Magnum Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 alla som fått kort Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 31 Augusti , 2006 nej, alla som får kort får inte rakeback, alla som bidrar med pengar till potten får del av raken. dvs: lägger du 1$ i en pott som tillslut blir 10$ så får du i rakeback 10% av den pottens rake. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
haagone Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 varför får inte vinnaren av potten all rakeback, det är ju han som betalar den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 nej, det är inte han som betalat. Alla har betalat lite rake, vinnaren är bara den som tar det som är kvar i potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 nej, det är inte han som betalat. Alla har betalat lite rake, vinnaren är bara den som tar det som är kvar i potten. Rent praktiskt skulle ju vinnaren fått alla pengar om det var rakefritt, därmed borde väl också h*n få hela rakebacken? Förstår inte alls varför de gjort på något annat sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 nej, alla som får kort får inte rakeback, alla som bidrar med pengar till potten får del av raken.dvs: lägger du 1$ i en pott som tillslut blir 10$ så får du i rakeback 10% av den pottens rake. är du 100 där? har hört en fågel viska att det var som ultimatebet alltså dealt rakeback. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 nej, alla som får kort får inte rakeback, alla som bidrar med pengar till potten får del av raken.dvs: lägger du 1$ i en pott som tillslut blir 10$ så får du i rakeback 10% av den pottens rake. är du 100 där? har hört en fågel viska att det var som ultimatebet alltså dealt rakeback. Tror som du... Någon saxade ju från hemsidan, och där tyckte jag nog att man kunde tolka det som dealt cards. Dessutom upplevde jag det som att jag fick oförskämt mycket pengar till mitt konto, fast jag spelat nästan löjligt tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 jag hade fel och ni hade rätt, tror jag ska ändra min spelstrategi lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
räääkan Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Hur fungerar det nu då? Någon som vet säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 alla som fått kort i en rakad pott får rakeback Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
räääkan Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 alla som fått kort i en rakad pott får rakeback Inte för att tjöta men e du 100% I så fall lönar det sig att spela super tight på lite högre ninåer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gila01 Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 alla som fått kort i en rakad pott får rakeback Inte för att tjöta men e du 100% I så fall lönar det sig att spela super tight på lite högre ninåer. Vilket innebär att du kan få mer än 100% RB... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Winmoore Postad 2 September , 2006 Rapport Share Postad 2 September , 2006 alla som fått kort i en rakad pott får rakeback Inte för att tjöta men e du 100% I så fall lönar det sig att spela super tight på lite högre ninåer. Denna fråga har kommit upp otaliga gånger på 2+2. De är ganska överens om att alla som blev delad en hand får del av raken i just den handen. Så du kan lugnt folda din 72o i mittenposition o fortfarande få någon några cent för den handen i rakeback. Om man vill testa så kan man sätta sig vid ett bord o betala sina blinds. Sen går man in i cashiern o kollar hur mycket rakeback man har. Efter det lägger man samtliga händer under det varvet. Innan man betalar blindsen igen går man in o kollar rakebacken i cashiern igen. Förhoppningsvis har rakebacken ökat trots att man foldat hela varvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX. Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Hur räknas RB ut på WPX? Är det att den som vinner potten får RB? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 6 September , 2006 Rapport Share Postad 6 September , 2006 Hur räknas RB ut på WPX? Är det att den som vinner potten får RB?kolla förra sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 nej, alla som får kort får inte rakeback, alla som bidrar med pengar till potten får del av raken.dvs: lägger du 1$ i en pott som tillslut blir 10$ så får du i rakeback 10% av den pottens rake. är du 100 där? har hört en fågel viska att det var som ultimatebet alltså dealt rakeback. Tror som du... Någon saxade ju från hemsidan, och där tyckte jag nog att man kunde tolka det som dealt cards. Dessutom upplevde jag det som att jag fick oförskämt mycket pengar till mitt konto, fast jag spelat nästan löjligt tight. Det är oförskämt stor skillnad mellan 100% RB och de "vanliga" 30%. Kan det inte vara därför du har löjligt mycket pengar på kontot? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX.Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A HALLELULJA!!!!!!!!!!!!!! Oh happy day, oh happy daaaaaahy!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bigsmooth Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX.Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A Innebär detta att man kan köra PT och PokerAceHud? Isf är det kalas : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uppenberg Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX.Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A Innebär detta att man kan köra PT och PokerAceHud? Isf är det kalas : ) nepp, för att WPX har av någon konstig anledning inte inkluderat andras nick i HHsen bara typ player1 osv. Alla på pokerforum måste klaga på detta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX.Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A Innebär detta att man kan köra PT och PokerAceHud? Isf är det kalas : ) nepp, för att WPX har av någon konstig anledning inte inkluderat andras nick i HHsen bara typ player1 osv. Alla på pokerforum måste klaga på detta!!! Jag tycker tvärtom att det är bra. WPX blir bara bättre och bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SantaClawzz Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX.Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A Innebär detta att man kan köra PT och PokerAceHud? Isf är det kalas : ) nepp, för att WPX har av någon konstig anledning inte inkluderat andras nick i HHsen bara typ player1 osv. Alla på pokerforum måste klaga på detta!!! Enligt denna tråd på 2+2 så är det med player1 etc en "glitch" och kommer att fixas till i framtiden. Vi får hoppas att det stämmer. länk till 2+2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Macallan Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Det kom precis en updatering på WorldPX.Det finns ingen information om uppdateringen i informationsfilen men hittills så har jag märkt av detta: Nu stöds 4 bords poker!!!! Och HHs sparas på hårddisken! Äntligen kan spelet börja på allvar! /A Innebär detta att man kan köra PT och PokerAceHud? Isf är det kalas : ) nepp, för att WPX har av någon konstig anledning inte inkluderat andras nick i HHsen bara typ player1 osv. Alla på pokerforum måste klaga på detta!!! Enligt denna tråd på 2+2 så är det med player1 etc en "glitch" och kommer att fixas till i framtiden. Vi får hoppas att det stämmer. länk till 2+2 Jag tror att du har missförstått. Felet är att det just nu finns ett unikt ID# associerat med varje spelare - i framtiden ska det bara stå Player1, Player2 etc. Att spelarnas namn inte framgår är ett medvetet val. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dlinder Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Så att kunna använda PT/PO kan vi glömma mao? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ski_punk Postad 7 September , 2006 Rapport Share Postad 7 September , 2006 Så att kunna använda PT/PO kan vi glömma mao? Nej, du kan fortfarande använda PT för att kunna tracka DIN statistik och täppa dina läckor. Men motspelarnas stats får du inte, vilket gör PAHUD omöljligt att använda. Menmen, PT är bättre än inget, nu vet jag iaf hur JAG spelar igen Som PAHUD användare tycker jag det är tråkigt, samtidigt kan det vara bra för pokern, vet inte riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts