KungKroon Postad 9 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 9 Mars , 2010 Sjuk stuggryta på G nu! Jag har redan bustat och känner mig riktigt steamad. Kunde obv inte vika KK på A74r med 70% av stacken inne Min heder som stugans pokerspelare har besudlats och jag funderar starkt på att slänga upp några bord och grisplussa ett tag för att få tillbaka självförtroendet. Nu blev jag döv. De fick in nötfärg mot fyrtal och skrek och tjoade. "FÄRG SLÅR JU FYRTAL?!?!?!?!? OSCAR!! SLÅR INTE FÄRG FYRTAL?!?!????!?" Citera
NikLasVegas Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Sjuk stuggryta på G nu! Jag har redan bustat och känner mig riktigt steamad. Kunde obv inte vika KK på A74r med 70% av stacken inne Min heder som stugans pokerspelare har besudlats och jag funderar starkt på att slänga upp några bord och grisplussa ett tag för att få tillbaka självförtroendet. Nu blev jag döv. De fick in nötfärg mot fyrtal och skrek och tjoade. "FÄRG SLÅR JU FYRTAL?!?!?!?!? OSCAR!! SLÅR INTE FÄRG FYRTAL?!?!????!?" EVminusparti imo. Sluta jaga drakar irl. Dra dig ur asap... Citera
KungKroon Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 EVminusparti imo. Sluta jaga drakar irl. Dra dig ur asap... Önskar att jag hade gjort det 3 grytor med 6 deltagare och jag har bustat 5a, 5a och 4a. 300 spänn i sjön Några olika metoder för att blanda kortleken har diskuterats. Min personliga favorit är Haitishuffle, där korten läggs på bordet och alla skakar på bordsskivan tills det är blandat och fint. Too soon? I övrigt är det riktigt nötigt här. Varvar grinden med lite åkande, festande och bokläsande. Tyvärr har jag alldeles för dålig kondition för att hänga med i elitidrottarnas tempo, så när jag väl är med i backarna brukar det sluta med att jag åker 1.5h och sen drar och reserverar bord på afterski ^^ Vi har även lyckats hitta världens bästa raggarknep. Vi ställer oss nånstans där ljudet från dansgolvet inte dödar trumhinnorna och river av denna: Folket flockas och vi äger stället. Rekommenderas för alla med gehör! Citera
tågrånarn Postad 12 Mars , 2010 Rapport Postad 12 Mars , 2010 Önskar att jag hade gjort det 3 grytor med 6 deltagare och jag har bustat 5a, 5a och 4a. 300 spänn i sjön Några olika metoder för att blanda kortleken har diskuterats. Min personliga favorit är Haitishuffle, där korten läggs på bordet och alla skakar på bordsskivan tills det är blandat och fint. Too soon? I övrigt är det riktigt nötigt här. Varvar grinden med lite åkande, festande och bokläsande. Tyvärr har jag alldeles för dålig kondition för att hänga med i elitidrottarnas tempo, så när jag väl är med i backarna brukar det sluta med att jag åker 1.5h och sen drar och reserverar bord på afterski ^^ Vi har även lyckats hitta världens bästa raggarknep. Vi ställer oss nånstans där ljudet från dansgolvet inte dödar trumhinnorna och river av denna: Folket flockas och vi äger stället. Rekommenderas för alla med gehör! Hahaha.. Underbar! Den hade funkat bra på mitt och Bum's instabila hemmabygge till pokerbord. Citera
KungKroon Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Är det bara jag som blev glad när chocolate blev bannad och tänkte "fan va gött! En veckas lugn!", men sen började sakna honom istället? Citera
KungKroon Postad 12 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 12 Mars , 2010 Ut på joddla med siv snart! Heja! Citera
mr-flow Postad 13 Mars , 2010 Rapport Postad 13 Mars , 2010 hoffmaestro är nötterna +1. Sthlm boogie är rätt chill den med Citera
KungKroon Postad 13 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2010 Vi är ett gäng som ska på hoffmaestro på Trägårn i gbg den 2a april. Nån som ska med? Citera
mr-flow Postad 13 Mars , 2010 Rapport Postad 13 Mars , 2010 Vi är ett gäng som ska på hoffmaestro på Trägårn i gbg den 2a april. Nån som ska med? Jävlar vad chill. Kommer lätt att gå dit om jag är kvar i staden då! Citera
KungKroon Postad 13 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2010 Jävlar vad chill. Kommer lätt att gå dit om jag är kvar i staden då! Göttans! Då synes vi där Citera
KungKroon Postad 13 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2010 Nu ska jag in och grisplussa några timmar. På gårdagens vis Citera
KungKroon Postad 13 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 13 Mars , 2010 Nu ska jag in och grisplussa några timmar. På gårdagens vis +1 Citera
Phyre Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 andra april säger du hmm. Ja man kanske dyker upp då! Citera
KungKroon Postad 14 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 14 Mars , 2010 har du släkt i uppsala ? Nope, men en ex-flickvän och en polare! Hjälper det? andra april säger du hmm. Ja man kanske dyker upp då! Vackert! Hör av dig om du bestämmer dig för att dra dit Var är sumpas? Ingen aning Börjar nästan bli orolig, då jag inte har pratat med människan på tre veckor.. Beror ju lika mycket på mig som honom iofs, men jag är ju iaf aktiv här Citera
mr-flow Postad 14 Mars , 2010 Rapport Postad 14 Mars , 2010 Tja man vet ju inte om man känner dom men tänkte mest på ditt efternamn Citera
KungKroon Postad 15 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2010 Hej kroon Tjena Uffe! Citera
laewl Postad 15 Mars , 2010 Rapport Postad 15 Mars , 2010 Kul att du har hört av dig sen du kom hem oscar. väldigt. Citera
KungKroon Postad 15 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2010 Kul att du har hört av dig sen du kom hem oscar. väldigt. haha tänkte faktiskt ringa och boka käk på higgins innan, men bestämde mig för att droppa 8 inköp istället. Sjukt nöjd! Kom och häng en sväng nu? Citera
KungKroon Postad 15 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 15 Mars , 2010 Satte på en porrfilm nu och efter 5 min kasst skådespelande gick de in i ett "Arbetsrum". På skrivbordet stod en skärm och ett tangentbord med strömsladdarna hängandes fullt synliga utmed skrivbordet. Jag blev skirarg och stängde av. Vet att det är standard att allt utom själva akten suger, men nu blev det fan för mycket. Bojkottar porr i en vecka. Citera
Elitloppet Postad 16 Mars , 2010 Rapport Postad 16 Mars , 2010 Bojkottar porr i en vecka. Personligen skulle jag föredra om du tittade på väldigt mycket porr den kommande veckan och sedan bojkottade den nästkommande vecka när vi är i Portugal. En djuriskt kåt Kroon på vift i Estoril känns som det kan gå lite hur som helst. Citera
Recommended Posts