Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

jäädrar du kroonan, jag har hittat så coola grejer i cubase, otroligt upphetsande och revolutionerande för kvaliteten!

 

Najs! :D

Du får hänga med Ante till julpokern i gbg och berätta allt irl :P

 

Sitter i studio atm och killen som mixar osv har mad skills. Har precis lirat in sologitarrer och sånt. Är nöjd, men inte mer ^^

Nu sitter jag och lyssnar på sångaren som försöker traggla sig igenom texten "ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ" :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde om de sjuka gamet.. 50k på bordet när det spelades 2/2 är rätt sick :P

 

Det tar emot att svara på sånt uppenbart posthuntande, men okej Ante! GOD JUL!!! :D

 

Imorgon bär det av till farmor för traditionellt julfirande. Tolv stycken små kusiner, varav ca hälften tror på tomten, kommer vara där. Julfirandet blir så fantastiskt när man ser lyckan i deras små ansikten när tomten kommer.

I år ville föräldrarna att jag skulle vara tomte. Jag tror jag skulle vara rätt bra på det, och jag skulle definitivt få ut väldigt mycket av det. Men jag vågar fan inte!! Skulle inte kunna leva med mig själv om nån liten unge helt plötsligt kommer på att det är jag som har lösskägg på mig. Det är ett oerhört ansvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörde om de sjuka gamet.. 50k på bordet när det spelades 2/2 är rätt sick :P

 

Det tar emot att svara på sånt uppenbart posthuntande, men okej Ante! GOD JUL!!! :D

 

Imorgon bär det av till farmor för traditionellt julfirande. Tolv stycken små kusiner, varav ca hälften tror på tomten, kommer vara där. Julfirandet blir så fantastiskt när man ser lyckan i deras små ansikten när tomten kommer.

I år ville föräldrarna att jag skulle vara tomte. Jag tror jag skulle vara rätt bra på det, och jag skulle definitivt få ut väldigt mycket av det. Men jag vågar fan inte!! Skulle inte kunna leva med mig själv om nån liten unge helt plötsligt kommer på att det är jag som har lösskägg på mig. Det är ett oerhört ansvar.

 

Alla bara tror att jag reppar fast jag bara vill sprida lite julglädje:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...