Gå till innehåll

Holdem manager analys.


hampulito

Recommended Posts

Jag är välldigt lat och dålig på att tyda all information som finns i hm.

Om det finns någon som är välldigt duktig på att hitta läckor bara genom att analysera alla stats kanske den personen kan hjälpa mig, givetvis mot betalning.

Det jag skulle villja ha är en detaljerad analys av mina stats av någon som vet vad han snackar om.

Om det inte finns någon som känner sig kvalificerad kanske någon vet var man kan hitta en sådan tjänst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är välldigt lat och dålig på att tyda all information som finns i hm.

Om det finns någon som är välldigt duktig på att hitta läckor bara genom att analysera alla stats kanske den personen kan hjälpa mig, givetvis mot betalning.

Det jag skulle villja ha är en detaljerad analys av mina stats av någon som vet vad han snackar om.

Om det inte finns någon som känner sig kvalificerad kanske någon vet var man kan hitta en sådan tjänst.

 

Det finns en kille på 2p2 som erbjuder något liknande, kostar $50/h och tror han hade fått ganska bra recensioner. Vet inte om han kan kolla HUstats men jag tror det. Ska försöka hitta honom nu. Återkommer med länk om jag hittar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...