Chofritz Postad 16 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 16 Januari , 2011 Imorgon åker jag ner till Europa och är borta en sådär två månader. Idag ska jag packa och köpa flygbiljett. Har lite olika alternativ, antingen czech airlines med ett byte, åka 0800 eller 1600 och landa 5-6h senare för 700 spänn, eller ryan air, 900+extraavgifter för väskor eller så slaskar jag SAS för 2000kr?? är plus över 200k sek denna månad men lutar ändå mot jude-czech Tror jag borde börja packa nu också, speciellt om jag ska ta 0800-flyget Förväntar mig dagliga updates med bilder och sjuka reseberättelser! Citera
Opteron Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 lol, springer bättre än Usain Bolt på poker, trodde jag skulle få en backdag idag men verkar visst omöjligt. 32.4k fiskar upp på året. Dessutom består mitt enda ynkliga börsinnehav typ till 70% av starbreeze som rusat sönder i år och som verkar tänka rusa hela resten av året också (imo). Flygplanet går klockan 0800 imorgon från arlanda, har en aning resfeber eller så är jag bara undermedvetet stressad för att jag inte packat ännu denna var btw mysig, stackars flicka... http://di.se/DiTV/2011/1/14/HM-delar-Borsradets-experter/?sr=6&tr=283285&rlt=0 kurr <3 Citera
Chofritz Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2011 Gick upp kl 7 efter typ 3 timmars sömn för att gå till doktorn och ordna medicin. På vägen in till stan så upptäcker jag att jag kommer bli aningen tidig så jag kommer på den briljanta idén att åka till Apoteket för att kolla för säkerhets skull om det finns något kvar på det gamla receptet, vilket givetvis var fallet, men då fick jag ju iaf dygnsrytmen fixat för några dagar framåt. Blir lunch hos morfar kl12 och senare ikväll sätter jag igång med grinden för att komma upp i 100 speltimmar innan jag och två irlare drar till London på torsdag. Jag får se om jag orkar plocka med laptopen dit eller om jag väntar tills jag kommer hem den 25 och kör stenhårt månaden ut när löningsvärdet hittat in på svs. Opteron har ju som bekant lämnat landet och jag sitter numera barnvakt åt hans 27-imac. Det lär bli en hel del spel på den så fort jag har installerat HM och fört över min databas. Blir ganska snart dags att dunka in pengar på någon annan site också och börja rakebackgrinda lite som komplement till svs, då bankrullen för närvarande börjar må oförskämt bra. Hittade också 720 dollar på ftp som jag ska investera i att bli en bättre pokerspelare. Hur det ska gå till låter jag vara osagt men kan väl sammanfatta alltsammans med att det är mycket på gång just nu och jag känner att jag har blivit en betydligt bättre spelare redan de första veckorna det här året. Resultaten börjar också se fina ut även om jag är långt ifrån de summor som en viss annan skribent i dagboken dragit in den här månaden. Har som mål att tjäna mer än mister operateron iaf en månad i år =) Har dessutom tagit mig an ett litet coachingprojekt. Det är en gammal polare som ska börja grinda micro på svs för att bygga bankrulle. Det var faktisk han som lärde mig de första grunderna när jag började spela på nätet för några år sedan. Det är möjligt att han signar upp och börjar skriva på forumet. Just nu ser det ut som att det kommer kunna bli möjligt att genomföra en mängd resor det här året vilket jag verkligen längtat efter, då det varit på tok för mycket Sverige för min smak senaste året. London är som sagt inbokat, en resa till Andorra för att hälsa på opteron ska förhoppningsvis bli av i februari och även en amsterdamresa kommer förmodligen bli av. Hoppas också att Murberg kan få ordning på tilten, börja spela stabilt och sätta igång och plussa ordentligt så att man slipper få så dåligt samvete varje gång man stackar honom GL GL alla! Längsta jag någonsin skrivit på en iphone! Citera
Chofritz Postad 17 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 17 Januari , 2011 KTH drar igång idag igen men jag har ett litet problem, jag har inte en susning om vilka kurser jag har valt och i mailet från studera.nu så står det bara att jag ska logga in på siten för att se vilka kurser jag har valt, men där hittar jag ingenting Jaja, bra anledning att stanna hemma iaf =) Citera
Earthnut2 Postad 17 Januari , 2011 Rapport Postad 17 Januari , 2011 jaså, det var idag? 25/50 skott istället =) edit: har btw inte heller nya kurser på mina sidor. hm. Citera
Chofritz Postad 18 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 18 Januari , 2011 jaså, det var idag? 25/50 skott istället =) edit: har btw inte heller nya kurser på mina sidor. hm. Tiltande minst sagt =) Lagt en stor del av dagen på att flytta över min databas från laptopen till stationära. När det var klart blev det microcoaching i några timmar och sen mattestuga. Sjukt vad jag har gjort gamesen svårare idag, skäms nästan Imorgon utlovas minst 8 h sällskap på 5/10 för alla som vill =) Citera
Opteron Postad 19 Januari , 2011 Rapport Postad 19 Januari , 2011 Är i Andorra för tllfället, har inte snöat något ännu i vinter så är bart på marken o ingen bra offpist men backarna är fina, luften luktar gott, solen skiner etc Springer för övrigt bättre än jag någonsin sprungit och har ångest för att jag inte pluggar spanska. Vaknar upp o det sitter en fisk med 12k stack ensam, får hjärtklappning men måste ju köööra =) Hittar 10.6k plusset såhär på morgonen på 61 händer efter stört turande från min sida och fegis-quittar innan jag gulat honom bara för att jag verkligen inte våga skicka 3k semi-bluffen trots att jag visste att var tvungen. HERO shows [As, Kc ] lucanoah1111 shows [4d, 3d ] HERO wins $8255.00 USD from main pot rekordo-pott 45k på månaden, 20k över ev Nu ska jag ut o åka lite bräda, Kan för övrigt btw verkligen verkligen rekommendera Burton NUG till alla som funderar på att köpa bräda. Jätterolig att leka med för den är så kort och så mysig, reverse camber så funkar i pudret och ju fortare det går desto styvare känns den. knas. hybris Citera
Chofritz Postad 19 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 19 Januari , 2011 Brag: Är lika mycket plus som opteron för månaden. Beat: Fast i kronor. Varians: Fått in mer volym iaf! Citera
Chofritz Postad 20 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 20 Januari , 2011 Lundun! Ingen gto-Jäger på planet Citera
Opteron Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Lundun! Ingen gto-Jäger på planet Andorra! Vackert landskap och frisk luft, skönt att röra på sig igen efter ett par månaderts innesittande o supande =) Backarna är lite under förväntan tyvärr, mycket transportsträckor och inte såvärst mycket bättre pister än åre. Var helt snöfritt när vi kom hit men kom 20cm häromdan så kunnat åka liten aning offpist. Blir nog rätt shysst snart när det snöar mer. Bor bra men lever sjukt billigt tyvärr pga att mina IRL-vänner alla lyckats hitta episkt dåliga ekonomiska situationer. Ena av mina polare har dessutom också i något som jag hävdar är något andra-steg i rebound från den enda av alla flickvänner han varit verkligt kär i och den enda flickvän som någonsin tänkt tanken att dumpa honom (hon använde honom som re-bound från nån crazy mexikanare som hon fortfarande tänker på hela dagarna), blivit ihop och tagit med på resan en riktigt töntig och tråkig tjej. Pokern rullar på rätt allmänt fint iaf, lär mig spanska i lagom takt och har det chill. Planerar dock inte vara här längre än till max mitten av februari. Har jag pejl på situationen så är de senare öst-europa-planerna inte heeelt solida heller så om Luap-gänget eller Office planerar någon skön 1-4 veckors franska-alperna-vistelse perioden feb-mars så försöker jag härmed bjuda in mig själv. Alperna > asien imo Citera
Luap Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Andorra! Vackert landskap och frisk luft, skönt att röra på sig igen efter ett par månaderts innesittande o supande =) Backarna är lite under förväntan tyvärr, mycket transportsträckor och inte såvärst mycket bättre pister än åre. Var helt snöfritt när vi kom hit men kom 20cm häromdan så kunnat åka liten aning offpist. Blir nog rätt shysst snart när det snöar mer. Bor bra men lever sjukt billigt tyvärr pga att mina IRL-vänner alla lyckats hitta episkt dåliga ekonomiska situationer. Ena av mina polare har dessutom också i något som jag hävdar är något andra-steg i rebound från den enda av alla flickvänner han varit verkligt kär i och den enda flickvän som någonsin tänkt tanken att dumpa honom (hon använde honom som re-bound från nån crazy mexikanare som hon fortfarande tänker på hela dagarna), blivit ihop och tagit med på resan en riktigt töntig och tråkig tjej. Pokern rullar på rätt allmänt fint iaf, lär mig spanska i lagom takt och har det chill. Planerar dock inte vara här längre än till max mitten av februari. Har jag pejl på situationen så är de senare öst-europa-planerna inte heeelt solida heller så om Luap-gänget eller Office planerar någon skön 1-4 veckors franska-alperna-vistelse perioden feb-mars så försöker jag härmed bjuda in mig själv. Alperna > asien imo Har diskuterat en till alpresa med blandgäng av IRL och Team3000. Du är mer än välkommen även om vi inte riktigt vet var/när/hur ännu Citera
NikLasVegas Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Tyvärr tror jag inte någon i office utövat en vintersport sen medeltiden. Tvivlar på att shahin ens haft ett par skidor på sig tbh. Tror iofs afterskin kan vara lite vår påse. Teamet däremot tar nog en backsession här o där, så det är nog större chans att våldgästa där... Citera
Opteron Postad 22 Januari , 2011 Rapport Postad 22 Januari , 2011 Har diskuterat en till alpresa med blandgäng av IRL och Team3000. Du är mer än välkommen även om vi inte riktigt vet var/när/hur ännu Sweet, spikar en resa med er då så har ni inga ursäkter för att låta det rinna ut i sanden Tack för hjälpen btw! Edit, jag röstar på t.ex Serre Chevalier vecka 7+8 men jag lär hänga på var det än vankas.. Citera
Chofritz Postad 22 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 22 Januari , 2011 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera
Opteron Postad 23 Januari , 2011 Rapport Postad 23 Januari , 2011 lol. loool, var just ute o festa i andorra för första gången. Hitta typ episka klubben och har verklige aldrig blivit så egoboostad i mitt liv (top fem iaf edit). allmänt full just nu btw. bästa var när ag stod o bästellde drinkar o två rätt snygga ca 18-tjejer glider fram tillsamans med en kille. snackar med killen efter tre minuter efter att flickorna tre gånger lyckats fråga om jag har flickvän elller inte. Förklarar att jag bara är här för att snowboarda. Han tjatar lite mer o jag säger att jag spelar poker också och han whinar lite om pokerstars och säger you are like god. you really are like a god. extra fint pga ilr-diskussioner 2h innan om grejen att verkligen vara gud på en klubb =) hihihi Citera
Chofritz Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 lol. loool, var just ute o festa i andorra för första gången. Hitta typ episka klubben och har verklige aldrig blivit så egoboostad i mitt liv (top fem iaf edit). allmänt full just nu btw. bästa var när ag stod o bästellde drinkar o två rätt snygga ca 18-tjejer glider fram tillsamans med en kille. snackar med killen efter tre minuter efter att flickorna tre gånger lyckats fråga om jag har flickvän elller inte. Förklarar att jag bara är här för att snowboarda. Han tjatar lite mer o jag säger att jag spelar poker också och han whinar lite om pokerstars och säger you are like god. you really are like a god. extra fint pga ilr-diskussioner 2h innan om grejen att verkligen vara gud på en klubb =) hihihi Erik är kung på krogen (kanske Biffen iofs) inget snack om saken. Confirmed. MVH henke och biffen! Citera
Chofritz Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 Haha, skunk! Henke är så arg just nu inga fakking papparazzi!!!!! Citera
Chofritz Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 money talks Hur går det!? +? Citera
Opteron Postad 23 Januari , 2011 Rapport Postad 23 Januari , 2011 Funderar på att glida ner o ta två nätter i Barcelona med Hanna, sitter o browsar hotell. Någon som vet nåt riktigt trevligt? Lyx, pooler och platt-tv är ganska o-intressant men mysighets-faktor/personlighet är av högre prioritet. Citera
magico Postad 23 Januari , 2011 Rapport Postad 23 Januari , 2011 Opteron, jag har läst här hela tiden(trodde jag iaf:S) och har inte du spelat ~nl200 och liknande? Sen helt plötsligt läser man om $10k dagar och att du ligger några 100k upp för månaden osv. Vad har hänt? Vad spelar du nu? Och grattis till dina framgångar Citera
Chofritz Postad 23 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 23 Januari , 2011 Han fokuserar på att springa bra istället för att spela bra =) Citera
Opteron Postad 24 Januari , 2011 Rapport Postad 24 Januari , 2011 Han fokuserar på att springa bra istället för att spela bra =) Precis, hade som uttalat månadsmål för januari att springa 15k över ev. Är 22k över nu så är mer än nöjd med min insats =) edit: 24k lol 25k, mest tur i hela universum Eller iaf halva pokerforum.. Citera
Opteron Postad 25 Januari , 2011 Rapport Postad 25 Januari , 2011 ta baban imorrn, sen flyger du med norweigan på torsdag, lär dig bräda varje dag 10-14 i gnistrande solsken och sen lockdownar vi i en supersweet hotell-lounge i nån vecka eller nåt. Fet utgång utlovas lördag, felsäker plan imo imo... Citera
Chofritz Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 Pressat sönder lolpics i London. Har varit sjukt roligt. Har förmodligen blivit dummare. Dags att ta tag i poker igen. Fick dra ut i 9k-pott idag men backade iaf. Nya tag senare. Citera
Recommended Posts