Chofritz Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Bokar dagen 13110 dollar plus på 5700 händer, ganska solid rekorddag sas =D Nu ska drickas en mycket kall öl tillsammans med chofritz och imorrn ska jag gå på Carin Westers rea och köpa lite nya fina kläder =) Så vackert! Grattis! Sjukt lätt att trycka in en massa timmar poker nu när jag inte har något liv längre. Jag ska försöka trycka in så mycket händer som möjligt. Vore nice att få in 100k st den här månaden. Fantasimål, men än så länge håller jag ju tempot iaf =) Imorgon är det givetvis baba. Kom dit och säg hej =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 5 Januari , 2011 Murberg: Snart hoppar jag från fönstret! Chofritz: Det lär ju vara EV- Murberg: EV0. Signaturmaterial imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 6 Januari , 2011 Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 fitta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 6 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2011 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tardeni2an Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 11 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 oväntat att du kommer in o tar ett inköp av mig då jag tar ett skott på 10/20.. Förlåt Hade du kungarna eller var det bara en 50 50? Såg ju ut som att du kom igen lite direkt efter iaf, hoppas att så var fallet =) Edit: var skott även för mig. Blev nästan ett superskott på 25/50 också då en av fiskarna från 10/20 (som var riktigt kass) satt även där, men var lite för nöjd med att ha vänt på nattens 5k-back så jag går och sover istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 oväntat att du kommer in o tar ett inköp av mig då jag tar ett skott på 10/20.. hihi, chofritz gör ont Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 YEAH, idag är jag upp över 10000 dollar idag!!! =D =D =D kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 kul! tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 hihi, plus =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 hihi, plus =) Sjukt Verkar som det lönar sig i år att du sprungit sjukt kasst sen jag lärde känna dig i mars förra året Turen har såklart minne! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Kan dela ut lite spotify, ska bli 100 låtar en dag men börjar med 11 =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 12 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 Uuuuuuutgång! Kört 57 min grind till "epic sax guy playing for 57 min" på youtube. Dags att köpa extern skärm så man kan kolla videon samtidigt som man lirar! Plus för månaden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 12 Januari , 2011 Rapport Share Postad 12 Januari , 2011 haha den "låten" är bara för fin! Gjorde faktiskt detsamma häromdagen! / (MrLorT) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 haha den "låten" är bara för fin! Gjorde faktiskt detsamma häromdagen! / (MrLorT) . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 haha den "låten" är bara för fin! Gjorde faktiskt detsamma häromdagen! / (MrLorT) Sorry för förra svaret var för livstiltad, hoppas liret går bra! Ps sluta äga Mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NikLasVegas Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Fastnat för Wordy Rappinghood. ty... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 13 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 (redigerade) . Redigerad 18 Januari , 2016 av Chofritz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tordi Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 haha så farligt var de väl inte. Hursom jobbigt med snefyllor. Eh löpte bra mot dig också. Är väl bara den potten där du sade att du hade AQ (Om du ens hade de). Annars har jag ju suttit på nöt varje gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 13 Januari , 2011 Rapport Share Postad 13 Januari , 2011 =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 14 Januari , 2011 Rapport Share Postad 14 Januari , 2011 "Hur bra du än springer nu så kommer det alltid komma en period i framtiden då du springer bättre än du någonsin trodde var möjligt" tack mrk1960 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 16 Januari , 2011 Rapport Share Postad 16 Januari , 2011 Imorgon åker jag ner till Europa och är borta en sådär två månader. Idag ska jag packa och köpa flygbiljett. Har lite olika alternativ, antingen czech airlines med ett byte, åka 0800 eller 1600 och landa 5-6h senare för 700 spänn, eller ryan air, 900+extraavgifter för väskor eller så slaskar jag SAS för 2000kr?? är plus över 200 denna månad men lutar ändå mot jude-czech Tror jag borde börja packa nu också, speciellt om jag ska ta 0800-flyget Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts