Gå till innehåll

Teh_MoUsE - allmänt fisk.


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 945
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

bra avundsjuk på denna snubben, har lär ju få chicks om 10år :D

 

 

Han måste mixa upp sina moves lite, känns lite lätt långtråkigt om man får uttrycka sig så, mycket med axlarna och pladask ner i marken...

 

Dansa man man som ung pojk tror jag imo inte det e tjejernas håll han swingar åt:oops: Sedan att han är ginger kan också vara en motsats till ditt påstående.

 

hur ligger du till i racet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

That's what races does...

Körde själv race på entraction i våras, lirade 240k händer ihop med en kompis, backade ~80 inköp på spelet, gick ut med en vinst på 15inköp var efter rakeback och vinst, men det var de jobbigaste 2 veckorna i mitt liv typ. Det går inte hålla ett bra lir så länge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

That's what races does...

Körde själv race på entraction i våras, lirade 240k händer ihop med en kompis, backade ~80 inköp på spelet, gick ut med en vinst på 15inköp var efter rakeback och vinst, men det var de jobbigaste 2 veckorna i mitt liv typ. Det går inte hålla ett bra lir så länge.

 

TRosenberg? =)

 

Förövrigt håller jag med. Att raca är så sjukt frusterande... Vill inte ens tänka på hur de skulle vara att raca själv..

Lycka till med vad du än bestämmer dig att göra musen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...