Gå till innehåll

SAJT: FullTiltPoker.com


Rastapopoulos

Recommended Posts

hur är motståndet om man jämför med tribeca?

 

Ganska annorlunda spel jämfört med Tribeca enligt mig, iaf på NL200. Spelarne tycker jag överlag är bättre på Full Tilt men å andra sidan slipper man horderna med spelarna som köper in sig för ~20 bb på Tribeca och som förstör hela spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 282
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Går det inte att ta ut pengar till sitt visakort/bankkonto? Måste man göra uttagen via netteller?

 

När man sätter in pengar på full tilt, måste man skicka in en massa olika identitetshandlingar då eller är det bara att köra?

 

Det går inte att ta ut till visakort. Jag brukar ta ut till neteller och sen göra en wiretransfer därifrån till mitt svenska bankkonto. Antar att det är det smidigaste.

 

Om man satt in pengar med visa kort kan man då ta ut till neteller ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det inte att ta ut pengar till sitt visakort/bankkonto? Måste man göra uttagen via netteller?

 

När man sätter in pengar på full tilt, måste man skicka in en massa olika identitetshandlingar då eller är det bara att köra?

 

Det går inte att ta ut till visakort. Jag brukar ta ut till neteller och sen göra en wiretransfer därifrån till mitt svenska bankkonto. Antar att det är det smidigaste.

 

Om man satt in pengar med visa kort kan man då ta ut till neteller ?

 

Ja, inga problem för mig, satte in med visa och tar ut till neteller. Jag var dock tvungen att maila in mitt neteller banknummer till Full tilt. Glömde skriva det innan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det här när en turnering började nyss:

 

"FTP Advisor: Don't forget that when you bust a pro in any scheduled tournament, you earn a bounty equal to the buy-in for the tournament up to $200."

 

Bustade Aaron Bartley (med rödmarkerad namn) igår i FTOPS #1 men det har inte kommit någon 200-lapp på kontot.

 

Någon här som har erfarenheter om hur länge det brukar ta för pengarna at komma fram.

 

Pengarna gör skillnaden att jag slipper satellita mig in till någon av kvarvarande eventen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det här när en turnering började nyss:

 

"FTP Advisor: Don't forget that when you bust a pro in any scheduled tournament, you earn a bounty equal to the buy-in for the tournament up to $200."

 

Bustade Aaron Bartley (med rödmarkerad namn) igår i FTOPS #1 men det har inte kommit någon 200-lapp på kontot.

 

Någon här som har erfarenheter om hur länge det brukar ta för pengarna at komma fram.

 

Pengarna gör skillnaden att jag slipper satellita mig in till någon av kvarvarande eventen.

 

Svarar själv på min fråga.

 

Det hade kommit dolares på mitt konto idag kl 13:42 svensk tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...