Opteron Postad 6 November , 2010 Rapport Postad 6 November , 2010 staket på graferna? första bara 1/2, andra 1/2 och 3/6 shortstack Citera
jodan Postad 6 November , 2010 Rapport Postad 6 November , 2010 Hur mycket kostar lösenordet till ert nätverk? Funderar på att åka upp till sthlm och sätta mig i er trappuppgång... Citera
Starfitter Postad 6 November , 2010 Rapport Postad 6 November , 2010 Varför höjde du e-8 handen? han är ju lag! Citera
Chofritz Postad 6 November , 2010 Författare Rapport Postad 6 November , 2010 Varför höjde du e-8 handen? För att jag inte trodde att han skulle orka folda typ TT, 99, eventuellt AK, AQ, men bättre hade väl varit betsyn om jag fick spela om handen, då tidigarenämnda händer förmodligen försöker få in mer pengar tidigare. Han hade fiskiga stats, men jag tror att han spelade ganska okej postflop, och var ganska tight, så när han 3-betar river tror jag att han i princip alltid har AT. Explofold typ. Inte säker på att den är bra iofs. Men som sagt, betsyn. Citera
kossan Postad 6 November , 2010 Rapport Postad 6 November , 2010 han är ju lag! Vafan -Då återpushar man väl Citera
Chofritz Postad 9 November , 2010 Författare Rapport Postad 9 November , 2010 Ser ut att bli chofritz vs opteron i HU-sm Edit, det blev det inte Citera
Opteron Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Är det någon pokerspelare eller någon som känner någon pålitlig person som är i USA för tillfället och kommer tillbaka innan jul? Blir glad om jag får ett PM isf! Citera
Chofritz Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Postad 12 November , 2010 Inte spelat poker på flera dagar trots rekordstart på månaden. Hann in 20 min innan stängning på tisdagsnatten och droppade några snabba buyins på 5/10. Verkligen helt fel i varje pott (vet verkligen inte varför jag fick för mig att svs skulle börja stänga 2:30, som de gjort senaste typ 4 åren, kl 1:30 som gällde givetvis ). Får väl se det som att jag har vilat mig i form inför imorgon. Nu blir det alkohol i förorten! Och imorgon båtupptagning och sedan SM. Citera
Chofritz Postad 12 November , 2010 Författare Rapport Postad 12 November , 2010 Ohhh! Gissa vem som blev heltidsportad från baba i onsdags, jag eller Opteron!? Citera
obvspeltorsk Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Inte spelat poker på flera dagar trots rekordstart på månaden. Hann in 20 min innan stängning på tisdagsnatten och droppade några snabba buyins på 5/10. Verkligen helt fel i varje pott (vet verkligen inte varför jag fick för mig att svs skulle börja stänga 2:30, som de gjort senaste typ 4 åren, kl 1:30 som gällde givetvis ). Får väl se det som att jag har vilat mig i form inför imorgon. Nu blir det alkohol i förorten! Och imorgon båtupptagning och sedan SM. Hoppas du eller jag vinner main, för vinner jag blir jag rik. Vinner du, får jag mig en present :D:D:oops: Citera
Luap Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Är det någon pokerspelare eller någon som känner någon pålitlig person som är i USA för tillfället och kommer tillbaka innan jul? Blir glad om jag får ett PM isf! Vi är ett gäng ur luppens hjältar som är här. Vad gäller det? Citera
Crappy Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 Hoppas du eller jag vinner main, för vinner jag blir jag rik. Vinner du, får jag mig en present :D:D:oops: Sry, men jag bjuder på en öl Citera
Crappy Postad 12 November , 2010 Rapport Postad 12 November , 2010 hur hade du tänkt vinna??? Ja? Du är väl inte med? Utan dig ökar chanserna betydligt Citera
Opteron Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Vi är ett gäng ur luppens hjältar som är här. Vad gäller det? Behövde hjälp med att importera två saker inför min snowboardvår men verkar ha fått utmärkt hjälp nu =) tack iaf =) Citera
Chofritz Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Postad 13 November , 2010 Tredje pausen och jag är fortfarande med. JINX JINX! Citera
johanhall Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 oroa dig inte Chofritz, du tar hem detta - allt enligt planerna Citera
Chofritz Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Postad 13 November , 2010 Tror jag fick in det med för mycket equity 26,7% för 3 ggr pengarna Citera
Opteron Postad 13 November , 2010 Rapport Postad 13 November , 2010 Jag har ägnat 5 timmar idag åt att surfa snowboardgear, 30min åt att gula SM, 60min åt att förlora flips. effektiv tidsutnyttjan... Citera
Chofritz Postad 13 November , 2010 Författare Rapport Postad 13 November , 2010 Jag har nu ägnat 1 min åt att dricka "några" cl sprit! Citera
Opteron Postad 21 November , 2010 Rapport Postad 21 November , 2010 Eftersom ingen skrivit vidare kan det meddelas att det fortsatte med ca 14 öl, vidare till 7eleven för mer folköl, vidare mot hemmafest med jäger men någonstans på vägen sprack det o chofritz fick handfängsel, blev stulen på Iphone av securitas och gick hem från fyllecellen vid 11 på morgonen med 1.39 promille. Lite bakis tror jag han va sen med =) Själv har jag inte superlust att skriva dagbok men kan iaf skriva om prylar jag har köpt inför vintern =) jackan ser ut såhär: Två nya snowboards har det blivit med, en Burton Restricted Easy livin flyin V som mys/lek-bräda: och en Jones flagship med de bästa flux-bindningarna för när det är riktigt roligt =) http://www.jonessnowboards.com/boards/flagship Citera
Recommended Posts