tågrånarn Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Äntligen Joel .. Så värd det. Sry att man är lite sen med grattis, men inte haft nån dator på snart 2v Citera
KungKroon Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Jag köper en åt dig, för jag är så jävla rik // Joel Citera
tågrånarn Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Jag köper en åt dig, för jag är så jävla rik // Joel Haha,, riktigt så illa är det inte, är bara inne på lite service. Ska nog vara tillbaka till helgen så man kan komma igång med nötandet igen ... Citera
KungKroon Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 VEM ÄR DEN SERVICE?!?!? JAG KÖPER DEN JEFLA SERVICE TILL DIG // Joel Citera
laewl Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Jag köper en åt dig, för jag är så jävla rik // Joel VEM ÄR DEN SERVICE?!?!? JAG KÖPER DEN JEFLA SERVICE TILL DIG // Joel HAHAHAHA, asså! detta får sluta nu oscar xD Citera
KungKroon Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Akej, helt plötsligt är han tillräckligt rik för att använda tre likadana smileys på rad. The money changed you, man! Citera
laewl Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Akej, helt plötsligt är han tillräckligt rik för att använda tre likadana smileys på rad. The money changed you, man! VAD SKA DU GÖRA ÅT SAKEN!? Mr. I got a studio in my basement! Citera
KungKroon Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 VAD SKA DU GÖRA ÅT SAKEN!? Mr. I got a studio in my basement! Ok, mr. Aint never aloud to use studio even though he´s got an amazing voice! Citera
laewl Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Ok, mr. Aint never aloud to use studio even though he´s got an amazing voice! Jag tar tillbaka allt Citera
KungKroon Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Jag tar tillbaka allt Oh, come here you beutiful, sexy man! Citera
laewl Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Oh, come here you beutiful, sexy man! Do you want me shaved or not shaved? Citera
AnteSvante Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Okej ni får ett par inlägg till sen börjar det bli lite creepy boys;) Grattis btw! Citera
laewl Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Okej ni får ett par inlägg till sen börjar det bli lite creepy boys;)Grattis btw! Jag tror tyvärr att kroon gav upp tack så mkt Citera
KungKroon Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Mm, kände att det blev lite väl hårt nu Dags att återgå till att lura folk att jag är straight! Citera
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Mm, kände att det blev lite väl hårt nu Dags att återgå till att lura folk att jag är straight! Såja, politisk korrekthet ftw! Citera
ulaf Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 jäädrar du kroonan, jag har hittat så coola grejer i cubase, otroligt upphetsande och revolutionerande för kvaliteten! Citera
Elitloppet Postad 19 December , 2009 Rapport Postad 19 December , 2009 Jag som delat hotellrum med både Kroonan och Laewl kan intyga att ingen av dom ens är i närheten av att vara straight. Kroonan blev till och med så svartsjuk på min närvaro i rummet att han försökte klappa ihjäl Joel när han låg o sov. Riktigt sjukt var det. Citera
KungKroon Postad 19 December , 2009 Författare Rapport Postad 19 December , 2009 jäädrar du kroonan, jag har hittat så coola grejer i cubase, otroligt upphetsande och revolutionerande för kvaliteten! Najs! Du får hänga med Ante till julpokern i gbg och berätta allt irl Sitter i studio atm och killen som mixar osv har mad skills. Har precis lirat in sologitarrer och sånt. Är nöjd, men inte mer ^^ Nu sitter jag och lyssnar på sångaren som försöker traggla sig igenom texten "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" Citera
tågrånarn Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Kroon, du missade cp-djupt 2/2 DC igår, haha.. när jag lämnade låg finaste stacken på 10000bbs+ GOD JUL på er!! Citera
KungKroon Postad 23 December , 2009 Författare Rapport Postad 23 December , 2009 Hörde om de sjuka gamet.. 50k på bordet när det spelades 2/2 är rätt sick Det tar emot att svara på sånt uppenbart posthuntande, men okej Ante! GOD JUL!!! Imorgon bär det av till farmor för traditionellt julfirande. Tolv stycken små kusiner, varav ca hälften tror på tomten, kommer vara där. Julfirandet blir så fantastiskt när man ser lyckan i deras små ansikten när tomten kommer. I år ville föräldrarna att jag skulle vara tomte. Jag tror jag skulle vara rätt bra på det, och jag skulle definitivt få ut väldigt mycket av det. Men jag vågar fan inte!! Skulle inte kunna leva med mig själv om nån liten unge helt plötsligt kommer på att det är jag som har lösskägg på mig. Det är ett oerhört ansvar. Citera
AnteSvante Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 Hörde om de sjuka gamet.. 50k på bordet när det spelades 2/2 är rätt sick Det tar emot att svara på sånt uppenbart posthuntande, men okej Ante! GOD JUL!!! Imorgon bär det av till farmor för traditionellt julfirande. Tolv stycken små kusiner, varav ca hälften tror på tomten, kommer vara där. Julfirandet blir så fantastiskt när man ser lyckan i deras små ansikten när tomten kommer. I år ville föräldrarna att jag skulle vara tomte. Jag tror jag skulle vara rätt bra på det, och jag skulle definitivt få ut väldigt mycket av det. Men jag vågar fan inte!! Skulle inte kunna leva med mig själv om nån liten unge helt plötsligt kommer på att det är jag som har lösskägg på mig. Det är ett oerhört ansvar. Alla bara tror att jag reppar fast jag bara vill sprida lite julglädje:( Citera
pokerna22 Postad 23 December , 2009 Rapport Postad 23 December , 2009 God jul på er! Kroon, du missade cp-djupt 2/2 DC igår, haha.. när jag lämnade låg finaste stacken på 10000bbs+ GOD JUL på er!! GOD JUL =)=) Citera
Recommended Posts