Gå till innehåll

Larzzon67 090529-091231.. SnG,Musik och BR-renovering


Larzzon67

Recommended Posts

  • Svars 285
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fantastisk.

Vilka låtar! Jag hade inte en aning om att det fanns fler forumiter med så god musik smak

 

Pogues är grymma... Men som jag sa är min musiksmak bred så här kommer nog en del du inte gillar också.

Vill det sig riktigt illa nästa Söndag kanske vi tom håller på samma fotbollslag i guldstriden också ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nice , hade jag aldrig hört... Mycket stämmningsfullt.

Min privatredigerare Pingvinen får snart löneavdrag om han inte fixar länken ;-)

 

Alltså, småelakt om jag får sänkt lön från dagens 0? :-(

 

Jag brukar gå in och skriva en lång förklaring om hur man gör, men jag orkade inte just då. :-P Du får ge slowboy 25% av det du betalar mig i två månader framöver som tack.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, småelakt om jag får sänkt lön från dagens 0? :-(

 

Jag brukar gå in och skriva en lång förklaring om hur man gör, men jag orkade inte just då. :-P Du får ge slowboy 25% av det du betalar mig i två månader framöver som tack.

 

Ähh inte klaga... Klart du ska få betalt i den valuta pingviner behöver mest. Jag bjuder på is nästa gång vi tar en grogg.. Det har du mitt ord på.

 

Dessutom ska jag tillägna nästa låt dig.. Vet en som passar perfekt även om den kanske inte tillhör mina favoriter. Håll ögonen öppna här senare ikväll ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dude, du ska byta ut ( mot [, och ) mot ]. :-P

 

I lol'd btw. ;-)

 

Edit: lättaste sättet att lära dig är att klicka "citera" på ett inlägg som redan har en inbäddad YT-video. Där kan du se precis hur det ska se ut.

 

Hehe som du förstår fattade jag precis innan du postade lektionen...

Fan vad trög man kan vara ibland :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Här kommer dagens låt... Tramslåtar med ishavssparvar räknas inte.

Musik jag gillar får representera ljuset i denna tragiska dagbok.

 

Vad passar bätte i dessa dagar än lite tvivel med firma Winnerbäck/Ekdahl.

Har ni inte hört den,så lovar jag att det är mödan värt att begagna trumhinnan några minuter.

 

 

 

Sliter på med stöten och ska gneta en stund till , men det blir nog ett svagt back även idag.. Som sagt tvivel är dagens ord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pogues är grymma... Men som jag sa är min musiksmak bred så här kommer nog en del du inte gillar också.

Vill det sig riktigt illa nästa Söndag kanske vi tom håller på samma fotbollslag i guldstriden också ;-)

 

Hehe

Nu är det så att Winnerbäck snurrar i bilen oavbrutet. Kanon!

Men skulle du hålla på Elfsborg menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe

Nu är det så att Winnerbäck snurrar i bilen oavbrutet. Kanon!

Men skulle du hålla på Elfsborg menar du?

 

Haha 2 av 2 sofar alltså.. Vi får väl se när sviten spricker.

 

Det där med att hålla på Elfsborg är väl mest enligt pest/kolera-principen.

Men skulle det visa sig att Blåvitt försvinner från guldstriden , så kommer mina förhoppningar att hamna i Borås. Att AIK skulle få jubla på helt nybyggda halvgamla Ullevi i sista omgången skulle bara vara för mycket ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens låt får bli lite tuffare tag. Lyssnar inte på så mycket sånt här nu för tiden men 70-80-tals hårdrocken kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta. Dessutom är det synnerligen långt till toppen i den här dagboken så just den här låten är en värdig representant för den epoken.

 

 

Spelet ser ut att gå back idag , så skönt med lite skränig avreageringsmusik :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...