Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 3,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ingen skolan idag men behöver nog förlora ett bet för att gå med pokerstars tröja i skolan ;-)

Igår hängde jag lite där men såg nog mer påverkad än glad ut...

Men vi får köra fika i baljan någon gång så man känner igen varandra, tror jag sett dig på gymmet(campushallen), kan det stämma?

Will do :-)

Såg videon nu och hade inte en aning om att jag haft den handen...

Förövrigt awesome känsla att kolla på den, blev riktigt glad inombords lol

Ok lets do this. Hur styra pf-fika?

Postad
Grattis, spelar du fler high-rolla?

Vet inte om det går fler än main och 25k hu.

Main blir det lätt men 25k är jag verkligen inget för mig :-)

Ok lets do this. Hur styra pf-fika?

Borde ju gå och lösa tycker man..

Rätt bra att ta någon tid då det inte är helt tjock med folk där, är mest uppe i skolan runt lunch men inte så bra läge då, går dock fort att glida upp så säg en tid som passar er så lär jag vara där till 97%!

wp, skönt med den responsen du fick =)

Aaa det var riktigt gött att se den, får dra fram den i nästa downswing och kolla på den igen då så man kommer ihåg att det kan gå bra också =)

Grattis igen! Grymt spel på finalbordet...det är bara den där 85 som känns lite strange...men du visste inte att du träffa trissen va?

Thx, tror jag skrev det innan men, kommer ej ihåg men fattade inte vad ni menade med 8-5 innan jag såg videon och även efter att ha sett den kommer jag ej ihåg handen så måste varit halvt borta då.

Annars hade handen spelats annorlunda ;-)

Gick riktigt bra ett tag idag men sen bangbangbang o så busta jag hälften av turrarna. Kvar i 5 turrar dock och helt okej stackar i samtliga så finns fortf hopp!

edit: hur fan spelar man limit?!?!

Postad

Aaa det var riktigt gött att se den, får dra fram den i nästa downswing och kolla på den igen då så man kommer ihåg att det kan gå bra också =)

Hehehe ja det kan ju det :D

Postad

Ratty, 07 sep kl. 15:43 Stort! "Sumpas" brukar lira på Prima/Microgaming en hel del och varit uppe i ett antal fajter mot honom, han är inte odödlig men helt klart riktigt duktig! Skönt att veta att han är god för så pass mycket stålar, kan göra att man spelar lite lösare för man vet ju att det finns "en del" stålar på banken

lol:-)

Postad
Slänger in ett stort gratz såhär lite i efterhand, känns så mainstream att göra det samtidigt som alla andra 8-)

Haha tyty and wp!

Bust i allt nu, kom 11a i ipoker 109r och ett par andra semidjupa placeringar. Backade även en del på stepsen men ska nog inte ens närma mig något whine idag ;-)

Postad
Haha tyty and wp!

Bust i allt nu, kom 11a i ipoker 109r och ett par andra semidjupa placeringar. Backade även en del på stepsen men ska nog inte ens närma mig något whine idag ;-)

Om jag vunnit strax över 4 millar på så hade jag inte spelat poker på en vecka eller två. Jag hade supit i 2 veckor...

Men det är jag det..

Postad
Meddela om det är på g någon dag, hade kunnat bli riktigt kul!

Nepps, finns det en förort där som heter något sumpas liknande?

För rätt ofta folk frågar om jag är därifrån i chatten...

Förstår honom lite att han inte ville göra deal, men hans krav kändes smålöjliga. Jag failade ju hårt med förhandlingen av deal så lika bra vi spelade vidare spec när det gick som det gick =)

Något sådannt jaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

Om jag vunnit strax över 4 millar på så hade jag inte spelat poker på en vecka eller två. Jag hade supit i 2 veckor...

Men det är jag det..

därför det är sumpas o inte du som vinner för 4millar. ;)

if youre not iiiiin, you cant wiiiiiiiiiiiiiiin :ola:

Postad
Haha tyty and wp!

Nej du får nog hålla dig några dagar till innan du kan börja whina!