Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Är Tim dutch från Amsterdam? Isf kan det mkt väl vara "Otterkopf" :) (För ni som vet vem det är)

Tveksamt om det är han namnet till trots. Han(eller hans konto) gejmade på online igår vid samma tidpunkt som liveturren om jag inte missminner mig. Kan han lira NL föresten? :-)

Postad

Var det någon som förstod chip counten? Sumpas var CL förstod jag iaf?, på 1.xM, nån mer hade också över 1M

Ah kom nu efter Mattson dubblade;

Tim van Riet 77.000

Andras Nemeth 700.000

Thorensson 1.250.000

Özgur 237.000

Nicklas Mattson 900.000

Postad
Tveksamt om det är han namnet till trots. Han(eller hans konto) gejmade på online igår vid samma tidpunkt som liveturren om jag inte missminner mig. Kan han lira NL föresten? :-)

Läs vad jag och mr_jimmy har skrivit tidigare i tråden. Killen är el_duderinho på Unibet, och spelar typ NL200 och lite NL 400. Vet dock inte vad han spelar för andra nätverk.

Postad

Nej men kaske ville ha lite kul och spela hemmatunering :) Oh ok, om han lirade där igår så, är det nog ej han i turren. Han är inte på msn nu iaf (not so hidden) 8-)

Postad
Läs vad jag och mr_jimmy har skrivit tidigare i tråden. Killen är el_duderinho på Unibet, och spelar typ NL200 och lite NL 400. Vet dock inte vad han spelar för andra nätverk.

Ok, då är det nog inte otterkopf. Han lirar FixedLimit så högt det bara går.

Han är inte på msn nu iaf (not so hidden) 8-)

Siiiick barg. Han som coachat dig? :)

Postad

tjenna alla i pokertråten. hur gött blir det inte om sumpson vinner? gött.

ska be honom hälsa något om han vinner h3h3h3....

jag e 1337

sunkii kom hit nu, vi kollar på idol och har druckit en öl ohc ätit upp chipsen. du kan ta med mer chips/gå in på studenten och köpa mer. schyrrre.

Postad
tjenna alla i pokertråten. hur gött blir det inte om sumpson vinner? gött.

ska be honom hälsa något om han vinner h3h3h3....

jag e 1337

sunkii kom hit nu, vi kollar på idol och har druckit en öl ohc ätit upp chipsen. du kan ta med mer chips/gå in på studenten och köpa mer. schyrrre.

orkar ju inte deeet