Starfitter Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Som vanligt känns det som time att få ihop lite åsikter om regs på sidan där jag spelar Boss: åsikter, regs, superfiskar, keep the good shit rolling! Nl50:UknwImsick, Sir_CJT, whyowhy,Liumiu111 (de bättre regsen i min HM DB) Nl100: Jolenewite, duffy_duck, gladston3 (de bättre regsen i min HM DB) Citera
Starfitter Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2009 Kör utan att begränsa stakesen ist OKAAAJ Citera
WokadGnu Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Precis som jag skrev i den andra tråden tycker jag whyowhy, fuge o stormblast är helt ok. Liumiu e också bra, uknwimsick däremot har spewat en hel del mot mig, men men kanske bara varit tiltad.. Citera
Starfitter Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2009 Precis som jag skrev i den andra tråden tycker jag whyowhy, fuge o stormblast är helt ok. Liumiu e också bra, uknwimsick däremot har spewat en hel del mot mig, men men kanske bara varit tiltad.. Fuge är okej, tror jag har sprungit lite bra mot honom dock. Stormblast är lite för tight imo, medan däremot uknwimsick röjer lite mer. Kan nog verka spew ibland men tror han är topp5 av de som slår nivån hårdast. Citera
WokadGnu Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Fuge är okej, tror jag har sprungit lite bra mot honom dock.Stormblast är lite för tight imo, medan däremot uknwimsick röjer lite mer. Kan nog verka spew ibland men tror han är topp5 av de som slår nivån hårdast. Har ingen jättesample på Stormblast men 23/20 är väl inte så tight tycker jag iaf.. uknwimsick å andra sidan 3bettar 11%, känns lite högt + att han gjort en del konstiga moves men som sagt kanske bara var tilt... Citera
Emokid Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 lov2gambVle är rätt vass. vene om han lirar 05-1 euro han lirar bara dollar där tror jag.. Tycker whyowhy gör mkt skumma spel men vinnande obv. Vad tycker ni om: 2QQ1Cup , Spewtime , victor4675 , NEWY0RK , semifish ??? Några notes eller kommentarer? Citera
Starfitter Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2009 2QQ1Cup: Aldrig spelat mot? Spewtime: Nit imo victor4675:Aldrig spelat mot? NEWY0RK: Bland de bätrre semifish: Aldrig spelat mot? Hittade fiskarnas moder idag med, surf1000 lr något sånt. Lirade 84/30 typ och öppnade till mellan 4-17 BB. Citera
Emokid Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Härligt snart har ni en fisk till att tampas med på nl100 på boss. Kommer börja spela där inom någon vecka, bara kännt lite på nivån hittills verkar vara riktigt fint värde, stämmer bra va? Vad gör ni en rätt bra månad på nl100 cirkus? Citera
Starfitter Postad 9 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 9 Juni , 2009 Härligt snart har ni en fisk till att tampas med på nl100 på boss.Kommer börja spela där inom någon vecka, bara kännt lite på nivån hittills verkar vara riktigt fint värde, stämmer bra va? Vad gör ni en rätt bra månad på nl100 cirkus? Sick värde, kan bara jämnföra med primas nl100 dock. Jag har bara lirat nl100 en vecka men med rb ska man väl kunna dra in 5k om man grindar på Citera
Emokid Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Sick värde, kan bara jämnföra med primas nl100 dock.Jag har bara lirat nl100 en vecka men med rb ska man väl kunna dra in 5k om man grindar på Ohh me liky, riktigt bra jobbat Hör av mig när jag börjar med nick osv... Citera
BosniskPatriot Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 leo-drake är en vek/tight nit Citera
WokadGnu Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 2QQ1Cup: Aldrig spelat motSpewtime: Nit imo Nit pre men spewar en del post victor4675:Aldrig spelat mot NEWY0RK: Bland de bätrre ??? Superfisk ju semifish: Aldrig spelat mot . Citera
WokadGnu Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 Några av dem jag stött på mycket i juni: BustIn321 rozmi84 Mr.T-bone znienacek NamlleH SayBBto$$ Tankar?? Citera
Snygglenn Postad 9 Juni , 2009 Rapport Postad 9 Juni , 2009 leo-drake är en vek/tight nit Sjukt stort värde där. Han brukar shortstacka nl25 ibland också Citera
Starfitter Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2009 Några av dem jag stött på mycket i juni: BustIn321 rozmi84 Mr.T-bone znienacek NamlleH SayBBto$$ Tankar?? Nivå? Citera
Emokid Postad 10 Juni , 2009 Rapport Postad 10 Juni , 2009 Nivå? Ser ut som nl50 det där.. NamlleH är väl helt ok resten vet jag inte. Citera
Starfitter Postad 10 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2009 Inte mött någon av dom och jag lirade nog en 15k händer på nl50 nyligen? Citera
Stefan99 Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Hej! Kanske fel tråd att posta detta men ja provar! Hur har ni gjort som har tagit ut pengar från Boss-sajter som använder sig av Web-money???? gjorde ett uttag som översteg en viss gräns och har inte sett röken av pengarna änn:rolleyes: Mailade och fråga, dom skrev att ja va tvungen att skicka kopia på min identitet! pass eller körkort Herregud! har ja missuppfattat någonting eller ska detta verkligen vara nödvändigt:evil: //Tacksam för svar Citera
Tiggr Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 Hej! Kanske fel tråd att posta detta men ja provar! Hur har ni gjort som har tagit ut pengar från Boss-sajter som använder sig av Web-money???? gjorde ett uttag som översteg en viss gräns och har inte sett röken av pengarna änn:rolleyes: Mailade och fråga, dom skrev att ja va tvungen att skicka kopia på min identitet! pass eller körkort Herregud! har ja missuppfattat någonting eller ska detta verkligen vara nödvändigt:evil: //Tacksam för svar Det är standard för att ta ut pengar på de flesta siter Citera
Supertequila Postad 18 September , 2009 Rapport Postad 18 September , 2009 leo-drake är en vek/tight nit Sjukt stort värde där. Han brukar shortstacka nl25 ibland också Ligger back som fan i min databas. Superlös pre, spewar mkt post. Boss största guldgruva just nu imo. Citera
jierli Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Hur ser spelet ut på nl100 nuförtiden, fortfarande värde i alla kassa spanjorer, fransmän å italienare? Å finns det någon som kan erbjuda schysst rb på någon boss-klient får gärna pma mig. För min farsa som lirar micro-sngs sh och mig som slaskar allt möjligt Citera
Starfitter Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 jag ska börja spela där så värde finns obv Citera
Pokermannen_ Postad 2 Oktober , 2009 Rapport Postad 2 Oktober , 2009 nån som lirar 400-1000nl ? Citera
Recommended Posts