borne Postad 13 Juni , 2009 Rapport Postad 13 Juni , 2009 Borås Poker bjuder in till ett evenemang i Borås Pokers lokaler under den 27:e Juni 2009. Turneringen är en 1500+150 kr freezeout med blindsperioder på 45 minuter. Startstacken är 10 000 och vi startar vid 15.00 på lördagseftermiddagen. Vi kommer att tillhandahålla dealers och det finns mat och dryck till förmånliga priser. Vi har hårda restriktioner gällande alkohol och sidospel. Ingen alkohol kommer att tillåtas och inte heller egenarrangerade cashgames eller sit and gos. Mer info finns på http://boraspoker.wordpress.com Anmälan sker till undertecknad via PM. Namn, Ålder, Mail, Telefonnummer /Tobias Bornefalk Citera
sulla Postad 14 Juni , 2009 Rapport Postad 14 Juni , 2009 Vart är lokalerna, när bryts spelet eller när räknas det vara färdigt på kvällen? Citera
borne Postad 14 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2009 Är du rekomenderad av spelare som redan spelar hos oss går det att bli medlem. Sulla>> Lokalen är belagda mellan Norrby och Borås Arena, vi har ingen sluttid för turneringen eller heller någon stängningsdags för kvällen. Dock av tidigare kvällars resultat bör turneringen vara klar runt 1-2 tiden. Citera
HSvensson Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Ungefär hur många lirare väntas komma och vad är maxantal? Citera
bjoelle Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Ungefär hur många lirare väntas komma och vad är maxantal? Lika många som antalet drinkar borne kan dricka på harrys i Borås. Citera
borne Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Lika många som antalet drinkar borne kan dricka på harrys i Borås. Jag går aldrig på Harrys Citera
borne Postad 16 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 16 Juni , 2009 Ungefär hur många lirare väntas komma och vad är maxantal? Vi har ett maxantal på 50 spelare och just nu känns det som att vi kommer fylla den med 30-35 spelare. Givetvis hoppas vi på att det blir fullt. Anledning till att vi kör en 1500 kr turre är att vi har haft stor efterfrågan hos våra egna spelare och jag ville mest bjuda in övriga pokersugna i städer omkring. Citera
HSvensson Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Vi har ett maxantal på 50 spelare och just nu känns det som att vi kommer fylla den med 30-35 spelare. Givetvis hoppas vi på att det blir fullt. Anledning till att vi kör en 1500 kr turre är att vi har haft stor efterfrågan hos våra egna spelare och jag ville mest bjuda in övriga pokersugna i städer omkring. Ok, känns inte värt att åka från Lund om det blir färre än 50 spelare =/ Citera
Bluwajt Postad 16 Juni , 2009 Rapport Postad 16 Juni , 2009 Är det lugnt att anmäla sig typ dagen innan om det finns plats? Citera
borne Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2009 Ok, känns inte värt att åka från Lund om det blir färre än 50 spelare =/ Kan hålla med där. Jag hade tanke först att storsatsa och köra ett tvådagarsevent men det förslaget röstades ner Är det lugnt att anmäla sig typ dagen innan om det finns plats? Självklart, dock gäller först till kvarn. Citera
borne Postad 17 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2009 Är det lugnt att anmäla sig typ dagen innan om det finns plats? Självklart, dock gäller först till kvarn. Citera
HSvensson Postad 23 Juni , 2009 Rapport Postad 23 Juni , 2009 Hur många är anmälda hittils? Är det nån från Lund / Malmö området med bil som är sugen på att dela en bil upp sen hemkörning efter liret? Underlättar som fan om man slipper fixa boende etc...Tågen går ju som bekant inte jätte ofta på nätterna Citera
Timmi Postad 23 Juni , 2009 Rapport Postad 23 Juni , 2009 Måste man vara medlem? jag går i god för mickol Strukturen är lite ändrat oxå 15k startmarker 40min blinds Citera
borne Postad 23 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2009 V har för tillfället 17 anmälda men då har fortfarande inte våran egna spelarbas anmält sig än (som vanligt när det gäller pokerspelare:)) Men räknar med 35-40 som jag har sagt tidigare. Citera
Timmi Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Vilka mer än jag från forumet kommer spela? Citera
Basen Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Vilka mer än jag från forumet kommer spela? Bortrest, annars hade jag spelat. Eller vetefan, blir ju ändå bara utdragen av Borne och Achmed. GL på lördag. Citera
Timmi Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Utdragen e ju inte så roligt Inget värde att spela ändå eftersom jag tänkte vinna Citera
K1 Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Jag och min tjej kommer, men de är bara jag som kommer att spela... Kanske lyckas att få med någon till. Men som de ser ut just nu Anmäler sig Jonas Om man ska kolla fotbollen på någon uteservering eller pub på fredagkvällen, vad är de som gäller då?... Mvh http://www.kalmarholdem.se Citera
Timmi Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Jag och min tjej kommer, men de är bara jag som kommer att spela...Kanske lyckas att få med någon till. Men som de ser ut just nu Anmäler sig Jonas Om man ska kolla fotbollen på någon uteservering eller pub på fredagkvällen, vad är de som gäller då?... Mvh http://www.kalmarholdem.se Kul att ni ska komma och spela Tycker att biljardkällaren som ligger i centrala borås, i åhlenshuset är att föredra om man ska se på fotboll och dricka bärs /T Citera
K1 Postad 25 Juni , 2009 Rapport Postad 25 Juni , 2009 Skulle behöva en adress till Pokerturneringen me. Eller ett telefon nummer jag kan ringa. Skicka gärna ett privat meddelande till oss. Mvh Citera
borne Postad 25 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 25 Juni , 2009 Tja, har tyvärr inte varit så aktiv som jag kunde. Men timmi var ju snäll och delade med sig av telefonnummret =) Citera
bjoelle Postad 27 Juni , 2009 Rapport Postad 27 Juni , 2009 Grattis till sitngovinsten TimmiJ, köp nu en riktigt fin guldplätterad kateter för mynten! Citera
Recommended Posts