Gå till innehåll

The Well - Gosan1/Cristal*/JessLove


Glödlampan!

Recommended Posts

  • Svars 121
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Importerar från heltoks well:

 

bästa flt-instruktören? Jag har bara sett 2-3 filmer med Schneids och 1 med Bryce och av dem var Schnedis överlägsen

 

bryce på skala 1-10 som spelare? Bryce är väll enda av de "stora" jag ej spelat med så vet inte. I sin video tyckte jag han spela standard hu spel..

 

Lägger dessutom till:

 

- har du spelat mot mig? Vet ej vad du nickar- om du har, hur usel var jag skala 1-10?

- om du inte har, hur usel tror du jag är 1-10? 5, men har ingen aning, vilka stakes spelar du?

 

(dvs 1 är svinbra)

 

..

 

 

,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite sick att du tycker albert_92 e tajt(fast han kan va tajt ibland när han inte är i spewform, jag trodde också han va tajt en gång för länge sen)..jag har några helt bizzarra HH med honom ska se om jag kan hitta dom imorgon :shock:

 

lite frågor med.

bilintresserad antar jag?

favorit märke och favorit modell ?

riskokare eller amerikansk muskelbil?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lite sick att du tycker albert_92 e tajt(fast han kan va tajt ibland när han inte är i spewform, jag trodde också han va tajt en gång för länge sen)..jag har några helt bizzarra HH med honom ska se om jag kan hitta dom imorgon :shock:

 

Mm han kanske bara är tight då han spelar bra :) Det är ett ganska intressant fenomen du har upp. Andra spelare som oftast sitter och lirar jätte tight gör ibland väldigt spewiga saker. Plötsliga hjärnsläpp, tourette eller helt enkelt att de vill chang:a gears?

 

lite frågor med.

bilintresserad antar jag? Njaa sen jag köpte min för typ 1 månad sedan iaf :D

favorit märke och favorit modell ? En trimmad Golf GTI eller det som jag och farsan kanske skall köpa ihop och lägga hälften var: Porsche 911 turbo

riskokare eller amerikansk muskelbil? Neither - tyskt stål:D

..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ansatt könshår?

Trevligt eller snygg flickvän?

otrogen eller mindre trogen?

Gröt ihop eller gåslever ensam?

Explo eller gto?

bäst på pf?

Skönast på pf?

Åsikt om hjort?

Om du fick ta med två människor till ett isolerat rum där du tvingas grinda all din vakna tid, vilka skulle det vara?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ansatt könshår? LOL rakad idag för första gången på ngt år

Trevligt eller snygg flickvän? Båda, om bara trevlig = kompis om, bara snygg = försöka sätta på/kk[/b

]otrogen eller mindre trogen? Jag har gjort mina misstag vilket jag ångrar

Gröt ihop eller gåslever ensam? Jag älskar gröt med sylt men hatar gåslever

Explo eller gto? lol, ert snack om det där är bara löjligt. Varför försöka spela gto mot motståndare som spelar slumpmässigt. Tips till er alla som spelar ganska lågt och försöker ta erupp i nivåer. Spela smart och vettigt, glöm allt snack om explo och kan ej folda här blah blah. Spela smart och vettigt.

bäst på pf? Cassano

Skönast på pf? Rooney eller Parre

Åsikt om hjort? Duktig FL-spelare. Synd att jag ej träffat honom. Då han har hemligt nick eller iaf hade förr så vet jag inte om jag spelat mot honom.

Om du fick ta med två människor till ett isolerat rum där du tvingas grinda all din vakna tid, vilka skulle det vara? lol pass. Vet faktiskt inte.

..

..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad vill du göra före du dör? Jag vill sitta vid ett långbord på ena kanten, där en god middag instages, i ett vackert svenskt sommarlandskap nära sjön tillsammans med alla mina avkommlingar och deras familjer som jag har avlat fram samt deras avkommer. Jag sitter mest tyst och kollar på de andra, kanske ett barnbarnsbarn kommer fram och talar lite med mig.

 

Vad skulle du göra om du hade 24h kvar att leva?

Umgås med mina nära och kära samt käka gott
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså inte för att jag är kapabel att överhuvudtaget ha en åsikt i ämnet men när i helvete fick balanserat spel en negativ outcome bara för att nivån är låg? Du har om möjligt ännu mindre info om fi på låga nivåer och du borde ju ett spel med ett fundament baserat på balanstänk och många standardlinjer kräva mindre av dig som spelare(du kan multitabla hårdare) och slå nivån ganska bra?

Inte för att jag på något sett kan spela bra balanserad poker men fattar inte varför folk som spelar högre ska dissa det som en form av spel på lägre nivåer?

Det är ju inte så precis att alla under nl400 spelar sjukt förutsägbart och allt vårt spel kan maximeras av att vi exploaterar FIs luckor som är väldigt uppenbara.

 

 

(sry om jag lät otrevligt, lite onykter och trött på att)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...