el_kryddo Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. hahaha så jävla skön Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Sumpas: Ska rensa turren snabbt så jag hinner hem till hockeyn. På vägen hem ska jag spänna på två servitriser och kasta pengar på fattiga. Sen ska jag ta ett kaviarbad på rummet och skratta åt barn med aids. Så sa han inte alls, men ibland önskar jag att han var mer baller och inte så jävla snäll och ödmjuk. Spruta upp en champangeflaska en gång i livet, liksom! Det hade jag gjort iaf hahaha , you got me! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 In before EPT klonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Ändå ganska stort att få folk som tar efter ens nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Burning Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Läste det som triss i J. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Kroon Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Ändå ganska stort att få folk som tar efter ens nick? Hur gick det med knektarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Fina knektar imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bridge Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 nästan bubbla. Tighta till dig nu Sumpas så kan du klara det. Openfold KK på knappen när det foldas till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 Hur gick det med knektarna? Fina knektar imo haha ty, helt klart en bragbild. Hade ju ett par fina metkrokar och spikade kåken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 19 Februari , 2010 Rapport Share Postad 19 Februari , 2010 nästan bubbla. Tighta till dig nu Sumpas så kan du klara det. Openfold KK på knappen när det foldas till dig. vi diskuterade faktiskt lite pushranger från knapp idag i det magiska rummet 2132. man kan väl kanske säga att sumpas inte riktigt menade att man skulle vara sååå tight. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Sumpas är en förespråkare av all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
niotio Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Det var Andreas Hoivold. och hon var dealer Hon/han är definitivt riktigt ful Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Ändå ganska stort att få folk som tar efter ens nick? Haha riktigt stort, var nära att få skriva en autograf idag också. Hoppas kunna dinga det nästa ept! vi diskuterade faktiskt lite pushranger från knapp idag i det magiska rummet 2132. man kan väl kanske säga att sumpas inte riktigt menade att man skulle vara sååå tight. Sumpas är en förespråkare av all-in Sanning =) Verkar ha en inte så liten lucka där alltså, men sen träffar jag ju bättre än gto så lär ju kunna pusha bredare också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Haha riktigt stort, var nära att få skriva en autograf idag också. Vaddå nära? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Vaddå nära? Han försökte ta notan på restaurangen men ante hann före. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Han försökte ta notan på restaurangen men ante hann före. Två highrollers i fight om notan och den goda karman denna nota skulle ge. Ante vann fighten och troligtvis 3,675,000 DKK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 20 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Grattis på födelsedagen, Sumpas! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Grattis Sump! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Phyre Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Jag vinner hela tiden. Jag är bara man nog att spendera mina vinster snabbt som fan. Köpte t.ex en färdigmat igår och ballade sönder med en stor läsk. Hela affären stannade upp och undrade vad som hände. Jag chillade fram till kassan och sa: "Tar det på kortet! Släng på ett paket tuggummi också. Inga jävla microstakes!" Alla började applådera och sen kom eye of the tiger i högtalarna. Hahaha, dagens lol på dig kroonan Grattis sumpas btw ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 Tack för samtalet Kroon grattis sumpas, till både födelsedag och annat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerna22 Postad 20 Februari , 2010 Rapport Share Postad 20 Februari , 2010 thx allihopa! känns något lol att grinda idag men kan ju inte missa att vinna ett såkallat highstakes event! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
berghet Postad 21 Februari , 2010 Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 thx allihopa! känns något lol att grinda idag men kan ju inte missa att vinna ett såkallat highstakes event! ser ju ut att gå bra! blir att raila denna då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts