Gå till innehåll

Värsta bad beaten..


Soni

Recommended Posts

Fullständigt standard att förlora mot två springande med AA eller dominerande hand. Händer typ nästan varje session.

 

 

Floppade fyrtal i sjuor (med pockets)för ett tag sen, fi gick allin på floppen efter bet från mig, jag synade gladeligen, han hade j-j sedan kommer turn J, River J.......gonatt!

 

Badbeat jackpotten gällde vid förluster med fyrtal i ÅTTOR och högre......:-(

 

Ok jag foldar, denna måste ju ha svidit ändtarmen ur dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

prata för fan inte med mig om beats....

 

samtidigt på ett annat bord... cashgame plo

 

*** River(Board): *** : [5d, 9c, 2d, Ad, 5c]

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 144.10

tomik D [9d, 4s, 5s, 7d] Full house 7,5,4,2,A Win: 144.10

applegood [Kd, Ah, 7c, Jd] Ace high flush Win: 0.00

Oben_Unten Fold Win: 0.00

LOLOS13 Fold Win: 0.00

Diffis Fold Win: 0.00

 

Hi/lo alltså? Att bli freerollad är ingen beat, oavsett hur få procent han har för att scoopa. Sluta syna pre med skithänder om du ska spela PLO hi/lo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

88 på 829108 då motståndaren hade ett 67 i samma færg och satte straight flush. givetvis var jag berættigad bad beat jackpoten och ringde med min kompis upp bolaget och kollade varfør jag ej fick den och fick som svar att jag hade læmnat borden før fort (tilt) och att de andra spelarna som satt kvar hade fått dela på potten.

 

detta var før øvrigt obv i min drøm i førrgår natt :)

 

annars en skøn men inte værsta me KJ all-in på 910q rainbow mot qrag som turnar och rivrar fyrtal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jaha okej så jag leder inte pre, flop o turn? eller vad definerar du ett beat?

 

Lol, jo, om du definierar 22 vs AKs som en bad beat håller jag med men i de flestas uppfattning av en bad beat krävs det väl mer än så, jag skulle säga typ 95% vs 5% när degen åker in eller nåt sånt.

 

Och omahahanden du postar känns som man råkar ut för minst nån gång varje session.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ligger 1-3 i just den statistiken.

Dvs AA vs AA ai preflop. Och förlorar mot flush 3 gånger, men vunnit hela en gång... (det här med att tur jämnar ut sig över längre tid... jag har inte märkt det än...)

 

Tror fortfarande jag är upp med AK mot AK (både AKo mot AKs och AKo mot AKo och AKs mot AKo oooch AKs mot AKs).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fullständigt standard att förlora mot två springande med AA eller dominerande hand. Händer typ nästan varje session.

 

 

Floppade fyrtal i sjuor (med pockets)för ett tag sen, fi gick allin på floppen efter bet från mig, jag synade gladeligen, han hade j-j sedan kommer turn J, River J.......gonatt!

 

Badbeat jackpotten gällde vid förluster med fyrtal i ÅTTOR och högre......:-(

 

Vi kan stänga tråden....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...