KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Tack för samtalet Kroon grattis sumpas, till både födelsedag och annat! Hahahaha fan glömde att jag ringde dig Förfesten och samtalet till Ulaf var kvällens höjdpunkt och sen gick allt bara utför! Segt men semikul iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Hade inte varit fel nu. $10 till den som fattar nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 En långsökt - ett ligg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 En långsökt - ett ligg? Rätt svar, men behöver förklaring för att det ska räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Rätt svar, men behöver förklaring för att det ska räknas Fylleinlägg + ligament tänkte jag på Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Fylleinlägg + ligament tänkte jag på Alldeles riktigt! Lig(g)aments var tanken. Du är en skarpsynt man =) Nu återstår bara beröm för min fyndighet och sen får du dina tio bucks Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Alldeles riktigt! Lig(g)aments var tanken. Du är en skarpsynt man =) Nu återstår bara beröm för min fyndighet och sen får du dina tio bucks Mästerligt Kroonblomstret. Staahla på Stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Mästerligt Kroonblomstret. Staahla på Stars. Tack! Du är värd pengarna. Lägg inte allt på sprit! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Det är Curling på TV och jag MÅSTE se matchen! Är dock sjukt pepp på att dra igång senaste Legend of the seeker! Känner heller inte att jag klarar av att bara ligga och titta på en jävla curlingmatch utan att göra nåt annat. Resultatet blev mitt livs första fyllesession. Har obv börjat fint med 3-4 bi upp Edit: Förtjänar givetvis inte att plussa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Nu har jag skottat upp dina $10 till $230 som ska läggas på Million. Kan bli en riktig askungesaga detta. Stäng av curlingen och slå på toppmatchen Tyskland - Vitryssland btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Nu har jag skottat upp dina $10 till $230 som ska läggas på Million. Kan bli en riktig askungesaga detta. Stäng av curlingen och slå på toppmatchen Tyskland - Vitryssland btw. Haha hejar på dig imån OS förstör mitt liv. Hamnar efter i alla serier jag förljer! Och nu kan man ju inte sova förrän hockeyn e slut... Grinden börjar om 12 timmar me! Här kunde man tro att jag skulle skriva FML eller WHVGIushgbv eller nåt sånt, men det gör jag inte. OS är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Stäng av curlingen och slå på toppmatchen Tyskland - Vitryssland btw. Såg sista 10 min. Fin action där! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Hade inte varit fel nu. $10 till den som fattar nåt Kroon, du har stått för denna veckas tre överlägset bästa inlägg på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Kroon, du har stått för denna veckas tre överlägset bästa inlägg på forumet. Länk till de andra två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Amutu Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Kungkroon Kan du tipsa om några turrar på sajter förutom Stars/ftp ikväll ? Man har ju ingen aning själv och tror du har rätt bra koll på det. Allt över $50 funkar. mvh =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Länk till de andra två? Detta och detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 min röst ligger på denna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kvastfan Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Detta och detta. hahahaha, störtskön du kungkroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cryddan Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 min röst ligger på denna! +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
skrim Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. Episkt inlägg:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 Tackar för uppskattning! Lite seg nu efter gårdagen, men satsar ändå på långgrind! FTOPS main osv Heja Ante!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 hittade 136e-plats i warmup, vilket inte smakar jordgubb. Dock vankas det finalbord på everest! 8/12 atm! heja! Ett jättejättegrattis till Ante!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Fan va gött! Kom 11a igen! Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JGrande Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Blev 10a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts