Gå till innehåll

Teh_MoUsE - allmänt fisk.


Teh_MoUsE

Recommended Posts

  • Svars 945
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

nej, ville checka flop för att lura in honom i potten. Han betar alla drag/set på flop ---> jag kan göra c/r. Annars så kanske han klonkar triss på turn eller ngt drag.

 

Så du menar jag ska bara syna turn som spelat?

 

nja, tycker väl att du ska beta ut turn, tror att han kommer checka bakom den sjukt ofta (när han checkat bakom flop redan). Du ser svinstark ut och kommer i princip aldrig att bluffa där

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite dålig med updates de senaste från min sida. tröttnade på svs helt och hållet. Semitilt for life där nu, kommer inte kunna spela bra utan spew spew spew hela tiden.

 

Tar näven ur röven och byter nätverk till entraction nu istället för FTP. Ska spela race där 10 sep - 10 okt. Försöka klara av så länge som möjligt är väl mottot. Måste snitta 5k händer per dag för att få ngn vettig plats i racet. :-) Allt eller inget.

 

Tjuvstarta lite nyss för att känna på klienten, borden verkar dö ut väldigt snabbt då inga grinders verkar vilja spela mot varandra på bord med 2-3pers. Började obv att springa €330 under EV 8-)

 

---------------

 

 

Ingen info om FI, vi har spelar 3handed hela tiden.

Vilka vill ha syn här och varför?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (3 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) ($246.30)

Button ($183.97)

SB ($202)

 

Preflop: Hero is BB with 10diamond.gif, Kdiamond.gif

1 fold, SB bets $5, Hero calls $4

 

Flop: ($12) Jdiamond.gif, 6club.gif, 7diamond.gif(2 players)

SB bets $12, Hero calls $12

 

Turn: ($36) 10heart.gif(2 players)

SB bets $27, Hero calls $27

 

River: ($90) 7club.gif(2 players)

SB bets $74, Hero ???????

 

 

 

vad jag har läst på senaste tiden, verkar det som alla förlorar på svs nu :S, entraction? vilken sida är det då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tröttnade på svs helt och hållet. Semitilt for life där nu, kommer inte kunna spela bra utan spew spew spew hela tiden.

Been there...

Bra att du byter, jag hatar SVS så mycket att jag nästan inte orkar läsa om skiten :mrgreen: För det första känns "skinnet" på klienten som ett mötesrum på nåt kontor. Sen förstår jag inte hur den kan vara så buggig fortfarande, osv. Men nog om det hehe.

 

GL med sajtbytet och racet!

 

Ingen info om FI, vi har spelar 3handed hela tiden.

Vilka vill ha syn här och varför?

 

No-Limit Hold'em, $2.00 BB (3 handed) - Hold'em Manager Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Hero (BB) ($246.30)

Button ($183.97)

SB ($202)

 

Preflop: Hero is BB with 10diamond.gif, Kdiamond.gif

1 fold, SB bets $5, Hero calls $4

 

Flop: ($12) Jdiamond.gif, 6club.gif, 7diamond.gif(2 players)

SB bets $12, Hero calls $12

 

Turn: ($36) 10heart.gif(2 players)

SB bets $27, Hero calls $27

 

River: ($90) 7club.gif(2 players)

SB bets $74, Hero ???????

Jag skulle nog hellre pusha eller folda på turn än att syna. Du får ju ändå inte odds att syna, och rivern slutar nog ofta som den gjorde här om man synar.

Eller så checkar han AJ på rivern, du checkar bakom och förlorar ändå.

 

Om du pushar kan han nog lägga en hel del händer, och ibland kanske han synar med bara ett högre FD.

 

Men det är bara mina tankegånger, om det är rätt eller fel vet jag inte. Roliga fjortis-levlare mm gör sig inget besvär.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...