Gå till innehåll

HSvensson feat. papiPope


papiPope

Recommended Posts

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Glömde tydligen att köpa turen i VIP-shoppen innan jag började lira, HELT sinnessjukt vad jag har otur på borden, losar helt sjuka situationer, ställde på KJ, får dirrsyn av 83 i stor pott pre, klart han vinner! Sämsta handen vinner baby!! ....

 

Så jävla less på detta, ska bara hålla i och vinna det förbannade racet men är ju galet så dålig start det har blivit. Vet samtidigt att vänder flytet kommer det kunna gå mycket plus också, en dags breakeven hade jag varit jätte nöjd med.

 

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

 

Inte hunnit med alls mycket lir idag, var och skrev teoriprovet till körkortet och klonkade skiten :D Sen repa ikväll och eftersom det gick så kasst med liret pallade jag inte längre ...

 

Brossan är hemma över helgen så tveksamt om det blir så mycket lir faktiskt, ska iaf till stan och investera i ett nytt bordshockeyspel. Jag råkade ta sönder det gamla (som iofs var GAMMALT) , en gubbe delades i två och bara benet satt kvar :D

 

Lika bra att köpa nytt! Funderar på att modda det med lampor och rök, får se hur det blir med den saken...

 

Nu sängen, ciao!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

4/9: €20 / 100st / Placering: 4

 

Går åt rätt håll helt klart!

 

Håller mitt snitt ang. tänkta spelade sittar / dag också vilket jag är nöjd med :)

 

Dock lite störigt att en idiot gjorde ett riktigt donkspel i sista sitten så jag åker bubblan, annars hade det varit minst BE idag, men jaja ..är nöjd med detta resultat också!

 

Ska jag följa mönstret bör det ju bli plus imorrn .... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just for fun baby!

 

Tjeckien - Sverige 2

Ungern - Sverige 2

GIF Nike - IFK Klagshamn 1X

 

Odds: 10,35

Insats: 300:-

 

Trist att den inte gick in, Sveriges fotbollsseger var ju hur säker som helst :roll:

 

Däremot inte ens nära i hockeyn :(

 

 

 

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

4/9: €20 / 100st / Placering: 4

5/9: €119 / 131st / Placering: 4

 

Och visst håller mönstret än! Första plusdagen och det känns riktigt skönt! Är snart nere i mitt mål, dvs att backa max €0.5 / sit & go, är på 0,76 nu...

 

Hade helt klart medrigg i eftermiddags-sessionen, kvällssessionen var varken eller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trist att den inte gick in, Sveriges fotbollsseger var ju hur säker som helst :roll:

 

Däremot inte ens nära i hockeyn :(

 

 

 

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

4/9: €20 / 100st / Placering: 4

5/9: €119 / 131st / Placering: 4

 

Och visst håller mönstret än! Första plusdagen och det känns riktigt skönt! Är snart nere i mitt mål, dvs att backa max €0.5 / sit & go, är på 0,76 nu...

 

Hade helt klart medrigg i eftermiddags-sessionen, kvällssessionen var varken eller...

 

Härligt med grönt resultat:d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BLÄÄÄÄÄ

 

Började lira kvart i åtta, skulle lira till tolv tänkte jag men ack nej! Var snuskigt motriggad redan från början så jag slutade efter inte ens en timmes lir, kände att det var lika bra att skita i det när det enda alternativet är att monsterbacka...

 

 

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

4/9: €20 / 100st / Placering: 4

5/9: €119 / 131st / Placering: 4

6/9: €104 / 25st / Placering: 4

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

4/9: €20 / 100st / Placering: 4

5/9: €119 / 131st / Placering: 4

6/9: €104 / 25st / Placering: 4

7/9: €387 / 157st / Placering: 4

 

När ska Pirogen och hans vänner sluta lotta mot mig? Börjar bli ganska pinsamt för entraction det här imo ...

 

Åker till brorsan några dar och försöker hitta vändningen där istället, skönt med lite miljöombyte, trivs så sjukt bra där uppe också så hoppas resultatet kan fixa till sig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är egentligen motståndet i racet? Och hur bra är de i toppen?

 

Inget vidare faktiskt, de flesta grindar väl bara på så mycket som möjligt och förlitar sig på turen vilket gör mig så less eftersom jag verkar vara en av få som försöker spela seriös poker..

 

Men allin syner för 80% av stacken med 83, 43, 67 och Q4 verkar ju löna sig så man kanske ska ändra spelstil :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1/9: €428 / 228st / Placering: 5

2/9: €143 / 253st / Placering: 4

3/9: €72 / 33st / Placering: 4

4/9: €20 / 100st / Placering: 4

5/9: €119 / 131st / Placering: 4

6/9: €104 / 25st / Placering: 4

7/9: €387 / 157st / Placering: 4

8/9: €273 / 138st / Placering: 4

 

Håller på att bryta samman fullständigt så mycket otur jag har, folk är dumma på riktigt när de spelar och jag den sjukaste motriggen EVER och jag skojar inte..

 

Sista 21 sittarna kom jag ITM i EN, riktigt sjuk otur i 7 av dem (har kollat i HM efteråt). Låg alltså typ BE tills 21 sista sittarna då det brast fullständigt.

 

Vettifan om jag ska fortsätta med denna skiten, backat så enormt nu på en vecka, har den sjukaste otur som finns, pallar inte whaina i dagboken egentligen men det måste jag denna gång, tror nån skojar med mig på riktigt..

 

Är så less på poker nu och allting, orkar fan inte med att lira mer, får ta mig en rejäl funderare och se om jag ska fortsätta eller inte, mycket tveksamt i nuläget då det bara inte går att ens gå BE på detta äckliga nätverk mot dessa äckliga motståndare...

 

EDIT: redigerar resultatet till ÄNNU värre ..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vill bara fråga var finns värdet i att racet då man drar in 20k i mån som bäst typ ? Jag menar räcker att lira $3 sngs för att dra in 20k utan att svettas i månaden så mycket som du lirar. Om man ligger i som du gör lär du kunna dra in betydligt mkt mer på om du grindar $6 sngs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...