Gå till innehåll

.............


Displeased

Recommended Posts

  • Svars 1,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Då är WCOOP 01 igång. Tyvärr är jag inget vidare på NL 6-max men är det WCOOP så är det och det ska spelas. Har t.o.m laddad upp ett en liten kopp "Rysk rot" för att orka med hela natten :mrgreen:

 

Det är tydligen något man ska bli pigg av! Någon annan som är pigg är Borat Sagdiyevs landsmannina Shvedova! Hon klippte första set mot Jankovic och spelar svinbra!! GOGOGO make my day!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då är WCOOP 01 igång. Tyvärr är jag inget vidare på NL 6-max men är det WCOOP så är det och det ska spelas. Har t.o.m laddad upp ett en liten kopp "Rysk rot" för att orka med hela natten :mrgreen:

 

 

6 handed är så enkelt ;)

PokerStars Game #32397174746: Tournament #200909001, $200+$15 USD Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2009/09/03 14:38:21 ET

Table '200909001 690' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: PW Crusher (4585 in chips)

Seat 2: JP OSU (6170 in chips)

Seat 3: storkiz123 (4940 in chips)

Seat 4: STEVEK05 (4730 in chips)

Seat 5: TrueGrlnder (5080 in chips)

Seat 6: Rollelucky (4495 in chips)

Rollelucky: posts small blind 10

PW Crusher: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to storkiz123 4 of Spades4 of Hearts

JP OSU: folds

storkiz123: raises 40 to 60

STEVEK05: folds

TrueGrlnder: raises 120 to 180

Rollelucky: folds

PW Crusher: calls 160

storkiz123: calls 120

*** FLOP *** Ace of Clubs3 of Hearts4 of Clubs

PW Crusher: checks

storkiz123: bets 320

TrueGrlnder: raises 475 to 795

PW Crusher: folds

storkiz123: raises 965 to 1760

TrueGrlnder: raises 3140 to 4900 and is all-in

storkiz123: calls 3000 and is all-in

Uncalled bet (140) returned to TrueGrlnder

*** TURN *** Ace of Clubs3 of Hearts4 of ClubsKing of Hearts

*** RIVER *** Ace of Clubs3 of Hearts4 of ClubsKing of Hearts4 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

storkiz123: shows 4 of Spades4 of Hearts (four of a kind, Fours)

TrueGrlnder: shows Ace of DiamondsAce of Hearts (a full house, Aces full of Fours)

storkiz123 collected 10070 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 10070 | Rake 0

Board Ace of Clubs3 of Hearts4 of ClubsKing of Hearts4 of Diamonds

Seat 1: PW Crusher (big blind) folded on the Flop

Seat 2: JP OSU folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: storkiz123 showed 4 of Spades4 of Hearts and won (10070) with four of a kind, Fours

Seat 4: STEVEK05 folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: TrueGrlnder (button) showed Ace of DiamondsAce of Hearts and lost with a full house, Aces full of Fours

Seat 6: Rollelucky (small blind) folded before Flop

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

6 handed är så enkelt ;)

PokerStars Game #32397174746: Tournament #200909001, $200+$15 USD Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2009/09/03 14:38:21 ET

Table '200909001 690' 6-max Seat #5 is the button

Seat 1: PW Crusher (4585 in chips)

Seat 2: JP OSU (6170 in chips)

Seat 3: storkiz123 (4940 in chips)

Seat 4: STEVEK05 (4730 in chips)

Seat 5: TrueGrlnder (5080 in chips)

Seat 6: Rollelucky (4495 in chips)

Rollelucky: posts small blind 10

PW Crusher: posts big blind 20

*** HOLE CARDS ***

Dealt to storkiz123 4 of Spades4 of Hearts

JP OSU: folds

storkiz123: raises 40 to 60

STEVEK05: folds

TrueGrlnder: raises 120 to 180

Rollelucky: folds

PW Crusher: calls 160

storkiz123: calls 120

*** FLOP *** Ace of Clubs3 of Hearts4 of Clubs

PW Crusher: checks

storkiz123: bets 320

TrueGrlnder: raises 475 to 795

PW Crusher: folds

storkiz123: raises 965 to 1760

TrueGrlnder: raises 3140 to 4900 and is all-in

storkiz123: calls 3000 and is all-in

Uncalled bet (140) returned to TrueGrlnder

*** TURN *** Ace of Clubs3 of Hearts4 of ClubsKing of Hearts

*** RIVER *** Ace of Clubs3 of Hearts4 of ClubsKing of Hearts4 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

storkiz123: shows 4 of Spades4 of Hearts (four of a kind, Fours)

TrueGrlnder: shows Ace of DiamondsAce of Hearts (a full house, Aces full of Fours)

storkiz123 collected 10070 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 10070 | Rake 0

Board Ace of Clubs3 of Hearts4 of ClubsKing of Hearts4 of Diamonds

Seat 1: PW Crusher (big blind) folded on the Flop

Seat 2: JP OSU folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: storkiz123 showed 4 of Spades4 of Hearts and won (10070) with four of a kind, Fours

Seat 4: STEVEK05 folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: TrueGrlnder (button) showed Ace of DiamondsAce of Hearts and lost with a full house, Aces full of Fours

Seat 6: Rollelucky (small blind) folded before Flop

 

 

Varför leder du flopp?

 

Vad leder du mer flop med:S?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan är det för fel på honom??

 

 

PokerStars Game #32413314921: Tournament #200909002, $200+$15 USD Razz Limit - Level XIII (500/1000) - 2009/09/04 3:19:12 CET [2009/09/03 21:19:12 ET]

Table '200909002 101' 8-max

Seat 1: B3B4 (9375 in chips)

Seat 2: yinzi (18150 in chips)

Seat 3: Sir grandAL (2920 in chips)

Seat 4: jakz101 (20230 in chips)

Seat 5: amichaiKK (18075 in chips)

Seat 6: Displeased (15705 in chips)

Seat 7: lepo2 (23735 in chips)

Seat 8: voyager111 (19860 in chips)

B3B4: posts the ante 100

yinzi: posts the ante 100

Sir grandAL: posts the ante 100

jakz101: posts the ante 100

amichaiKK: posts the ante 100

Displeased: posts the ante 100

lepo2: posts the ante 100

voyager111: posts the ante 100

*** 3rd STREET ***

Dealt to B3B4 2 of Hearts

Dealt to yinzi 4 of Diamonds

Dealt to Sir grandAL Jack of Clubs

Dealt to jakz101 6 of Clubs

Dealt to amichaiKK 8 of Diamonds

Dealt to Displeased 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs

Dealt to lepo2 7 of Diamonds

Dealt to voyager111 2 of Diamonds

Sir grandAL: brings in for 150

jakz101: folds

amichaiKK: folds

Displeased: raises 350 to 500

lepo2: folds

voyager111: folds

B3B4: folds

yinzi: folds

Sir grandAL: calls 350

*** 4th STREET ***

Dealt to Sir grandAL Jack of Clubs5 of Diamonds

Dealt to Displeased 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs7 of Hearts

Displeased: bets 500

Sir grandAL: calls 500

*** 5th STREET ***

Dealt to Sir grandAL Jack of Clubs5 of Diamonds6 of Diamonds

Dealt to Displeased 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs7 of Hearts3 of Hearts

Displeased: bets 1000

Sir grandAL: calls 1000

*** 6th STREET ***

Dealt to Sir grandAL Jack of Clubs5 of Diamonds6 of Diamonds5 of Clubs

Dealt to Displeased 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs7 of Hearts3 of Hearts3 of Spades

Displeased: bets 1000

Sir grandAL: calls 820 and is all-in

Uncalled bet (180) returned to Displeased

*** RIVER ***

Dealt to Displeased 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs7 of Hearts3 of Hearts3 of SpadesQueen of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

Sir grandAL: shows 4 of Hearts2 of SpadesJack of Clubs5 of Diamonds6 of Diamonds5 of Clubs8 of Spades (Lo: 8,6,5,4,2)

Displeased: shows 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs7 of Hearts3 of Hearts3 of SpadesQueen of Diamonds (Lo: 8,7,3,2,A)

Sir grandAL collected 6440 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 6440 | Rake 0

Seat 1: B3B4 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 2: yinzi folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 3: Sir grandAL showed 4 of Hearts2 of SpadesJack of Clubs5 of Diamonds6 of Diamonds5 of Clubs8 of Spades and won (6440) with Lo: 8,6,5,4,2

Seat 4: jakz101 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 5: amichaiKK folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 6: Displeased showed 8 of HeartsAce of Diamonds2 of Clubs7 of Hearts3 of Hearts3 of SpadesQueen of Diamonds and lost with Lo: 8,7,3,2,A

Seat 7: lepo2 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Seat 8: voyager111 folded on the 3rd Street (didn't bet)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stor besvikelse efter bust i razz på 300 nånting plats. Kalla kort och konstanta utdragningar på 7:e gatan så var inte mkt att göra åt. Får glädja mig åt att US Open gick min väg igår oxå med ett stort +

 

Många intressanta matcher idag! Kommer att bli en kanonbra dag framför TV:n. Har hittat några bra spel som jag är vänlig nog att dela med mig av:

 

Belluci mot Simon till kalasodds. Belluci har 14 vinster på sina 15 senaste matcher! Det är dessutom inga bäbisar han slagit utan namn som Andreev, Kiefer, Wavrinka mfl så mycket bra spel imo.

 

Att Nieminen slår Tsonga och att Ouanna Slår F. Gonzalez är inte jättetroligt men inte orimligt. Spelas till monsterodds.

 

Cilic slår Levine med 3-0.

 

Capdeville stjäl ett set av Murray.

 

Hantuchova vinner i 2 raka mot King.

 

Azarenka vinner 2-0 mot Schiavone

 

och så avslutar vi med 2 kanonbra spel!

 

Maria Kirilenko som spelade fantastiskt bra mot A.Radwanska förra matchen vinner mot Li Na. Sjukt bra odds

 

Flipkens slår Clijsters. Ser inte alls detta som orimligt men däremot är oddset orimligt bra. Slänger in dagens största bet på denna.

 

 

I övrigt har jag spelat att 17-åriga Oudin vinner hela US Open! Som hon spelade igår när hon körde ut Dementieva... Inte sett sånt spel på länge och hon har dessutom en fin lottning. Nu ska det ju förstås oerhört mycket till för att hon ska gå hela vägen men ett litet bet skadar ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att tennisen går bra när pokern haltar!

Hittills 9/10 spel rätt. Bara Youhzny som svek mig igår.

 

Ryggar några av dina samt kan inte motstå att spela mina spanjorer trots att en hel del talar emot. Navarro har för fint odds mot Dent och Ferrero spelas även han.

 

Går dock emot Almagro och kör på Ginepri och även på franske Benneteau som jag tycker har tillräckligt bra form på sistone.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fint att tennisen går bra när pokern haltar!

Hittills 9/10 spel rätt. Bara Youhzny som svek mig igår.

 

Ryggar några av dina samt kan inte motstå att spela mina spanjorer trots att en hel del talar emot. Navarro har för fint odds mot Dent och Ferrero spelas även han.

 

Går dock emot Almagro och kör på Ginepri och även på franske Benneteau som jag tycker har tillräckligt bra form på sistone.

 

Lycka till!

 

 

Jag vet egentligen inget om varken Navarro eller Dent, men Navarro slog ju Karlovic i 3 raka förra rundan så det finns ju tecken på att han är en duktig returnerare. Kan ju komma väl till pass mot en serve-volley spelare som Dent tydligen är. Håller med om Ginepri och Troicki. Lycka till du med, vi verkar ju spela ungefär likadant så det är bara att hoppas att våra lirare gör sitt jobb!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv backade jag marginellt under gårdagen. Dulko och Wozniacki rädda mig.

 

Idag hoppas vi på Cilic, Bellucci och Dent på herrsidan och Azarenka och Kirilenko på damsidan.

 

Såg inte Kirilenkos match mot Radwanska men hon verkar vara tillbaka, sen kör jag ofta i klassisk hatab2b-stil som så att jag tippar på vem jag tycker är snyggast ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Själv backade jag marginellt under gårdagen. Dulko och Wozniacki rädda mig.

 

Idag hoppas vi på Cilic, Bellucci och Dent på herrsidan och Azarenka och Kirilenko på damsidan.

 

Såg inte Kirilenkos match mot Radwanska men hon verkar vara tillbaka, sen kör jag ofta i klassisk hatab2b-stil som så att jag tippar på vem jag tycker är snyggast ;-)

 

 

Fråga mig inte vad Cilic sysslar med... Fått serven bruten 2 ggr i första set :-(

 

Har nog spelat på matcher där Cilic varit inblandad ca 10 ggr och alltid haft fel hur jag än bettar så ska nog ge fan i honom i framtiden!

 

Slängde in ett sista minuten bet på att Pennetta vinner 2-0 i set när jag insåg att det skulle vara TV-match. Hon gör ett kanonjobb hittils! fick 1.7 på den.

 

Fick även 2.0 på Nieminen +7.5 games mot Tsonga. Kan nog hålla.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du säger att han slagit storspelare(!) som Kiefer, Andreev och Wawrinka.. Minns jag inte fel så spelades alla de matcherna på grus och de tre namnen du nämner är minst sagt formsvaga pjäser..Segern mot Kiefer var oxå storartad då Kiefer gav upp efter att ha vunnit första set...I så fall var nog vinsten mot Lu dessto bättre..Visst att ha vunnit så många matcher betyder ju en del för självförtroendet men det ska inte glömmas bort att de flesta av matcherna varit på challengernivå eller i kval..Aja kan ju hoppas på leverans tyckte mig se något i Bellucci förra året vore kul om han plockade fram det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittar ett plus idag med på tennisen!

 

Efter ett riktigt bra plussande gav jag mig på att köra en trippel och några dubblar idag. bombade riktigt hårt på en trippel som satt men det såg jävlar i mig inte just ut när Ferrero hade 0-2 och 0-2 i tredje. Hans mirakel vändning räddade dagen!

 

Hade kunnat bli riktigt jävla bra om Lapentti hade vunnit men där föll jag på tiebrek i 5e. Att det får avgöras så gillas icke! Känner dock att jag inte ska klaga efter Ferreros vändning.

 

Hur gick för dig displeased, ryggade bara något spel sen idag så har inte helt koll på hur dina satt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt tung dag på bettingfronten igår. Hade inte Capdeville tagit set av Murray så hade jag ju kunnat gå å hänga mig för då hade det varit katastrof.

 

Hittade stora minusdagen igår men det är bara att ta nya tag idag. Ojoj vad Clijsters slaktade, fy fan va bra hon spela. Spelar henne som vinnare till 9x.

 

Ska gå igenom dagens matcher nu och se om jag hittar något spännande.

 

Ikväll är det WCOOP för min del igen! $215 Mörkpoker och $215 FLHE Fullring. Längtar!! Speciellt mörkpokern kommer bli riktigt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var också ganska het igår och plussade rätt bra via spel på Simon och Almagro. Spanjacken var väl mest tur kändes verkligen som att Ginepri skulle komma upp i femte men Simon slaktade som väntat ganska bra...Känner mig kallare idag svårt att hitta matcher med värde då jag inte är så mkt för flicktennis...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Witten +9.5 Games mot Djokovic

 

Hewitt +7.5 Games mot Federer

 

Stephanek slår Kohlschreiber

 

Robredo slår Blake, finfint odds. Robredo är ur form, Blake är både dålig och ur form 8-)

 

Haas skickar ut Verdasco. Haas är alltid farlig och har 2-0 i möten mot Verdasco. Verdasco är ju obv i sitt livs form men jag tror att Haas har bra chans till fint odds.

 

Söderling vinner med 3-1 mot Querry

 

Zheng slår Petrova. Petrova hade 50 unforced errors förra matchen på 2 set. Ligger hon kvar på den nivån blir det storstryk idag. Bud på att spela 2-0 till Zheng.

 

Oudin slår Sharapova. Wow vilket odds! Dagens bästa spel.

 

Jag fortsätter att ge Dulko förtroende. Kommer att bli en jämn match men Dulko drar längsta strået.

 

Errani bollar ut Wickmayer.

 

K.Bondarenko vinner 2-0 mot Radionova.

 

Cirstea kan slå Wozniacki. W är visserligen i bra form men jag tycker att hon ser bättre ut än vad hon spelar faktiskt. Spelar C till 4x.

 

Spelar Kvitova +5.5 mot Safina.

 

Idag måste jag fan hitta +et igen!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var också ganska het igår och plussade rätt bra via spel på Simon och Almagro. Spanjacken var väl mest tur kändes verkligen som att Ginepri skulle komma upp i femte men Simon slaktade som väntat ganska bra...Känner mig kallare idag svårt att hitta matcher med värde då jag inte är så mkt för flicktennis...

 

 

Grattis!

 

Missade det angående Belluci att Kiefer gav upp osv och det fick jag ju betala för. Japp, Svårspelade matcher på herrsidan idag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...