Edit: Större bild Skumt har också kvalat det mesta men inga problem att se turrarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Nu kan inte jag heller se dem. De kanske läggs ut mot kvällen då. De har då funnits där varje kväll i 6-7 veckor. Men eftersom du inte såg några satelliter igår så kanske det beror på att du bockat i "Hide full Tables" (vilket jag ser att du har gjort nu iaf) för de hade väl redan börjat när du kollade va? Edit: Du kan väl se de som spelades igår om du avbockar? Alla syns för mig iaf Det var säkert det, nu hittar jag de avklarade sattarna i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 24 September , 2009 Rapport Share Postad 24 September , 2009 Ja. Backgammon och maratonlöpning t.ex. och Det är ju ungefär som att köra en vanlig turnering med lagom inköp där man "kvalificerar" för finalbordet, så jag förstår inte poängen med idéen. Sant, och om man "hypar" upp finalbordet såsom i WSOP ME så blir ju känslan av en riktig final större. Håller med dig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Urban57 Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag har inte hittat några sm satelliter på flera dagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sahla Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag har inte hittat några sm satelliter på flera dagar! Finns nu iaf. Ligger under Special. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 30 September , 2009 Rapport Share Postad 30 September , 2009 Jag har inte hittat några sm satelliter på flera dagar! Dom har då spelats varje kväll, så du har nog bara letat dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 1 Oktober , 2009 Nu finns turneringen i pokerlobbyn!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Kan någon från Svepof eller UNIBET svara på när mer information om turneringarna kommer ut eller när turneringarna kommer upp i lobbyn så man kan köpa in sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 2 Oktober , 2009 Kan någon från Svepof eller UNIBET svara på när mer information om turneringarna kommer ut eller när turneringarna kommer upp i lobbyn så man kan köpa in sig? "Online-SM Main Event No Limit Teaxas Holdem" finns uppe i lobbyn, startar 27/11 kl 20:00...tototorsten skrev det i posten innan dig. Sök på "Online-SM" så bör du hitta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dinmammasdotter Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 Någon som vet något om eventuellt övervärde eller liknande? Marknadsföring är verkligen inte rigorös inför detta SM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fredde Postad 7 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2009 "Online-SM Main Event No Limit Teaxas Holdem" finns uppe i lobbyn, startar 27/11 kl 20:00...tototorsten skrev det i posten innan dig. Sök på "Online-SM" så bör du hitta det. Om du läser hans inlägg så ser du att han efterfrågar när samtliga event finns utlagda inte enbart Main Event. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teredo Postad 8 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 8 Oktober , 2009 Om du läser hans inlägg så ser du att han efterfrågar när samtliga event finns utlagda inte enbart Main Event. my bad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 9 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2009 Nu har dom lagt ut en massa. Dock har dom inte hunnit regga alla inkvalade ännu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Verkar fortfarande vara svårt att regga alla tidigare inkvalade till alla utom Main. Blir väl till att påminna dom snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Verkar fortfarande vara svårt att regga alla tidigare inkvalade till alla utom Main. Blir väl till att påminna dom snart. Men dom har iaf tillagt bra mycket fler än igår Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Ja jäklar nu har dom lagt till alla verkar det som. Någon som vet varför det är ett tak på 256 i heads-up:en? Vill minnas något liknande från förra året. Var det nån rädsla för att det inte skulle nå upp till 512? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 Ja jäklar nu har dom lagt till alla verkar det som. Någon som vet varför det är ett tak på 256 i heads-up:en? Vill minnas något liknande från förra året. Var det nån rädsla för att det inte skulle nå upp till 512? Alla har dom minsann inte lagt till. Jag bytte ett Main mot Shorthanded och Heads Up, men finns inte reggad på någon av dessa två. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 1 000 000 garanterat till vinnaren ser jag nu. Det är väl ganska ny info va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 1 000 000 garanterat till vinnaren ser jag nu. Det är väl ganska ny info va? Ja, jag minns inget sådant. Men det krävs väl bara ca 2000 deltagare för att det ska bli den summan ändå. Och det känns väl inte helt omöjligt. 660 redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 13 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 13 Oktober , 2009 1 000 000 garanterat till vinnaren ser jag nu. Det är väl ganska ny info va? nja har varit med i unibets tv-reklam i minst ett par veckort iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 15 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2009 WOW vad dåligt detta ser ut. Inte ens en rebuyturre? Släng in en €10 rebuy så alla kan vara med... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 16 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 16 Oktober , 2009 WOW vad dåligt detta ser ut. Inte ens en rebuyturre? Släng in en €10 rebuy så alla kan vara med...Det finns... kallas för satelliter, och går varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laser Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Var inga problem att byta dubbla paket till en turnering mot en annan. Funderade själv om detta gick då jag verkligen klonkade ett ytterligare ett paket till mörkpokern igår. Var bara att kontakta supporten så fixar dom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Det finns... kallas för satelliter, och går varje dag. Jag ville givetvis ha ett rebuyevent och fråga inte efter satelliter. €10 rebuy var en pik åt inköpen till SM-eventsen som mer liknar cosmopols nyböjarturnering eller ett vänskapligt homegame än inköp till turneringar där "Sveriges bästa pokerspelare" ska koras. Unibets mål är givetvis inte att locka de bästa spelarna och ge SM någon som helst status. Målet är att promota siten så mkt det går och då blir det svensson mästerskapen istället. Inget konstigt med det, bara tråkigt att det ska behöva vara så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 23 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2009 Och på vilket sätt utser ett rebuy-event Sveriges bästa pokerspelare (oavsett inköp)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts