Klubban Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Hej! Har precis installerat den nya klienten på min windows xp dator och jag får inte någon handhistory fil. Jag misstänker att det har med att göra att det är en svensk version av xp och att ongame har problem att hitta vilken folder som den ska skapa handhistory filen i. Är det någon mer som har samma problem? Filen bör hamna på C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Application Data ... men det skapas inte någon p5 folder Jag har installerat klienten på en annan dator med vista och där är det inte några problem. Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Jag har XP och har inga problem. Jag har märkt att jag har två foldrar under username dock, en som heter Local Settings och en som heter Lokala Inställningar. För mig hamnar handhistoriken under den som heter Lokala inställningar. Kolla om det kan vara något sånt som spökar. Citera
Klubban Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 yeahhhh där va den!!! C:\Documents and Settings\HP_Ägaren\Lokala inställningar\Application Data\P5 Citera
links84 Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Jag har laddat ner senaste HM och hittat foldern men jag får inte skiten till att importera? Citera
Drunken_Penguin Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Jag har fått uppgift på att HM kommer komma med en uppgradering under veckan. Kanske funkar när de väl fixar det? Citera
Klubban Postad 15 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 15 Juni , 2009 Jag har fått uppgift på att HM kommer komma med en uppgradering under veckan. Kanske funkar när de väl fixar det? Det finns en beta att ladda ner som funkar 1.09 beta 6a http://www.holdemmanager.net/forum/showthread.php?t=11641 Citera
links84 Postad 15 Juni , 2009 Rapport Postad 15 Juni , 2009 Det finns en beta att ladda ner som funkar 1.09 beta 6ahttp://www.holdemmanager.net/forum/showthread.php?t=11641 Fick löst det tillslut, funkade med uppdateringen Citera
Mr_Tight Postad 15 Juli , 2009 Rapport Postad 15 Juli , 2009 Funkar inte alls när jag loggar på idag idag, inga nya HH skrivs här längre: C:\Documents and Settings\John\Local Settings\Application Data\P5\Betsson\handhistory Någon som vet mer? Citera
klabbisjp Postad 16 September , 2009 Rapport Postad 16 September , 2009 Ja nån som vet mer, har inte ens "lokala inställningar på min dator" Citera
Recommended Posts