Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det är Curling på TV och jag MÅSTE se matchen! Är dock sjukt pepp på att dra igång senaste Legend of the seeker! Känner heller inte att jag klarar av att bara ligga och titta på en jävla curlingmatch utan att göra nåt annat.

Resultatet blev mitt livs första fyllesession. Har obv börjat fint med 3-4 bi upp xD

 

Edit: Förtjänar givetvis inte att plussa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu har jag skottat upp dina $10 till $230 som ska läggas på Million. Kan bli en riktig askungesaga detta. Stäng av curlingen och slå på toppmatchen Tyskland - Vitryssland btw.

 

Haha hejar på dig imån :D

 

OS förstör mitt liv. Hamnar efter i alla serier jag förljer! Och nu kan man ju inte sova förrän hockeyn e slut... Grinden börjar om 12 timmar me! Här kunde man tro att jag skulle skriva FML eller WHVGIushgbv eller nåt sånt, men det gör jag inte. OS är underbart :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!"

Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna.

 

Episkt inlägg:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...