Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope


papiPope

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Seriöst så kommer detta projekt gå åt helvete känns det som. Kommit fram till att dealen egentligen inte är så bra när det är mer än ett halvt inköp till typ en ept som vi inte får ut i rb pga att vi ska få resan och allt. Tiltad som fan när jag skriver detta men känns så VÄRDELÖST! Har god lust att ta rbn jag har nu från bögsidan och casha ut och börja nån annans stans...-€300 på förmiddagen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möter världens största idiot i deepen !!!!

 

Han limpar pre och så gör 3 till, jag sitter på AK på BB och höjer 5.5 BBs och får bara syn av denna idiot. Flopp kommer K Q 9, jag betar 3/4, han blixtställer och jag tar givetvis syn. Han visar Q3 !! :S:S:S Turn blank, river Q.

 

Och ute i den såklart, vill fan bara spy när jag ser ett så dåligt spel och en spelare som förlitar sig på turen, sjuk jävla tomte!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Möter ytterligare en tomte, denna gång i SR och denna gång med ett bra resultat.

 

Alla lägger fram till mig på knappen, jag höjer 4bb med A3 ruter och får syn av BB. Flopp kommer A T 4 med alla hjärter, han checkar varpå jag betar pott, han ställer vilket ser sjukt fiskigt ut och jag misstänker starkt endast ett hjärterdrag.

 

Med bättre ess hade han nog slått om pre dessutom, så jag tar synen och han visar upp K 9 med nian i hjärter som, som tur var missar draget, hade skrikigt högt annars ...

 

Riktigt bra i SR nu alltså men långt kvar!

 

Nu har ju även €4k gtd börjat :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...