pokernoerden Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Mjo, snubben går AI varje hand. Jag sätter mig vid bordet, en snubbe har 3xinköp. Jag tänker nu måste jag akta mig för honom, sitter direkt till höger om snubben. Men jag ser direkt hur han gjort sina pengar, han går AI VARJE HAND preflop. Blir jue lite tilt när man förlorar 5 inköp till honom och man är favorit VARJE JÄVLA HAND. När han nått sina 17x inköp på samma bord lämnar han. Som när han ställer sina 35 och dessutom skriver det i chatten. Jag har KK. Floppen kommer och det är naturligtvis 335. GAHHHHH! Citera
klanton Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Fan va jobbigt! Mycket roligare och bättre att spela mot duktiga regs än tomtar som inte respekterar ens höjningar. Sjukt irreterande! Citera
sulla Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Skottade själv mot en sån kille för några år sen på $5/10 då expekt låg på Tain, vi hade båda dubbla inköp på bordet som var ett max 6 bord och jag tänkte att om inte jag ger action snart tar nån annan hans pengar. Så jag synade med 200BB med K8. Det är ju trots allt supertacksamt att det finns folk som lirar så. Citera
pisak84 Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Fan va jobbigt! Mycket roligare och bättre att spela mot duktiga regs än tomtar som inte respekterar ens höjningar. Sjukt irreterande! där var du väldigt nyskapande och relevant... Citera
Nidson Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 där var du väldigt nyskapande och relevant... Hehe. Citera
Snygglenn Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Fast håller ändå med om att det är jävligt när samma tomte träffar nöten varje flop. Ungefär som när dem flippade förra gången och rythman (?) vann varje hand Citera
gsus Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Mjo, snubben går AI varje hand. Jag sätter mig vid bordet, en snubbe har 3xinköp. Jag tänker nu måste jag akta mig för honom, sitter direkt till höger om snubben. Men jag ser direkt hur han gjort sina pengar, han går AI VARJE HAND preflop. Blir jue lite tilt när man förlorar 5 inköp till honom och man är favorit VARJE JÄVLA HAND. När han nått sina 17x inköp på samma bord lämnar han. Som när han ställer sina 35 och dessutom skriver det i chatten. Jag har KK. Floppen kommer och det är naturligtvis 335. GAHHHHH! Låter ju som cashens motsvarighet till turneringarnas Sumpas Citera
Drunken_Penguin Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Som när han ställer sina 35 och dessutom skriver det i chatten. Jag har KK.Floppen kommer och det är naturligtvis 335. Bara av ren nyfikenhet, vad skulle hända om man anmäler honom för detta? Att avslöja sina hålkort i en hand som inte är över är ju ett regelbrott... Citera
Faxxen Postad 4 Juli , 2009 Rapport Postad 4 Juli , 2009 Bara av ren nyfikenhet, vad skulle hända om man anmäler honom för detta? Att avslöja sina hålkort i en hand som inte är över är ju ett regelbrott... Ingenting... siterna engagerar sig mest i att låsa konton för att få in id och utilitybills och annat larv. Det skall vara lätt att sätta in men svårt att ta ut. Emails om collusion ,botar eller annat fusk är oftast inte nån hög prio enligt min erfarenhet. Citera
stempa12 Postad 29 Oktober , 2009 Rapport Postad 29 Oktober , 2009 Mjo, snubben går AI varje hand. Jag sätter mig vid bordet, en snubbe har 3xinköp. Jag tänker nu måste jag akta mig för honom, sitter direkt till höger om snubben. Men jag ser direkt hur han gjort sina pengar, han går AI VARJE HAND preflop. Blir jue lite tilt när man förlorar 5 inköp till honom och man är favorit VARJE JÄVLA HAND. När han nått sina 17x inköp på samma bord lämnar han. Som när han ställer sina 35 och dessutom skriver det i chatten. Jag har KK. Floppen kommer och det är naturligtvis 335. GAHHHHH! 1. Du fortsätter spela ditt spel och tar 10 av hans inköp nästa gång. 2. Du börjar spela likadant han är ju trots allt en vinnande spelare med enkel taktik. Citera
Recommended Posts