MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Nä detta går inte. Han är inte tillräckligt överlägsen Gonzalez för att inte den psykiska delen ska bli avgörande. Hade de haft samma huvud hade de varit 3-0 i set för länge sen. Citera
BosniskPatriot Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Inte för att vara rasistisk men varför har svenskar så dåligt psyke Citera
Metaddict Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kollar aftonbladets liveupdate. Verkar vara en sjuk match. Synd man inte kan se den. Och synd att man egentligen aldrig gillat Söderling. Citera
IBetUFold Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Sjuk vändning 5-4 nu. Det här tar han. Citera
IBetUFold Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Kollar aftonbladets liveupdate. Verkar vara en sjuk match. Synd man inte kan se den. Och synd att man egentligen aldrig gillat Söderling. Finns streaming... Citera
Metaddict Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Och där bröt Söderling igen 5-4 och egen serve. Vi får nog börja diskutera bragdguldet igen om han tar denna med. Slår han Federer i eventuell final är det inget snack Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Inte för att vara rasistisk men varför har svenskar så dåligt psyke Inte för att vara rasist men varför han svennar så bra psyke? SHIT VIKKEN JÄÅLVA MATCH HAN GÖR! Alltså jag gick bort från datorn efter 0-2 i 5e set. Visste att han skulle loosa men detta är en ny Söderling vi sett här. Nån har lirkat in en Borg gen i pojken helt plötsligt. Citera
tamtaram Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Inte för att vara rasistisk men varför har svenskar så dåligt psyke Ja, det kan man fråga sig.... Citera
Matteprof Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 FAN vad kul!!! nu blir det bakisfinal mot Federer på söndag Citera
León Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Grymt och vända i tredje set! Skönt att den osportsliga blatten åkte ut. Mot Federer i finalen ska det dock mycket till att Söderling ska kunna göra ännu en bragd. Bragdguldet? Även om så Söderling vinner Roland Garros kan man inte vara säker på att skämtjuryn ger honom bragdguldet. Citera
MacDaddy Postad 5 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2009 Finalen sänds på SVT på söndag. Start 14:30. Citera
Nice Hand GG Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Tyckte att Henrik Stenson skulle få bragdguldet för The Players Championship. Men nu är jag kluven, vilken bragd av söderling! På söndag gäller det! Och då sitter jag antingen i bil, buss eller tåg upp till sthlm Citera
Nidson Postad 5 Juni , 2009 Rapport Postad 5 Juni , 2009 Tennis - världens mest gastkramande sport. Gotta love it. Citera
MacDaddy Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2009 Nu ska schweizerosten få smaka för fussballen förlusten igår! Tror Federar passar Söderling. Han kommer tokdominera matchen tror jag Söderling. 2-0 i set kommer det stå efter 70 min. Vad som händer sen beror på den mentala biten. Citera
MacDaddy Postad 7 Juni , 2009 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2009 Efter första gamet kan man ju tro att Federer kommer få matchen gratis pga att Söderling tankar totalt i sin första grand slam final. HOppas han spelar upp sig för det är det enda som behövs. Citera
affe2000 Postad 7 Juni , 2009 Rapport Postad 7 Juni , 2009 Livstilt på Söderlings spel, kommentatorerna på Svt och på att man aldrig får se några intressant repriser. Citera
Recommended Posts