Nice Hand GG Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 edit lol, långsam jag var. Citera
ulaf Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Diggar Wealthall skarpt! "yeah I got a bath towel" Citera
freddyponken Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 sick video, grattis igen Citera
Glödlampan! Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Ingen skolan idag men behöver nog förlora ett bet för att gå med pokerstars tröja i skolan Igår hängde jag lite där men såg nog mer påverkad än glad ut... Men vi får köra fika i baljan någon gång så man känner igen varandra, tror jag sett dig på gymmet(campushallen), kan det stämma? Will do Såg videon nu och hade inte en aning om att jag haft den handen... Förövrigt awesome känsla att kolla på den, blev riktigt glad inombords lol Ok lets do this. Hur styra pf-fika? Citera
Rebonius Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Hur foldar Kevboy JJ Frågan borde vara: "Hur vinner han pengar?" Citera
nordkvist Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 wp, skönt med den responsen du fick =) Citera
jkkman Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 lol kevboys vik med JJ och AJo känns ju riktigt kalla. Citera
Urban57 Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Grattis igen! Grymt spel på finalbordet...det är bara den där 85 som känns lite strange...men du visste inte att du träffa trissen va? Citera
pokerna22 Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Grattis, spelar du fler high-rolla? Vet inte om det går fler än main och 25k hu. Main blir det lätt men 25k är jag verkligen inget för mig Ok lets do this. Hur styra pf-fika? Borde ju gå och lösa tycker man.. Rätt bra att ta någon tid då det inte är helt tjock med folk där, är mest uppe i skolan runt lunch men inte så bra läge då, går dock fort att glida upp så säg en tid som passar er så lär jag vara där till 97%! wp, skönt med den responsen du fick =) Aaa det var riktigt gött att se den, får dra fram den i nästa downswing och kolla på den igen då så man kommer ihåg att det kan gå bra också =) Grattis igen! Grymt spel på finalbordet...det är bara den där 85 som känns lite strange...men du visste inte att du träffa trissen va? Thx, tror jag skrev det innan men, kommer ej ihåg men fattade inte vad ni menade med 8-5 innan jag såg videon och även efter att ha sett den kommer jag ej ihåg handen så måste varit halvt borta då. Annars hade handen spelats annorlunda Gick riktigt bra ett tag idag men sen bangbangbang o så busta jag hälften av turrarna. Kvar i 5 turrar dock och helt okej stackar i samtliga så finns fortf hopp! edit: hur fan spelar man limit?!?! Citera
ulaf Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 Aaa det var riktigt gött att se den, får dra fram den i nästa downswing och kolla på den igen då så man kommer ihåg att det kan gå bra också =) Hehehe ja det kan ju det Citera
Rebonius Postad 8 September , 2009 Rapport Postad 8 September , 2009 edit: hur fan spelar man limit?!?! raisa så fort du har något. folda aldrig Citera
KungKroon Postad 8 September , 2009 Författare Rapport Postad 8 September , 2009 edit: hur fan spelar man limit?!?! Gör som du gjorde i Canada Förutsatt att du nötar varje hand och att alla fi är gamla tanter Citera
christoffer87 Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Ratty, 07 sep kl. 15:43 Stort! "Sumpas" brukar lira på Prima/Microgaming en hel del och varit uppe i ett antal fajter mot honom, han är inte odödlig men helt klart riktigt duktig! Skönt att veta att han är god för så pass mycket stålar, kan göra att man spelar lite lösare för man vet ju att det finns "en del" stålar på banken lol:-) Citera
HokuzzPokuzz Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Tycker Kroon kommit lite i skymundan av Sumpas atm=) Berätt en rolighistoria eller så iaf kroon=P Citera
KungKroon Postad 9 September , 2009 Författare Rapport Postad 9 September , 2009 Tycker Kroon kommit lite i skymundan av Sumpas atm=) Berätt en rolighistoria eller så iaf kroon=P Det var en gång en Sumpas som vann highroller och förtjänade all uppmärksamhet i världen! the end! Citera
padrinosftw Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Slänger in ett stort gratz såhär lite i efterhand, känns så mainstream att göra det samtidigt som alla andra Citera
pokerna22 Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Slänger in ett stort gratz såhär lite i efterhand, känns så mainstream att göra det samtidigt som alla andra Haha tyty and wp! Bust i allt nu, kom 11a i ipoker 109r och ett par andra semidjupa placeringar. Backade även en del på stepsen men ska nog inte ens närma mig något whine idag Citera
Tiltdamparn Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Slänger in ett stort gratz såhär lite i efterhand, känns så mainstream att göra det samtidigt som alla andra Rebelliskt! Citera
falukorven Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Haha tyty and wp! Bust i allt nu, kom 11a i ipoker 109r och ett par andra semidjupa placeringar. Backade även en del på stepsen men ska nog inte ens närma mig något whine idag Om jag vunnit strax över 4 millar på så hade jag inte spelat poker på en vecka eller två. Jag hade supit i 2 veckor... Men det är jag det.. Citera
garpen Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Meddela om det är på g någon dag, hade kunnat bli riktigt kul! Nepps, finns det en förort där som heter något sumpas liknande? För rätt ofta folk frågar om jag är därifrån i chatten... Förstår honom lite att han inte ville göra deal, men hans krav kändes smålöjliga. Jag failade ju hårt med förhandlingen av deal så lika bra vi spelade vidare spec när det gick som det gick =) Något sådannt jaaaaaaaaaaaaaaaaa Om jag vunnit strax över 4 millar på så hade jag inte spelat poker på en vecka eller två. Jag hade supit i 2 veckor... Men det är jag det.. därför det är sumpas o inte du som vinner för 4millar. if youre not iiiiin, you cant wiiiiiiiiiiiiiiin Citera
fraallan Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Haha tyty and wp! Bust i allt nu, kom 11a i ipoker 109r och ett par andra semidjupa placeringar. Backade även en del på stepsen men ska nog inte ens närma mig något whine idag Nej du får nog hålla dig några dagar till innan du kan börja whina! Citera
jutteson Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Svårt att whina efter $611K och en 1:a plats på sverigerankingen på p5 efter 1729 goa poäng Citera
rai Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Kollade reprisen nu på pokertuben. Missclick när du folda 888 haden eller hade med megareaden på han? Citera
cryddan Postad 9 September , 2009 Rapport Postad 9 September , 2009 Rai, no offense, men Sumpas har nu svarat på den frågan typ 2-3 gånger..kolla föregående sida Citera
Recommended Posts