KungKroon Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 Göteborgsgrind med LaewL och Puni idag! Slutade mycket lyckat för undertecknad. Blev miniplus på Cosmopols CG igår och idag var det dags för MAIN EVENT!!! En 2k(SEK obv) deepstack med hela 40 deltagare. Stejkade LaewL i den (som födelsedagspresent) för 50/50. Med ca 16 pers kvar ser det ut såhär på vårt bord: Seat 3: Puni Seat 4: LaewL Seat 5: Jag Någorlunda riggat. Jag har fin stack och kör rätt hårt med bordet. Alla (utom LaewL och Puni obv) är sinnessjukt veka och viker alldeles för mycket. Puni har höjer knapp med 25BB bakom och jag pushar 9Ts från BB. Mac5-syn med 77 obv. Jag vinner flippen och hela bordet vrålar i ilska. "SÅG NI?!?!?!? ALL IN PÅ T9?!?!?!?" Tänk er bred göteborska Det hela slutar med att LaewL hittar 3e-platsen för 13k och jag splittar jämnt med en trevlig kille i HUn för 28,8k var. Live-cash känns så sjukt mycket mer än online-cash, så jag mår riktigt fint nu. Både Puni och LaewL har somnat på hotellrummet och jag funderar på vem av dem jag ska våldta först... Kom gärna med förslag! Dagens tilt: Vi checkar ut om 7h och jag kan inte somna. Dagens filt: Jensens böfhus! Citera
KungKroon Postad 24 September , 2009 Författare Rapport Postad 24 September , 2009 Puni mummlar i sömnen: "Jaaaaa! Jag har fixat allt! SWEET!!" Citera
Såsen1491911744 Postad 24 September , 2009 Rapport Postad 24 September , 2009 Galet nice dagbok, synd att man inte hittat den tidigare. Vilka siter lirar ni på och under vilka namn? (Ber om ursäkt om detta står tidigare i tråden, bara hunnit igenom halva ) Citera
aakre123 Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Hej K********R T******N vet inte om ditt namn är nämnt i dagboken än osv kommer inte ihåg vad kroon hette IRL men w/e ska bara hälsa från en va jag tror var skåning som heter Dick:shock: Citera
pokerna22 Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Galet nice dagbok, synd att man inte hittat den tidigare. Vilka siter lirar ni på och under vilka namn? (Ber om ursäkt om detta står tidigare i tråden, bara hunnit igenom halva ) Tacktack! Spelar på de flesta siterna och framförallt mtts, blir även en del omaha PLO400-600 men mest för att lära mig, är nog knappt +ande på det, men tanken är att det ska bli ändring på det. Nickar Sumpas eller något liknande på alla siter vad jag kommer ihåg. Hej K********R T******N vet inte om ditt namn är nämnt i dagboken än osv kommer inte ihåg vad kroon hette IRL men w/e ska bara hälsa från en va jag tror var skåning som heter Dick:shock: Hejsan, gissar på att du har varit på cc i gbg i helgen och att det är en smålandskonverterad skåning du har träffat på =) Varit riktigt gött med en nästintill pokerfri vecka, blir nog bara uppstart till 22 lr 23 ikv då jag fått smak för att ha en bra dygnsrythm och även har lite saker att fixa i skolan i veckan innan jag drar till london på torsdag för att skeppa eptn! Citera
aakre123 Postad 27 September , 2009 Rapport Postad 27 September , 2009 Hejsan, gissar på att du har varit på cc i gbg i helgen och att det är en smålandskonverterad skåning du har träffat på =) Så var det ja, minns nu Hörde att du och/eller kroon kom långt i någon turnering där för inte alls längesedan, grattis! Citera
Elitloppet Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 KungKroon slåss i sömnen Citera
KungKroon Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Postad 28 September , 2009 Så var det ja, minns nu Hörde att du och/eller kroon kom långt i någon turnering där för inte alls längesedan, grattis! Sumpas var inte ens där Det var jag och LaewL KungKroon slåss i sömnen Du förtjänade det! Citera
laewl Postad 28 September , 2009 Rapport Postad 28 September , 2009 Du förtjänade det! Det var ju dock mig som du på riktigt försökte slå sönder!! Citera
KungKroon Postad 28 September , 2009 Författare Rapport Postad 28 September , 2009 Det var ju dock mig som du på riktigt försökte slå sönder!! Du förtjänade det! . Citera
Interfan Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Skulle man inte kunna få autograf av Kroon? Vore trevligt om du kunde skicka din autograf men en kyss på.. om du tar på dig rosa läppstift och kysser lappen du skrivit autografen på, skulleuppskattas jätte mkt.. du e Kung Kroon! Adressen kan jag skicka till dig via sms om jag får ditt nr Citera
Roob Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Skulle man inte kunna få autograf av Kroon? Vore trevligt om du kunde skicka din autograf men en kyss på.. om du tar på dig rosa läppstift och kysser lappen du skrivit autografen på, skulleuppskattas jätte mkt.. du e Kung Kroon! Adressen kan jag skicka till dig via sms om jag får ditt nr hahahahahahahahaa jag får ont i magen! Citera
KungKroon Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Postad 29 September , 2009 hahahahahahahahahaha :D:D:D Citera
BERTlL Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Jag kan verkligen Kronan i rosa läppstift, går liksom hand i hand med det långa håret... Citera
KungKroon Postad 29 September , 2009 Författare Rapport Postad 29 September , 2009 Jag smetar gärna på mig vad som helst. Så länge det kan skapa nån form av underhållning Citera
BERTlL Postad 29 September , 2009 Rapport Postad 29 September , 2009 Jag smetar gärna på mig vad som helst. Så länge det kan skapa nån form av underhållning Det där borde man ju kunna få dig att äta upp utan att behöva använda sin vildaste fantasi... Citera
pokerna22 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Hahaha glad jag lyckats dodga inblandning i senste inläggen. Spelde som sagt i söndags och fick första ordentliga söndagsbacket på ett tag, välförtjänt back dock samt blev inte så jättefarligt iom att jag bara startade upp till 23. Kroon var för övrigt utan bord vid typ halv 11 eller något liknande, helt sjukt iaf och orkade inte starta upp mer då. Är iaf i london nu och ska spela dag 1a av EPTn imorgon gogoog! Inte helt pigg och halvkass dygnsrythm gjorde att jag somna rätt snabbt på hotellet och vaknade till nu, hoppas bara jag kan somna ikväll annars blir det jobbigt. Spelade fö mina första NLCG online på säkert ett år innan idag. Tror det får bli en del händer till idag då det var rätt kul och gav en hel del tankar, är ju även här själv så vad annars ska man göra... Citera
JoseGuti Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Vi är här också om du vill ha nån att hänga med... Citera
KungKroon Postad 1 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Det där borde man ju kunna få dig att äta upp utan att behöva använda sin vildaste fantasi... Try me! Idag har jag iaf fått uppleva stor underhållning tack vare basisten i Stormhold (bandet). För 1017kr och en cigg åt han upp 36 döda flugor som hade tillbringat nåt år i en lampa i våran replokal. Jag har filmbevis! Imorgon ska vi spela nattinnebandyturnering med Stormhold! Jag var på team sportia och köpte klubba idag. Ca 50 pers har lovat att komma som klack och sjunga Stormholdlåtar GLGLGL i London! Heja Kribstossan! Citera
ulaf Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 EEEEEEEEEEEEEEUUUUUUWWWWHHHH döda flugor Citera
kgl Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Jag och thorn är också i london, GL imorn! Citera
pokerna22 Postad 1 Oktober , 2009 Rapport Postad 1 Oktober , 2009 Jag och thorn är också i london, GL imorn! Trevligt, får önska desamma! Edit. Glömmde önska kroonen gl (glglglgL) på innebandyn och på det ämnet kan jag dra ett brag om att vårat korpish lag vann sin första match (av typ 15) förra veckan Citera
KungKroon Postad 2 Oktober , 2009 Författare Rapport Postad 2 Oktober , 2009 Matcherna gick som följer: Stormhold - De glada vännerna 1-13 Hela stället lyfte taket när vi gjorde vårat mål! Matchen kändes som en stor seger. Stormhold - Brandmännen 3-9 Här hade vi tagit till drastiska metoder och målat oss med warpaint (ensiferum-style). Det hjälpte såklart och vi gjorde en helt okej match mot hunkmännen. Stormhold - Kobois 6-5 Ren glädje!! Med publiken i ryggen lyckades vi komma tillbaka från 3-5 och skeppa! Enda anledningen till vinsten var att vi lyckades psyka motståndarna genom att visa upp våra vackra bakdelar för de. Där hade vi skrivit STORMHOLD!!! Mina skinkor fick bli MH. Vi var absolut det sämsta laget på plats, så när vi skeppade en match kändes det som vi tog hem bucklan. Vi kommer tillbaks nästa år, och då kanske vi tom riggar upp ett gig efter turneringen! Citera
Recommended Posts