Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Lösningen är att ta ut pengarna och sätta in dem igen när man ska spela. Då åker man visserligen på uttagsrigg, men det kompenseras av insättningsriggen.

Många gör dock misstaget att inte tänka på transaktionskostnaderna. Tar man ut 1000 dollar och sätter in 950 p g a växlingskostnader etc, har man ju fortfarande gjort ett nettouttag på 50 dollar och kommer ha motrigg på de pengarna, så se till att sätta in extra pengar som täcker HELA uttaget.

Gör man så några gånger kommer supporten inse att man har knäckt systemet. Då kan man maila och be dem stänga av riggen helt istället.

From: riggingservices@pokerstars.com <riggingservices@pokerstars.com>

Subject: Re: Unrig me please

To: xxxxxxxxxxxxxxxx@hotmail.com

Date: Friday, June 12, 2009, 7:08 PM

Hello xxxxxxxxxxx,

Thank you for contacting us.

Yes, we have noticed that you have found a way to avoid the rig and therefore we can grant your request to unrig your account. Please note the you will still be effected by your opponents rig setting.

You are welcome to contact us again if you want us to turn the rig back on.

Regards,

Isaac

PokerStars Rigging Services

Postad
Det gäller att kunna tricken! :-D

Det enda jobbiga är att insättningsriggen hittills mest håller mig flytande. Jag måste börja exploita den bättre så att jag kan plussa mer.

Det är väl bara till att belåna bostaden och slänga in allt samma dag efter du tiltat av dig då. Värt ett försök? ;)
Postad
Lösningen är att ta ut pengarna och sätta in dem igen när man ska spela. Då åker man visserligen på uttagsrigg, men det kompenseras av insättningsriggen.

Många gör dock misstaget att inte tänka på transaktionskostnaderna. Tar man ut 1000 dollar och sätter in 950 p g a växlingskostnader etc, har man ju fortfarande gjort ett nettouttag på 50 dollar och kommer ha motrigg på de pengarna, så se till att sätta in extra pengar som täcker HELA uttaget.

Gör man så några gånger kommer supporten inse att man har knäckt systemet. Då kan man maila och be dem stänga av riggen helt istället.

pokerstarsdealer.jpg

Postad
Det är väl bara till att belåna bostaden och slänga in allt samma dag efter du tiltat av dig då. Värt ett försök? ;)

Nja, alltså det hade ju varit galet taskigt om det inte funkar just den gången. Givetvis så är det väl det dom hoppas på, att jag ska inse att riggen funkar för mig och dega in tokigt mycket pengar som sedan försvinner tokigt fort. :cry: