sulla Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Första handen är ju knappast bad beat, räcker ju med A på turn? Eller river? Citera
Soni Postad 24 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2009 Fullständigt standard att förlora mot två springande med AA eller dominerande hand. Händer typ nästan varje session. Floppade fyrtal i sjuor (med pockets)för ett tag sen, fi gick allin på floppen efter bet från mig, jag synade gladeligen, han hade j-j sedan kommer turn J, River J.......gonatt! Badbeat jackpotten gällde vid förluster med fyrtal i ÅTTOR och högre...... Ok jag foldar, denna måste ju ha svidit ändtarmen ur dig! Citera
jokke Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Första handen är ju knappast bad beat, räcker ju med A på turn? Eller river? jaha okej så jag leder inte pre, flop o turn? eller vad definerar du ett beat? Citera
Drunken_Penguin Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 prata för fan inte med mig om beats.... samtidigt på ett annat bord... cashgame plo *** River(Board): *** : [5d, 9c, 2d, Ad, 5c] *** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 144.10 tomik D [9d, 4s, 5s, 7d] Full house 7,5,4,2,A Win: 144.10 applegood [Kd, Ah, 7c, Jd] Ace high flush Win: 0.00 Oben_Unten Fold Win: 0.00 LOLOS13 Fold Win: 0.00 Diffis Fold Win: 0.00 Hi/lo alltså? Att bli freerollad är ingen beat, oavsett hur få procent han har för att scoopa. Sluta syna pre med skithänder om du ska spela PLO hi/lo. Citera
jokke Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Hi/lo alltså? Att bli freerollad är ingen beat, oavsett hur få procent han har för att scoopa. Sluta syna pre med skithänder om du ska spela PLO hi/lo. det är hi... Citera
Drunken_Penguin Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 det är hi... Intressant att de skriver ut låghanden i HHn då. Citera
Soni Postad 24 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 24 Juni , 2009 Intressant att de skriver ut låghanden i HHn då. +1 fyrljon! Citera
Mr_Tight Postad 24 Juni , 2009 Rapport Postad 24 Juni , 2009 Det är en ÄKTA bad beat i ordets rätta bemärkelse. +1 Övriga beats gör sig bättre i nedanstående tråd: http://pokerforum.nu/forum/resultat/7758-allt-om-bad-beats-och-liknande.html Intressant att de skriver ut låghanden i HHn då. Citera
GulaGreger Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Riggdevil och Soni samma person? Citera
ziddax Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Har bevittnat AA förlora mot KK & KK all in pre. Större badbeat än så är svår att hitta... Citera
dafvor Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Har bevittnat AA förlora mot KK & KK all in pre. Större badbeat än så är svår att hitta... AA mot AA Citera
darkone85 Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 88 på 829108 då motståndaren hade ett 67 i samma færg och satte straight flush. givetvis var jag berættigad bad beat jackpoten och ringde med min kompis upp bolaget och kollade varfør jag ej fick den och fick som svar att jag hade læmnat borden før fort (tilt) och att de andra spelarna som satt kvar hade fått dela på potten. detta var før øvrigt obv i min drøm i førrgår natt annars en skøn men inte værsta me KJ all-in på 910q rainbow mot qrag som turnar och rivrar fyrtal. Citera
Soni Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2009 Riggdevil och Soni samma person? Skojar du? Det där var en jävligt hård förlolämpning:S Citera
sulla Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 jaha okej så jag leder inte pre, flop o turn? eller vad definerar du ett beat? Lol, jo, om du definierar 22 vs AKs som en bad beat håller jag med men i de flestas uppfattning av en bad beat krävs det väl mer än så, jag skulle säga typ 95% vs 5% när degen åker in eller nåt sånt. Och omahahanden du postar känns som man råkar ut för minst nån gång varje session. Citera
Zarec Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 AA mot AA Jag ligger 1-3 i just den statistiken. Dvs AA vs AA ai preflop. Och förlorar mot flush 3 gånger, men vunnit hela en gång... (det här med att tur jämnar ut sig över längre tid... jag har inte märkt det än...) Citera
Dead-Inside Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Jag ligger 1-3 i just den statistiken.Dvs AA vs AA ai preflop. Och förlorar mot flush 3 gånger, men vunnit hela en gång... (det här med att tur jämnar ut sig över längre tid... jag har inte märkt det än...) Tror fortfarande jag är upp med AK mot AK (både AKo mot AKs och AKo mot AKo och AKs mot AKo oooch AKs mot AKs). Citera
ziddax Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 AA mot AA Där är du knappast 99% favorit preflop....eller hur? Citera
Drunken_Penguin Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Man förlorar oftare med AA vs KK och KK, än med AA vs AA. Däremot är ens Ev lite högre i den förstnämnda. Citera
Zarec Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Där är du knappast 99% favorit preflop....eller hur? Nej,knappast. Men räkna på chansen för förlust istället. Citera
Opteron Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Fullständigt standard att förlora mot två springande med AA eller dominerande hand. Händer typ nästan varje session. Floppade fyrtal i sjuor (med pockets)för ett tag sen, fi gick allin på floppen efter bet från mig, jag synade gladeligen, han hade j-j sedan kommer turn J, River J.......gonatt! Badbeat jackpotten gällde vid förluster med fyrtal i ÅTTOR och högre...... Vi kan stänga tråden.... Citera
Recommended Posts