DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Är det nån som lirar 2/4 fixed 10 pers bord och kan berätta vad dem rejkar/h? För jag litar inte riktigt på raketrackern på hemsidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 och är det nån som vet om dem har tankar på att införa så att man kan lira typ 6 eller 8 bord samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Är det nån som lirar 2/4 fixed 10 pers bord och kan berätta vad dem rejkar/h? För jag litar inte riktigt på raketrackern på hemsidan Lirade 4st 2/4 FR i typ en halvtimme igår, rakea typ $15 tror jag. Men mitt minne kan fela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vete Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Nu har även jag anslutit mig till den tappra lilla skaran. No Rake Rules !! Tipsa alla ni känner om sajten. Det behövs mer spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Nu har även jag anslutit mig till den tappra lilla skaran. No Rake Rules !! Tipsa alla ni känner om sajten. Det behövs mer spelare. fast bara om dem är fiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Fler än jag som inte kan se tillbaka-raken just nu ? Har heller inte fått in dom kulorna på kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Fler än jag som inte kan se tillbaka-raken just nu ? Har heller inte fått in dom kulorna på kontot. Ja ser ingen heller. När ramlar raken in man spela in från förra veckan? har inte fått den än iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Det är måndag idag, dvs Löningsdagen Då nollställs din rakemätare alltså syns inte raken, men den kommer. Oroa er inte över rake-räknaren o sånt när det är måndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Men rake-mätaren är ju nollställd!! däremot har inga pengar kommit in på kontot från veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Ahaaa. Dom verkar hamna på vanliga sportbettingkontot när dom kommer in? tog för givet att dom hamnade på pokerkontot!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hajzy Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 jag brukar få raken vid 16 - 20 tiden. Brukar även stå när man loggar in att raken kommer in kring 02:00 pm. dvs. kring 20:00 i sverige Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 vicket konto kommer raken in på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Kan man inte importera HHs från hårddisken till PT? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Woho nu kom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 på pokerkontot. rakedag idag så vänta några timmar till. ja PT funkar till worldpx. kolla mitt tidigare inlägg. EDit. okej bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 på pokerkontot. rakedag idag så vänta några timmar till. ja PT funkar till worldpx. kolla mitt tidigare inlägg. EDit. okej bra hur gör man då? EDIT: För PT hittar att det finns massa filer, men han importerar inga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Hur mycket fick ni tillbaka? 400 dollar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 $707 på 9 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Provade att importera enbart en hand nu, då stod det: 1 hands were not imorted because they were play money games Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granberger Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 $707 på 9 timmar nivå? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Hitta själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Behöver visst hjälp! Får nu in HHs i PT med det visas helt konstiga summor i statsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Nån som har cashat ou med bankwire och vet hur lång tid det tar? Gjorde samma miss som flera att sätta in med visa kort. Står ju inget om det på pokerhemsidan om att man måste casha ut med bank draft om man satt in med kreditkort men det står på wsex sidan Fixa iaf så kan jag fick ta ut med bankwire, ut med dem och in igen med neteller denna gång Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tw3R Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 Fixa iaf så kan jag fick ta ut med bankwire, ut med dem och in igen med neteller denna gång Lär man snacka me support för att få casha ut med bankwire? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peder.A Postad 11 September , 2006 Rapport Share Postad 11 September , 2006 När man väljer bank wire och ska fylla i uppgifter finns den här med: Branch ID/Sort Code: Vad är det för något? Tror det tar någon dag för pengarna att komma till ditt konto med bank wire... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts