Ezkash Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Usel trafik, skulle tippa halverat antal spelare på kvällarna. Garantiturneringarna är ju ett skämt. Tar otroligt lång tid att starta upp Dons. Är det tillfälligt eller har spelarna flytt iom uppdateringen som är på g? Citera
Olyckan_77 Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Som jag har förstått det är BWINs spelare redan överflyttade till det nya nätverket (P5). Övriga operatörer tuffar på ett tag till i (tills imorrn?). Citera
Jakelamotta Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Som jag har förstått det är BWINs spelare redan överflyttade till det nya nätverket (P5). Övriga operatörer tuffar på ett tag till i (tills imorrn?). Inte bara bwin väl, alla skin som har uppdaterat? Vet inte vilka de är men bwin och bestpoker vet jag iaf. Citera
Olyckan_77 Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Inte bara bwin väl, alla skin som har uppdaterat? Vet inte vilka de är men bwin och bestpoker vet jag iaf. Best ligger kvar så vitt jag kan se. Citera
Kena79 Postad 11 Juni , 2009 Rapport Postad 11 Juni , 2009 Usel trafik, skulle tippa halverat antal spelare på kvällarna. Garantiturneringarna är ju ett skämt. Tar otroligt lång tid att starta upp Dons. Är det tillfälligt eller har spelarna flytt iom uppdateringen som är på g? Tror garantiturneringarna skall först efter den 21.6 (eller om det var 23:e) återgå till det normala, efter att alla blivit överflyttade till det nya nätverket. Citera
SpeZial Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Nu försvann alla mina pengar från kontot också Citera
fiddegogogo Postad 4 Augusti , 2009 Rapport Postad 4 Augusti , 2009 Verkar ligga nere. Borden stängdes, så jag startade omklienten och nu kan jag inte logga in. Citera
CoffeK Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 krachat igen! tack ongame. fittsite Citera
GBSkaning Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Sedan uppdateringen till P5 har det varit idel problem. Jag är normalt en kille som härdar ut och knyter näven i byxfickan men nu flyger jag snart i taket. Jobbar själv på ett mjukvaruutvecklingsföretag inom gamblingvärlden, ock förstår till viss del att saker kan strula och att kunderna drabbas. Dock är den totala ignorans och utebliven information det värsta. Att Ongame inte har gått ut med ett enda officiellt mail där man förklarar problemen och presenterar någon form av lösning är totalt oförsvarbart. Knåpar just i denna stund på ett mail till Ongame där jag för en gångs skull tagit ur näven ur fickan och näst intill plockat fram knogjärnet.... Citera
CoffeK Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 jävligt bra! SKCIKA ETT GRYMT MAIL Citera
wheelinho Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 står att användarnamn eller lösen är fel, så för alla eller? btw (L) ongame Citera
Bossebo Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 står att användarnamn eller lösen är fel, så för alla eller? btw (L) ongame Japp, samma för mig. Spelar på heypoker och när jag går in på hemsidan så är pengarna borta ena stunden, loggar jag in en stund senare, så har jag rätt antal dollarz, för sen vara borta igen sicket strul Citera
fiddegogogo Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 står att användarnamn eller lösen är fel, så för alla eller? btw (L) ongame ja, grymt störigt innan man fattade att hela nätverket var nere, särskilt eftersom jag spelade en turre. Citera
wheelinho Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 PMFpmgfeqdsöl,teaölhgdsasölgda pengarna borta :S Citera
Slasktratt Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 PMFpmgfeqdsöl,teaölhgdsasölgda pengarna borta :S Samma här. Fortfarande... Citera
urmy Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Samma här. Fortfarande... Alla kan inte vara vinnande. Citera
KallOödmjukDiva Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Alla kan inte vara vinnande. Barabambpam!! Citera
w00d Postad 5 Augusti , 2009 Rapport Postad 5 Augusti , 2009 Tror att jag fortfarande saknar ett inköp, nån som känner igen det? (Syftar på krashen i går natt) Citera
w00d Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Tror att jag fortfarande saknar ett inköp, nån som känner igen det? (Syftar på krashen i går natt) Jag fick tillbaka mitt inköp relativt nyss. Hoppas dom får styr på mjukvaran nån gång [x] citerar mig själv [ ] gillar P5 Citera
calloway Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Saknar fortfarande en vinst från en sng... Citera
urmy Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Någon mer som har problem med att klienten bara stänger ner sigsjälv ibland? Citera
Chillarn7 Postad 6 Augusti , 2009 Rapport Postad 6 Augusti , 2009 Någon mer som har problem med att klienten bara stänger ner sigsjälv ibland? yup. Citera
Recommended Posts