SMaccan Postad 18 Januari , 2007 Rapport Postad 18 Januari , 2007 Är det fortfarande max 4 bord? Citera
eeken Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Hur fan autopostar man blinds? Citera
Kenan83 Postad 25 Januari , 2007 Rapport Postad 25 Januari , 2007 Hur fan autopostar man blinds? Du hittar auto post blinds i vänstra hörnet, under ditt nick. Citera
jean_b Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 hur manga bord ligger uppe pa nl 50 nivan? vart hittar man fisken? ar det fortfarande lika tomt pa sng som i borjan pa traden? Citera
13_Outs Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Nl100 har vuxit ordentligt iaf. Citera
Metaddict Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Känns som det blir mer och mer nytt folk på limitborden hela tiden med. Just nu är det mer folk som spelar 2-4 än jag sett sen jag flyttade till WPX. Nästan 1500 online också. Är ju såklart för att det är måndag och alla som förlorar i längden fått sin rakeback. Men det är kul att det går framåt! Citera
eeken Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Jävla horsida går fan inte o casha ut ju om man satt in med visakort. Hur fan gör man, dom började yra om nån jävla bankdraft vafan är det för nåt? Nån som har cashat ut o vet? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 30 Januari , 2007 Rapport Postad 30 Januari , 2007 Överföring till ditt bankkonto, om du tar dig tid att läsa igenom tråden ser du att detta redan har diskuterats. Själv använder jag NETeller och har aldrig behövt vänta mer än 20 minuter på pengarna. Citera
jean_b Postad 3 Februari , 2007 Rapport Postad 3 Februari , 2007 någon som satt in med moneybookers och vet om det funkar med deposits och cashouts? hur mkt kan man isådanafall casha ut som mest varje månad? Citera
Peder.A Postad 4 Februari , 2007 Rapport Postad 4 Februari , 2007 Jag har anvant moneybookers och det fungerar snabbt och smidigt. Vet ej om hur det ar med maxuttag osv men man far gora ett gratis uttag var 10 dag. Citera
cab Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Någon som gjort uttag med neteller efter det blivit strul med amrikaner och deras uttag? Står ju så här på deras sida: NETeller is no longer allowing transfers to or from gaming sites by US customers. As WPX learns more about this situation we will post the information. Any WPX client requiring a withdrawal or deposit at this time is encouraged to look at other options as detailed on our Cashier page Citera
sombrero Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 Någon som gjort uttag med neteller efter det blivit strul med amrikaner och deras uttag? Står ju så här på deras sida: NETeller is no longer allowing transfers to or from gaming sites by US customers. As WPX learns more about this situation we will post the information. Any WPX client requiring a withdrawal or deposit at this time is encouraged to look at other options as detailed on our Cashier page Gjorde ett uttag med neteller nyss... får se om det dyker upp=) Citera
sombrero Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Gjorde ett uttag med neteller nyss... får se om det dyker upp=) Det gick finfint Citera
Magnum Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Har inte spelat här på länge nu, har det blivit bättre med folk där ? Citera
cab Postad 26 Februari , 2007 Rapport Postad 26 Februari , 2007 Har inte spelat här på länge nu, har det blivit bättre med folk där ? Det är väl som förut ungefär, verkar inte strömma till fler heller. Citera
13_Outs Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Det är det hemska tyvärr. För typ 3-4 veckor sedan var det en rush typ 5-6 NL100 bord igång samtidigt vilket är rätt mycket för wpex men nu är det dött igen. Försöker dra dit folk men alla bara säger att dom förlorar eller att det inte finns några spelare, Klart som fan när du bytt site säger jag men inget hjälper. Citera
13_Outs Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 borde anordna en Wpex vecka då alla på PF satte in och spelade i en veckas tid och se om det hjälpte. vore kul. Citera
kfluffie Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 borde anordna en Wpex vecka då alla på PF satte in och spelade i en veckas tid och se om det hjälpte. vore kul. Har grindat där nu ett par veckor men nu igen gått över till SvS. Säg till när det blir PF ala WPX så är inte jag den som är seg Citera
Hume Postad 28 Februari , 2007 Rapport Postad 28 Februari , 2007 Försöker dra dit folk men alla bara säger att dom förlorar eller att det inte finns några spelare, Klart som fan när du bytt site säger jag men inget hjälper. Isåfall är dom ju precis såna spelare det behövs mer av på wpex. Citera
DrRoland Postad 3 Mars , 2007 Rapport Postad 3 Mars , 2007 Isåfall är dom ju precis såna spelare det behövs mer av på wpex. De förlorande spelarna därinne torskar inte mycket dom heller. Borden har liksom snittpotter på 4-5BB. På såna bord går det inte att vinna mer än småsummor om man inte spelar väldigt högt. Citera
13_Outs Postad 4 Mars , 2007 Rapport Postad 4 Mars , 2007 Roland: Nej det är sant som du säger men å andra sidan så blir det ju aldrig fler spelare om ingen spelar där. Själv försöker jag spela där så ofta det finns bord för min limit men det är oftast ont om det.Rakebacken är så grymt god att jag tjänar mer än på andra sidor ändå. Dock är ju inte väldigt vinnande på pokern men håller mig alltid strax över noll. Då är ju RBn väldigt trevlig. Det är så synd att dom inte fixar nån riktig Promo för att dra dit ordentligt med folk i säg en månad eller så då borde det ju ordna sig självt med trafiken men som det ser ut nu så är det dåligt. Någon annan som har något bra promo förslag som vi kan ge dom? Citera
Peder.A Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Klienten har uppdaterats och antligen kan man kora med miniview! Citera
DrRoland Postad 21 Mars , 2007 Rapport Postad 21 Mars , 2007 Problemet är väl kanske att de inte kör med samma hårda marknadsföringskampampanjer som stars, Party och FT etc. Pokersidor, forum, dylikt är såklart också ovilliga att göra reklam för sidan eftersom de inte gör några pengar på det. Citera
13_Outs Postad 23 Mars , 2007 Rapport Postad 23 Mars , 2007 Jo det är så sant så. Man måste ju klicka sig in i två kategorier för att ens hitta tråden. Trist men sant. Får försöka promota sidan så gott vi kan själva. Citera
Recommended Posts