Gå till innehåll

KungKroon, fyra hästgubbar och Miketimes höns


KungKroon

Recommended Posts

Tack^1337 allihopa!

 

Är lagom seg så sparar mina krafter tills grinden ikväll och svarar på allt imon lr iaf innan året är slut iaf...

 

Pokern har ju som sagt gått rätt okej senaste och även livet i övrigt går riktigt bra. Inte direkt den som brukar ha det svårt att trivas med tillvaron men just nu är livet helt jävla underbart =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol, är i och hälsar på flickvännen (jaja hidden) och har inte checkat in pf förns nu när hon är på föreläsning, och skrev precis i min db att jag skulle checka om du hade vunnit. Senaste jag hörde var att ni gick in på ft, haha du är bra jävla sick, man vet ju att går sumpas djupt så vinner han.

 

Stort jävla jättegrattis, och väldigt kul att höra att du är ödmjuk osv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, är i och hälsar på flickvännen (jaja hidden) och har inte checkat in pf förns nu när hon är på föreläsning, och skrev precis i min db att jag skulle checka om du hade vunnit. Senaste jag hörde var att ni gick in på ft, haha du är bra jävla sick, man vet ju att om sumpas spelar så vinner han.

 

Stort jävla jättegrattis, och väldigt kul att höra att du är ödmjuk osv!

fyp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Befinner mig just nu i Malmö! Mycket sweet :-D

 

I söndags var vi på Tower of Power! Mycket sweet :-D

 

Igår blev det cosmopolturre. Jag semibubblade med polaren (som jag hade 50% i) hittade 2aplatsen! Mycket sweet :-D

 

Vi har nyss målat ett vardagsrum! Mycket sweet :-D

Jag döpte min del av väggen till "ångest en mörk vinternatt". Göttans :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack igen allihopa :h:

 

Nu har man börjat landa lite men går fortfarande runt och ler hela tiden =)

 

 

för er som spelar unibet kan jag glädja er att den rödhåriga killen med grön unibet tröja är el_dunderino

 

GL imorn sumpas, hälsa dunderino från mig!

 

Han var väldigt trevlig och förtjänade helt klart en bättre placering mtp motståndet på ft, synd för honom att han inte vet att jag alltid har A-A när jag öppnar och att man därmed ska folda A-K...

 

sjuk som en festerist sunko

 

Sjukare

 

Detta är ju för sjukt för att vara sant :mrgreen:

 

Planer för resten av livet med pengarna osv? :)

 

Har senaste tiden kollat på både ny bil(m3/m6, DB9, continetal GT), sommarställe och även letat lite efter en fet lägenhet lite mer centralt att dela med ett par andra.

 

Så sjukligt bra det gått senaste så kan man ju snart sluta kolla och börja köpa =)

 

Annars ska jag fortsätta att käka nudlar, plugga lite och i övrigt njuta av livet!

 

Hahahaha omg xD

 

Har inte hört någon säga nåt annat, men tänkte bara ta tillfället i akt och informera alla om att Sumpas verkligen förtjänar detta! En mer ödmjuk och sympatisk människa får man leta efter! På gymnasiet var det kanske en handfull människor som visste att han hade håvat in ca 200kSEK. Han tyckte i princip att det var onödigt att folk skulle veta!

 

Kan faktiskt inte tänka mig en enda människa i min umgängeskrets som jag unnar detta mer än Tossi (ja, vi kallar honom Tossi). Sen att man kanske kunde dela upp kakan på några stycken är en annan sak :mrgreen:

 

Hur som helst, ett jättefetinggrattis från mig och 10 pers som har smsat mig och undrat vafan de e som händer :h:

 

:h:

 

 

 

Får tacka för en trevlig kväll! Vi yrade vidare på 2-3 ställen innan det bar hemmåt. En en gång stort grattis:-D / anton

 

Desamma!

 

Wooooooooooooow, så sick :) Jättegrattis obv!

 

 

Btw, vi bytte väl 1% va?:mrgreen:

 

Du vet att det inte räcker att vara riktigt duktigt för att byta % med mig, du måste springa sicksicksicksick bra också srrry

 

Grattis! Ses i Portugal/Prag?

 

Inte i Portugal men förhoppningsvis i Prag! Har någon minnesbild av att jag tackla dig när jag skulle springa in i en hiss i london. Vet inte om jag var nykter nog att be om ursäkt för det då, annars gör jag det nu :-D

 

grattis!

hoppas vi ses på emop-touren

 

Det hoppas jag också! Dålig koll på schemat men har för mig det var någon som kändes riktigt intressant.

 

Jag har tjatat på honom att försöka sälja sig själv lite grann. Hoppas det bara ramlar in nåt trevligt erbjudande nu :-D

 

Nu känns det som att man verkligen är lönt att lägga lite tid på att leta sponsor, men känner jag mig själv rätt lär det inte hända jättemycket från min sida...

 

Tankar kring några händer på finalbordet osv? :-)

 

Började skriva på detta men får både skrivkramp och annat att göra så fortsätter med det lite senare =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

m6an känns helt gjuten, men jag förstår inte varför man skulle vilja dela en fet lägenhet med andra när man kan ha den feta lägenheten själv :)

 

O inte fan ska du behöva leta sponsor efter dessa resultaten, de borde ju komma till dig...

 

 

*edit*

 

Seriöst.... slå till bara

http://www.blocket.se/malmo/Bmw_m6_smg_07_24663335.htm?ca=7&w=3

 

orgasm :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Befinner mig just nu i Malmö! Mycket sweet :-D

 

I söndags var vi på Tower of Power! Mycket sweet :-D

 

Igår blev det cosmopolturre. Jag semibubblade med polaren (som jag hade 50% i) hittade 2aplatsen! Mycket sweet :-D

 

Vi har nyss målat ett vardagsrum! Mycket sweet :-D

Jag döpte min del av väggen till "ångest en mörk vinternatt". Göttans :h:

 

Spela 3kn imorron me?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

m6an känns helt gjuten, men jag förstår inte varför man skulle vilja dela en fet lägenhet med andra när man kan ha den feta lägenheten själv :)

 

O inte fan ska du behöva leta sponsor efter dessa resultaten, de borde ju komma till dig...

 

 

*edit*

 

Seriöst.... slå till bara

http://www.blocket.se/malmo/Bmw_m6_smg_07_24663335.htm?ca=7&w=3

 

orgasm :shock:

 

Kan bara hålla med dig om allt =)

 

Suttit och dreglat på den ett bra tag!

Lite synd med insidan bara, suttit i en m3a med samma inredning och den var verkligen i det mörkaste laget spec med lätt tonade rutor runt om.

Sen är ju inte den bilen i sverige förrens om 6 veckor och orkar nog inte vänta så länge :lol:

 

Jag kan intyga detta... ;)

 

:-)

 

 

Hejjahejja i malmö kung!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...