Gå till innehåll

WSOP Main Event deltagare - Intervju!


EverestPoker

Recommended Posts

Såhär precis innan WSOP Main Event drar igång så kan Everest Poker ge er en till intervju med en spelare som vunnit ett WSOP Main Event Paket. Denna gång handlar det om spelaren "BLIZZT”

 

1. Hej ”BLIZZT” och grattis till din plats i WSOP Main Event! Hur känns det?

 

”BLIZZT” > Det känns naturligtvis jättebra. Skulle ändå vara i Vegas under WSOP men hade inte spelat main event ifall jag inte kvalat.

 

2. Vad har du för förväntningar på årets upplaga av WSOP? Är det första

gången du spelar WSOP?

 

”BLIZZT” > Det är första gången jag spelar WSOP. Hoppas jag inte gör alltför många ogenomtänkta spel, samt kommer itm.

 

3. Hur gick det till när du kvalade dig in till WSOP? Vilket steg/vilken nivå började du på?

 

”BLIZZT” > Bestämde mig för att avsätta 2500 för att kvala till me. Tänkte börja på step 2 men tröttnade rätt snabbt på det och köpte in mig i step 3 och 4. Vann totalt 3 step6 tickets och lyckades kvala till me på andra försöket.

 

4. Vad tycker du om Everest Pokers stegsystem?

 

”BLIZZT” > Bästa stegsystemet av dom jag testat, enda problemet är att man ibland får vänta aningen för länge på att dom högre nivåerna ska starta.

 

5. Everest Poker kommer att matcha alla Main Event-vinster av spelare som kvalat genom Everest. Max $1 miljon kommer att matchas och delas ut bland alla Main Event-spelare som kvalat in via Everest. Vadslagningen är i full gång om hur mycket Everests spelare kommer att vinna, och hur mycket Everest alltså kommer att matcha. Vad är ditt bud?

 

”BLIZZT” > Vet ej hur många spelare som kvalat till me via Everest, men räknar med att vi totalt kommer vinna över $1 miljon. 1 mil/antalet inkvalade är min gissning.

 

6. Everest Poker betalar även flygbiljett till en kompis till alla Everests vinnare av en Main Event-plats. Har du bestämt vilken kompis kommer du att ta med dig?

 

”BLIZZT” > Det tog ett tag men tillslut har det löst sig.

 

Med det vill vi tacka ”BLIZZT” för intervjun, samt att önska lycka till i WSOP Main Event som startar imorgon. Glöm ej att följa våra spelare på Everest Poker blogg , samt på http://www.evpwsop.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...