slowboy Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Nice , hade jag aldrig hört... Mycket stämmningsfullt.Min privatredigerare Pingvinen får snart löneavdrag om han inte fixar länken Du får skriva (youtube)GjcT6zyvlmI(/youtube) så kommer den fast ( byts ut mot [ , koden är den som står efter =tecknet i youtubelänken. Citera
Crappy Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Fantastisk. Vilka låtar! Jag hade inte en aning om att det fanns fler forumiter med så god musik smak Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Du får skriva (youtube)GjcT6zyvlmI(/youtube) så kommer den fast ( byts ut mot [ , koden är den som står efter =tecknet i youtubelänken. Tack !! Ska prova nästa gång så får vi se om jag fattat. Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Fantastisk. Vilka låtar! Jag hade inte en aning om att det fanns fler forumiter med så god musik smak Pogues är grymma... Men som jag sa är min musiksmak bred så här kommer nog en del du inte gillar också. Vill det sig riktigt illa nästa Söndag kanske vi tom håller på samma fotbollslag i guldstriden också Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Nice , hade jag aldrig hört... Mycket stämmningsfullt.Min privatredigerare Pingvinen får snart löneavdrag om han inte fixar länken Alltså, småelakt om jag får sänkt lön från dagens 0? Jag brukar gå in och skriva en lång förklaring om hur man gör, men jag orkade inte just då. Du får ge slowboy 25% av det du betalar mig i två månader framöver som tack. Citera
slowboy Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Alltså, småelakt om jag får sänkt lön från dagens 0? Jag brukar gå in och skriva en lång förklaring om hur man gör, men jag orkade inte just då. Du får ge slowboy 25% av det du betalar mig i två månader framöver som tack. 25% av 0 är fortfarande 0 va , så förnedrande Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Alltså, småelakt om jag får sänkt lön från dagens 0? Jag brukar gå in och skriva en lång förklaring om hur man gör, men jag orkade inte just då. Du får ge slowboy 25% av det du betalar mig i två månader framöver som tack. Ähh inte klaga... Klart du ska få betalt i den valuta pingviner behöver mest. Jag bjuder på is nästa gång vi tar en grogg.. Det har du mitt ord på. Dessutom ska jag tillägna nästa låt dig.. Vet en som passar perfekt även om den kanske inte tillhör mina favoriter. Håll ögonen öppna här senare ikväll Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 25% av 0 är fortfarande 0 va , så förnedrande Pingvinen är en skarp löneförhandlare Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Ok då är det dags... Only for you Pingvinen... Äntligen har jag lärt mig Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Dude, du ska byta ut ( mot [, och ) mot ]. I lol'd btw. Edit: lättaste sättet att lära dig är att klicka "citera" på ett inlägg som redan har en inbäddad YT-video. Där kan du se precis hur det ska se ut. Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Haha. Tyty sir. Får bara hoppas att jag inte ÄR en papa penguin. Det skulle komma som en överraskning... Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Dude, du ska byta ut ( mot [, och ) mot ]. I lol'd btw. Edit: lättaste sättet att lära dig är att klicka "citera" på ett inlägg som redan har en inbäddad YT-video. Där kan du se precis hur det ska se ut. Hehe som du förstår fattade jag precis innan du postade lektionen... Fan vad trög man kan vara ibland Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Hehe som du förstår fattade jag precis innan du postade lektionen...Fan vad trög man kan vara ibland Man får vara trög ibland. Det är när man är trög hela tiden som man ska bli orolig... Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Här kommer dagens låt... Tramslåtar med ishavssparvar räknas inte. Musik jag gillar får representera ljuset i denna tragiska dagbok. Vad passar bätte i dessa dagar än lite tvivel med firma Winnerbäck/Ekdahl. Har ni inte hört den,så lovar jag att det är mödan värt att begagna trumhinnan några minuter. Sliter på med stöten och ska gneta en stund till , men det blir nog ett svagt back även idag.. Som sagt tvivel är dagens ord. Citera
Larzzon67 Postad 22 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Blev inte så illa till slut ändå.. Träffade en kille med värsta spenderbyxorna på som räddade kvällen åt mig. TOTALT MOT MÅLET 091231 +4€ BR 1100€ (mål 15000€) Citera
Drunken_Penguin Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Tramslåtar med ishavssparvar räknas inte. Nu tar du väl ändå i lite? Sparvar kan ju flyga... Citera
Crappy Postad 22 Augusti , 2009 Rapport Postad 22 Augusti , 2009 Pogues är grymma... Men som jag sa är min musiksmak bred så här kommer nog en del du inte gillar också.Vill det sig riktigt illa nästa Söndag kanske vi tom håller på samma fotbollslag i guldstriden också Hehe Nu är det så att Winnerbäck snurrar i bilen oavbrutet. Kanon! Men skulle du hålla på Elfsborg menar du? Citera
Larzzon67 Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2009 HeheNu är det så att Winnerbäck snurrar i bilen oavbrutet. Kanon! Men skulle du hålla på Elfsborg menar du? Haha 2 av 2 sofar alltså.. Vi får väl se när sviten spricker. Det där med att hålla på Elfsborg är väl mest enligt pest/kolera-principen. Men skulle det visa sig att Blåvitt försvinner från guldstriden , så kommer mina förhoppningar att hamna i Borås. Att AIK skulle få jubla på helt nybyggda halvgamla Ullevi i sista omgången skulle bara vara för mycket Citera
Larzzon67 Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Dagens låt får bli lite tuffare tag. Lyssnar inte på så mycket sånt här nu för tiden men 70-80-tals hårdrocken kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Dessutom är det synnerligen långt till toppen i den här dagboken så just den här låten är en värdig representant för den epoken. Spelet ser ut att gå back idag , så skönt med lite skränig avreageringsmusik Citera
Crappy Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Hehe, kom med något nytt En av mina första skivor. Dock väldigt länge sedan Citera
Larzzon67 Postad 23 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 23 Augusti , 2009 Hehe, kom med något nytt En av mina första skivor. Dock väldigt länge sedan LOL 3 av 3 då.. Månne en musiktvillingsjäl man funnit Grattis till 3p btw. Citera
Larzzon67 Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Gårdagen slutade ner... Det där målet jag har satt till årsskiftet känns ungefär lika avlägset som att Djurgården skulle vinna allsvenskan i år TOTALT MOT MÅLET 091231 -79€ BR 1021€ (mål 15000€) Citera
Larzzon67 Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Nu sätter vi på lite skönt gung och grindar på en stund. Citera
Crappy Postad 24 Augusti , 2009 Rapport Postad 24 Augusti , 2009 Äscchhh Det där var väl uselt? :=) Jag som trodde du skulle försöka överraska mig med The Clash eller annat kul Citera
Larzzon67 Postad 24 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2009 ÄscchhhDet där var väl uselt? :=) Jag som trodde du skulle försöka överraska mig med The Clash eller annat kul Hehe , medveten spridning för att "testa" dig. The Clash är givna här för eller senare. Citera
Recommended Posts