Gå till innehåll

Borås poker bjuder in


borne

Recommended Posts

Borås Poker bjuder in till ett evenemang i Borås Pokers lokaler under den 27:e Juni 2009.

Turneringen är en 1500+150 kr freezeout med blindsperioder på 45 minuter. Startstacken är 10 000 och vi startar vid 15.00 på lördagseftermiddagen.

 

Vi kommer att tillhandahålla dealers och det finns mat och dryck till förmånliga priser. Vi har hårda restriktioner gällande alkohol och sidospel. Ingen alkohol kommer att tillåtas och inte heller egenarrangerade cashgames eller sit and gos.

 

Mer info finns på http://boraspoker.wordpress.com

 

Anmälan sker till undertecknad via PM.

Namn, Ålder, Mail, Telefonnummer

 

/Tobias Bornefalk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är du rekomenderad av spelare som redan spelar hos oss går det att bli medlem.

 

Sulla>> Lokalen är belagda mellan Norrby och Borås Arena, vi har ingen sluttid för turneringen eller heller någon stängningsdags för kvällen. Dock av tidigare kvällars resultat bör turneringen vara klar runt 1-2 tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ungefär hur många lirare väntas komma och vad är maxantal?

 

Vi har ett maxantal på 50 spelare och just nu känns det som att vi kommer fylla den med 30-35 spelare. Givetvis hoppas vi på att det blir fullt.

 

Anledning till att vi kör en 1500 kr turre är att vi har haft stor efterfrågan hos våra egna spelare och jag ville mest bjuda in övriga pokersugna i städer omkring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi har ett maxantal på 50 spelare och just nu känns det som att vi kommer fylla den med 30-35 spelare. Givetvis hoppas vi på att det blir fullt.

 

Anledning till att vi kör en 1500 kr turre är att vi har haft stor efterfrågan hos våra egna spelare och jag ville mest bjuda in övriga pokersugna i städer omkring.

 

Ok, känns inte värt att åka från Lund om det blir färre än 50 spelare =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, känns inte värt att åka från Lund om det blir färre än 50 spelare =/

 

Kan hålla med där. Jag hade tanke först att storsatsa och köra ett tvådagarsevent men det förslaget röstades ner :/

 

Är det lugnt att anmäla sig typ dagen innan om det finns plats?

 

Självklart, dock gäller först till kvarn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag och min tjej kommer, men de är bara jag som kommer att spela...

Kanske lyckas att få med någon till.

Men som de ser ut just nu Anmäler sig Jonas :shock:

Om man ska kolla fotbollen på någon uteservering eller pub på fredagkvällen, vad är de som gäller då?...

 

Mvh http://www.kalmarholdem.se

 

Kul att ni ska komma och spela :D

 

Tycker att biljardkällaren som ligger i centrala borås, i åhlenshuset är att föredra om man ska se på fotboll och dricka bärs

 

/T

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...